../images/Emo13.gifאני שמח שאתה מרוצה מהאוטו!!!
אני שמח שאתה מרוצה מהאוטו!!!
גם הצרפתית הקודמת מעולה !
גם לאבא שלי ז"ל היתה 309SX שהיתה מצויינת !