הנה הספר של פול קוטרל:

מצב
הנושא נעול.
דוגמה למה שאני אומר: בניגוד לכל

שטויות שאתה מדבר... גאד דמט.
מאזדה 6 2.0 אוטומט עולה 150,000 שקל בדיוק. אאודי A4 שני ליטר אוטומט עולה 226,850 שקל בדיוק. בשני הדגמים מדובר בגרסאות הבסיסיות שהן גם הפופולריות ביותר. אז חדל שטויות... חוצמזה, המיתון נגמר כמו שביבי הוא ראש הממשלה. "אל תאמין לכל מה שאתה קורא בעיתונים, כל מה שכתוב הוא מגמתי" - את זה אתה אמרת.
דוגמה למה שאני אומר: בניגוד לכל
מיני פלצנים ששמעו אך לא ראו, אני לא מאמין לכלום בלי לראות את זה בעיניים ! אני מתעד בעצמי את כל הפריקות בנמל אשדוד ואת כל נושא הרכבת - בעיניים ובמצלמה שלי ולא מאמין לכל מיני שטויות מאתרי אינטרנט שעוסקים לי אלק ברכבת. אתה מדבר על סובארו: לך תביא לי גליונות הסטוריה של כלי הרכב מהמוסך שלך ! זה לא עולה כסף ! זה הוכחה למה שקורה עם הרכב ! איתי מדברים בהוכחות ולא בקלישאות ! ודרך אגב לידיעתך: שאלתי הלילה את האיש שאחראי על קשרי הציבור בפיג'ו - פריז, אם מישהו מישראל העביר לו בקשה למידע חוץ ממני ותשובתו היתה שלילית חד משמעית. הטרחתי את עצמי ודיברנו פלאפונית ! אתה מוזמן לברר בקשר לסדרת המכוניות של פיג'ו - שנת הדגם 2006 ושנת הדגם 2007. הם עובדים כבר על שנת הדגם 2008 בצרפת !!! טוב, נמאס לי מהויכוח הזה. אני חוזר למסלול הרגיל ואם תרצה, ניפגש בפורום אחר (פורום מכוניות) כי הנושא הזה באמת לא שייך כהוא זה לפורום הזה !
 

mister K

New member
לסבא שלי יש סיטרואן BX מודל 1988

איזה שטויות....
היפאניות הן הכי אמינות!!! אני מכיר באופן אישי יותר מסיפור אחד על משפחה שמחזיקה את אותה מכונית יפאנית במשך 15 שנה וחוץ מטיפולים תקופתיים היא כמו חדשה!! בנוסף, אני מכיר סיפורים על סיטרואן C5 על חוסר אמינותה, על מנועים שנתקעו (כן!!), על דלתות שננעלות ואי אפשר לפתוח אותן, ואפילו על מתלים הידרופנאומטיים שהיו לא בסדר. סיטרואן עדיין לא נגמלה מבעיות האמינות המעצבנות, וכנראה שגם פיז'ו לא, וזה לאור הירידה המתמדת בביקוש של ה-307 וה-C5 בעיקר בגלל בעיות אמינות!!! לעומת זאת, המאזדה לאנטיס ו-3 והטויוטה קורולה כבר שנים בראש הטבלה. אתה חושב שעם ישראל היה קונה מכונית לא אמינה? תראה כמה סובארו ליאונה משנות ה-80 נשארו לעומת פיז'ו 309. או באופן יותר ספציפי: בשנת 1988 המכונית הנמכרת בישראל היתה..... סיטרואן BX!!! כמה סובארו משנת 88' נשארו לעומת כמה סיטרואנים משנת 88' נשארו? היפאנים יכולים לעשות שיעור לצרפתים באמינות, ובדורות האחרונים של הקורולה וה-3 כנראה שגם בנוחות. (ולמרות זאת אני נוהג בגרמנית, ולפניה היתה לי גרמנית אחרת, ולפניה היתה לי יפאנית משנת 89' - מיצובישי גאלאנט - שהיתה בבעלות המשפחה מיום לידתה ומעולם לא היתה לה אפילו בעיה אחת.)
לסבא שלי יש סיטרואן BX מודל 1988
הוא קנה אותה חדשה מהניילונים והיא עדיין אצלו ונוסעת מצויין. זה הדגם המשופר עם החלון בגג.
 
לא אומרים,ביי איכס????

לסבא שלי יש סיטרואן BX מודל 1988
הוא קנה אותה חדשה מהניילונים והיא עדיין אצלו ונוסעת מצויין. זה הדגם המשופר עם החלון בגג.
לא אומרים,ביי איכס????
:) סתם,פשוט שמעתי מיבואם סיטרואן שזה אוטו ממש ממש לא טוב. צריך להיות ד"ר בהידראוליקה כדי לתחזק את האוטו...
 

mister K

New member
מה שנכון נכון

אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואין
להן מתחרים בקטע הנוחות ! אין על הכביש שום אוטו נעים ונוח כמו סיטרואן. הכי פחות נוחות הן היפניות כמובן. הכי בטוחות הן הגרמניות כמובן ואין להן מתחרים בעניין זה. המחיר הוא הקטע הטוב היחיד ביפניות שמתגלות לא אמינות משהו בשנים האחרונות. כמעט לכל חבריי עם מכוניות יפניות, יש ים של תקלות.
מה שנכון נכון
מבחינת הנוחות פשוט אין על הצרפתיות! הן הרבה יותר נוחות מהיפניות וגם הרבה יותר בטוחות! אני פשוט חולה על האוטו של ההורים שלי, רנו מגאן II סדאן 1.6 ליטר, מודל 2004 גיר ידני. אוטו בן זונה!!! גם האוטו השני שלנו מצויין, רנו מגאן RT 1.6 ידנית מודל 1997 אדומה שמאיצה כמו חיה למרות שהיא רק 1,600 סמ"ק!
 
שלכם: 1582 סמ"ק ו- 92 כו"ס בדיוק !

שלנו באמת SX ולא RX
מנוע 1600
שלכם: 1582 סמ"ק ו- 92 כו"ס בדיוק !
תביטי עכשיו ברשיון הרכב ותראי שצדקתי יקירתי. חוצמיזה, אני מקווה שנוכל להיפגש שוב בקרוב !!! אנחנו מתגעגעים ל-ליילנד שלנו !!!
 
הנה, אחותה של המכונית של הדוד

המכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומה
לרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.
הנה, אחותה של המכונית של הדוד
 

A r i e T

New member
עוד פיג'ו:

הנה, אחותה של המכונית של הדוד
עוד פיג'ו:
היתה לנו פיג'ו 305 סטיישן משנת 1982 שהחזיקה אצלנו כמעט 8 שנים...בגלל שקנינו אותה מיבוא אישי היא נסעה בהתחלה עם לוחיות רישוי של צרפת. בתמונה רואים אותי עומד בפורים ליד האוטו מחופש (למה בדיוק?), מתחת לבניין שגרנו בו בפ"ת. אגב, מי שמזהה את האוטו הירוק בצד שמאל בתמונה יזכה ב
לרכב ו
לראש.
 

A r i e T

New member
זאת " NSU פרינץ 4" למי שלא זיהה

עוד פיג'ו:
היתה לנו פיג'ו 305 סטיישן משנת 1982 שהחזיקה אצלנו כמעט 8 שנים...בגלל שקנינו אותה מיבוא אישי היא נסעה בהתחלה עם לוחיות רישוי של צרפת. בתמונה רואים אותי עומד בפורים ליד האוטו מחופש (למה בדיוק?), מתחת לבניין שגרנו בו בפ"ת. אגב, מי שמזהה את האוטו הירוק בצד שמאל בתמונה יזכה ב
לרכב ו
לראש.
זאת " NSU פרינץ 4" למי שלא זיהה
 

singera

New member
הבעיה ברכבים גרמניים זה שהם

זאת " NSU פרינץ 4" למי שלא זיהה
הבעיה ברכבים גרמניים זה שהם
מוצפים בתקלות קטנות ומעצבנות אבל שלא משביתות את האוטו כגון: בפאסאט TDI2001 שיש לי: צינור טורבו נקרע, מע' אלקטרונית של המאותתים, חיישן ומע מפלס מים עבור הוישרים (טרם תוקנה), ולחצן נעילת חלונות חשמל אחוריים מתקלקל כל פעם מחדש (אצלנו אין ילדים כך שהוא לא בשימוש). בפולו 2003 שלצערי נגנבה: נועל מכסה דלק, מיקרו סוויץ בדלת להדלקת האור במכונית, תקלה במע' הנעילה המרכזית מבפנים, תקלת חיישן במנוע, תקלה חיווי אשר נפתרה ע"י שידרוג תוכנה, מצוף דלק מראה קבוע על מיכל מלא. אף אחת מהתקלות הנ"ל לא השביתה את המכוניות מלבד התקלה בחיישן של הפולו שהנחו אותנו איך להיגבר עליה עד למוסך שאיתו נפגשנו כעבור 10דק'
 

טוארג

New member
בגרמניות שלי:

הבעיה ברכבים גרמניים זה שהם
מוצפים בתקלות קטנות ומעצבנות אבל שלא משביתות את האוטו כגון: בפאסאט TDI2001 שיש לי: צינור טורבו נקרע, מע' אלקטרונית של המאותתים, חיישן ומע מפלס מים עבור הוישרים (טרם תוקנה), ולחצן נעילת חלונות חשמל אחוריים מתקלקל כל פעם מחדש (אצלנו אין ילדים כך שהוא לא בשימוש). בפולו 2003 שלצערי נגנבה: נועל מכסה דלק, מיקרו סוויץ בדלת להדלקת האור במכונית, תקלה במע' הנעילה המרכזית מבפנים, תקלת חיישן במנוע, תקלה חיווי אשר נפתרה ע"י שידרוג תוכנה, מצוף דלק מראה קבוע על מיכל מלא. אף אחת מהתקלות הנ"ל לא השביתה את המכוניות מלבד התקלה בחיישן של הפולו שהנחו אותנו איך להיגבר עליה עד למוסך שאיתו נפגשנו כעבור 10דק'
בגרמניות שלי:
פולו 2000 לא היו בעיות טפו טפו מלבד מנגנון החלונות החשמליים ששבק, שבעיה זו חזרה גם בגולף 2004 שקיבלתי לפני חודש... היתה לי במשך שנה כמעט גם מיצובישי גלאנט שקיבלתי בירושה מאמא (עברה לאח שלי הגדול ואחרי זה לאח שלי השני, ובסוף אליי), שבכל שנותיה במשפחה משנת 1989 עד אמצע 2003 אפילו מנגנון חלונות חשמליים לא היינו צריכים להחליף לה.
 

טוארג

New member
תיקון

בגרמניות שלי:
פולו 2000 לא היו בעיות טפו טפו מלבד מנגנון החלונות החשמליים ששבק, שבעיה זו חזרה גם בגולף 2004 שקיבלתי לפני חודש... היתה לי במשך שנה כמעט גם מיצובישי גלאנט שקיבלתי בירושה מאמא (עברה לאח שלי הגדול ואחרי זה לאח שלי השני, ובסוף אליי), שבכל שנותיה במשפחה משנת 1989 עד אמצע 2003 אפילו מנגנון חלונות חשמליים לא היינו צריכים להחליף לה.
תיקון
אח שלי השני = אחות שלי השניה... טעויות מטופשות שעושים תוך כדי שמדברים בטלפון ולא מתרכזים במה שכותבים. Sorry!
 

singera

New member
איך העזת לקנות גולף 2004 עכשיו

תיקון
אח שלי השני = אחות שלי השניה... טעויות מטופשות שעושים תוך כדי שמדברים בטלפון ולא מתרכזים במה שכותבים. Sorry!
איך העזת לקנות גולף 2004 עכשיו
אם יש שינוי צורה??
 

טוארג

New member
קיבלתי אותה מליסינג

איך העזת לקנות גולף 2004 עכשיו
אם יש שינוי צורה??
קיבלתי אותה מליסינג
ואחד ההסכמים הוא שבעוד שנה מחליפים לי את האוטו לגולף 2.0 MK5... חוץ מזה היא עדיין אוטו טוב ובטוח יותר טוב מהאוטו שהיה לי קודם אז מה זה משנה?
 

levikon

New member
תגובות לטוארג ולאביתר

קיבלתי אותה מליסינג
ואחד ההסכמים הוא שבעוד שנה מחליפים לי את האוטו לגולף 2.0 MK5... חוץ מזה היא עדיין אוטו טוב ובטוח יותר טוב מהאוטו שהיה לי קודם אז מה זה משנה?
תגובות לטוארג ולאביתר
בסקר מקיף שערך השבועון MOTOR TREND אם אני לא טועה בשיתוף עם חברת ההפקה של טופ גיר של ה BBC הם עברו אוטו אוטו ודגם דגם וקבעו את האמינות. על כל 1000 מכוניות חדשות שנמכרות הם בדקו כמה חוזרות למוסך בשנה הראשונה לקניה לא לטיפול שגרתי אלה לתיקון תקלות. התוצאות הן: יפניות - מקום ראשון - 12 רכבים מתוך 1000 קוריאניות - מקום שני - 14 רכבים מתוך 1000 גרמניות - מקום שלישי - 32 רכבים מתוך 1000 אמריקאיות - מקום רביעי - 40 רכבים מתוך 1000 .... צרפתיות - מקום שמיני - 78 רכבים מתוך 1000. אז תראו אין טעם להתווכח מה האוטו הזה עשה לעומת זה. צריך לבדוק מגמות ולראות האם יש הצדקה או אין לשם שיצא לרכב מבחינת האמינות שלו. (הסקר הקיף יותר מ 500000 כלי רכב שונים). ואביתר, אם נפלת על צרפתית שלא עושה בעיות, תאמין לי שהרווחת. בברכת יום עצמאות שמח.
 
גם הצרפתית הקודמת מעולה !

תגובות לטוארג ולאביתר
בסקר מקיף שערך השבועון MOTOR TREND אם אני לא טועה בשיתוף עם חברת ההפקה של טופ גיר של ה BBC הם עברו אוטו אוטו ודגם דגם וקבעו את האמינות. על כל 1000 מכוניות חדשות שנמכרות הם בדקו כמה חוזרות למוסך בשנה הראשונה לקניה לא לטיפול שגרתי אלה לתיקון תקלות. התוצאות הן: יפניות - מקום ראשון - 12 רכבים מתוך 1000 קוריאניות - מקום שני - 14 רכבים מתוך 1000 גרמניות - מקום שלישי - 32 רכבים מתוך 1000 אמריקאיות - מקום רביעי - 40 רכבים מתוך 1000 .... צרפתיות - מקום שמיני - 78 רכבים מתוך 1000. אז תראו אין טעם להתווכח מה האוטו הזה עשה לעומת זה. צריך לבדוק מגמות ולראות האם יש הצדקה או אין לשם שיצא לרכב מבחינת האמינות שלו. (הסקר הקיף יותר מ 500000 כלי רכב שונים). ואביתר, אם נפלת על צרפתית שלא עושה בעיות, תאמין לי שהרווחת. בברכת יום עצמאות שמח.
גם הצרפתית הקודמת מעולה !
גם לאבא שלי ז"ל היתה 309SX שהיתה מצויינת !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה