הנה הספר של פול קוטרל:

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
../images/Emo13.gifאני שמח שאתה מרוצה מהאוטו!!!

גם הצרפתית הקודמת מעולה !
גם לאבא שלי ז"ל היתה 309SX שהיתה מצויינת !
אני שמח שאתה מרוצה מהאוטו!!!
 
אני חייב לציין שאפילו במיצובישי שלי

בגרמניות שלי:
פולו 2000 לא היו בעיות טפו טפו מלבד מנגנון החלונות החשמליים ששבק, שבעיה זו חזרה גם בגולף 2004 שקיבלתי לפני חודש... היתה לי במשך שנה כמעט גם מיצובישי גלאנט שקיבלתי בירושה מאמא (עברה לאח שלי הגדול ואחרי זה לאח שלי השני, ובסוף אליי), שבכל שנותיה במשפחה משנת 1989 עד אמצע 2003 אפילו מנגנון חלונות חשמליים לא היינו צריכים להחליף לה.
אני חייב לציין שאפילו במיצובישי שלי
אין בעיות קטנות כמו שהזכרתם פה (מודל 1991). יש לה שלוש בעיות בלבד: כפתור אחד של חלונות החשמל לא עושה מגע וקשה להשיג לו חלף, באיתות שמאלה לפעמים יש קצר (אם מאותתים באלימות) והצ'וק חלש יחסית ולוקח למנוע קצת זמן להתחמם. טפו טפו טפו, זה הכל.
 
רק התאריך הלועזי משחק כאן כי

ומשהו על שיירת-הדסה ! כל שנה
בתאריך הקבוע הלועזי: 13.04 אני עושה טקס פרטי ליד האנדרטה בשכונת שייח'-ג'ראח בירושלים. במקום זה הותקפה השיירה שכללה גם שני אוטובוסים של "המקשר" ביום 13.04.1948 ובארוע נהרגו 79 לוחמים, סטודנטים, רופאים, אחיות ואזרחים שנסעו להדסה הר-הצופים ! עד לשנה שעברה חשבו שמדובר ב- 78 אנשים אך האמת הינה 79 כמובן ! האוטובוסים של המקשר נשרפו על אנשייהם והם היו: 1. וולוו, מס' רישוי: M1754 2. ברוקוויל, מס' רישוי: M1794. מחרתיים יום הזכרון לחללי צה"ל ואני יוצא להניח פרחים במקום. אבא שלי ז"ל היה אמור לנסוע בשיירה וברגע האחרון התחלף עם שמואל שטרנברג ז"ל חברו הכי טוב ! אני גדלתי על סיפור השיירה וכמובן כתבתי את עבודת הדוקטור שלי על ארוע זה כאמור בשרשור שראה אור כאן לפני 11 יום !
רק התאריך הלועזי משחק כאן כי
אבא שלי - אהרון רייטר ז"ל, לא ידע כלום על תאריכים עבריים והוא וחבריו בהר-הצופים הנצור, עבדו אך ורק על-פי תאריך לועזי.
 
והנה לסיום היום: תחנת בתיר כמובטח

רק התאריך הלועזי משחק כאן כי
אבא שלי - אהרון רייטר ז"ל, לא ידע כלום על תאריכים עבריים והוא וחבריו בהר-הצופים הנצור, עבדו אך ורק על-פי תאריך לועזי.
והנה לסיום היום: תחנת בתיר כמובטח
לכם מהשבוע הקודם: מקור מופיע בכתב ידי על-גבי הצילום.
 

A r i e T

New member
מדוע לא מוסיפים את השם ה79 לאנדרטה?

ומשהו על שיירת-הדסה ! כל שנה
בתאריך הקבוע הלועזי: 13.04 אני עושה טקס פרטי ליד האנדרטה בשכונת שייח'-ג'ראח בירושלים. במקום זה הותקפה השיירה שכללה גם שני אוטובוסים של "המקשר" ביום 13.04.1948 ובארוע נהרגו 79 לוחמים, סטודנטים, רופאים, אחיות ואזרחים שנסעו להדסה הר-הצופים ! עד לשנה שעברה חשבו שמדובר ב- 78 אנשים אך האמת הינה 79 כמובן ! האוטובוסים של המקשר נשרפו על אנשייהם והם היו: 1. וולוו, מס' רישוי: M1754 2. ברוקוויל, מס' רישוי: M1794. מחרתיים יום הזכרון לחללי צה"ל ואני יוצא להניח פרחים במקום. אבא שלי ז"ל היה אמור לנסוע בשיירה וברגע האחרון התחלף עם שמואל שטרנברג ז"ל חברו הכי טוב ! אני גדלתי על סיפור השיירה וכמובן כתבתי את עבודת הדוקטור שלי על ארוע זה כאמור בשרשור שראה אור כאן לפני 11 יום !
מדוע לא מוסיפים את השם ה79 לאנדרטה?
 

natnea city

New member
והנה ספר על תולדות אגד עד ה-90

הנה הספר של פול קוטרל:
העטיפה מצורפת בזאת, על-פי בקשתם של 2 חברי הפורום שביקשו ממני כבר מזמן את העטיפה. העטיפה לא מופיעה בשום מקום באינטרנט, אז החלטתי לעזור ולראשונה בהסטוריה, מופיעה כאן היום העטיפה. ניתן לרכוש את הספר בהרבה אתרי קניות ספרים בחו"ל. רפרו: אביתר רייטר, 14.04.2004, על הגג שלי. רואים את ברק השמש בפינה
והנה ספר על תולדות אגד עד ה-90
בקרוב אפרסם תמונות מתוך הספר כרגע רק כריכה קדמית ואחורית תהנו
 
מצויין אבל "ברחו" לך 3 שורות תחתונו

והנה ספר על תולדות אגד עד ה-90
בקרוב אפרסם תמונות מתוך הספר כרגע רק כריכה קדמית ואחורית תהנו
מצויין אבל "ברחו" לך 3 שורות תחתונו
תחתונות של העטיפה הקדמית ! האם תוכל לסרוק את כל העטיפה בשלמות ??? אם לא- לא נורא כי במילא צילום רפרו של העטיפה יופיע בקרוב באתר כולל הספרים של דן ושל המקשר כמובן, למען כלל חברי הפורום !
 
זה הספר היחידי שיש לי עד עכשיו

והנה ספר על תולדות אגד עד ה-90
בקרוב אפרסם תמונות מתוך הספר כרגע רק כריכה קדמית ואחורית תהנו
זה הספר היחידי שיש לי עד עכשיו
"קווים ונקודות" עכשיו אני בפרוייקט חיפוש של "בגלגלי הזמן" של דן, מישהו יכול לעזור לי בזה
 

mister K

New member
ספר מצויין!

והנה ספר על תולדות אגד עד ה-90
בקרוב אפרסם תמונות מתוך הספר כרגע רק כריכה קדמית ואחורית תהנו
ספר מצויין!
יש לי אותו בבית. אגב, המכונה שבתמונה, 84-244-01 שייכת כיום לסניף רמלוד וחונה באחיסמך.
 

natnea city

New member
עטיפה אחורית

הנה הספר של פול קוטרל:
העטיפה מצורפת בזאת, על-פי בקשתם של 2 חברי הפורום שביקשו ממני כבר מזמן את העטיפה. העטיפה לא מופיעה בשום מקום באינטרנט, אז החלטתי לעזור ולראשונה בהסטוריה, מופיעה כאן היום העטיפה. ניתן לרכוש את הספר בהרבה אתרי קניות ספרים בחו"ל. רפרו: אביתר רייטר, 14.04.2004, על הגג שלי. רואים את ברק השמש בפינה
עטיפה אחורית
שוב בקרוב תמונות מהספר מישהו מכיר הספר?.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה