איזה שטויות....
היפאניות הן הכי אמינות!!! אני מכיר באופן אישי יותר מסיפור אחד על משפחה שמחזיקה את אותה מכונית יפאנית במשך 15 שנה וחוץ מטיפולים תקופתיים היא כמו חדשה!! בנוסף, אני מכיר סיפורים על סיטרואן C5 על חוסר אמינותה, על מנועים שנתקעו (כן!!), על דלתות שננעלות ואי אפשר לפתוח אותן, ואפילו על מתלים הידרופנאומטיים שהיו לא בסדר. סיטרואן עדיין לא נגמלה מבעיות האמינות המעצבנות, וכנראה שגם פיז'ו לא, וזה לאור הירידה המתמדת בביקוש של ה-307 וה-C5 בעיקר בגלל בעיות אמינות!!! לעומת זאת, המאזדה לאנטיס ו-3 והטויוטה קורולה כבר שנים בראש הטבלה. אתה חושב שעם ישראל היה קונה מכונית לא אמינה? תראה כמה סובארו ליאונה משנות ה-80 נשארו לעומת פיז'ו 309. או באופן יותר ספציפי: בשנת 1988 המכונית הנמכרת בישראל היתה..... סיטרואן BX!!! כמה סובארו משנת 88' נשארו לעומת כמה סיטרואנים משנת 88' נשארו? היפאנים יכולים לעשות שיעור לצרפתים באמינות, ובדורות האחרונים של הקורולה וה-3 כנראה שגם בנוחות. (ולמרות זאת אני נוהג בגרמנית, ולפניה היתה לי גרמנית אחרת, ולפניה היתה לי יפאנית משנת 89' - מיצובישי גאלאנט - שהיתה בבעלות המשפחה מיום לידתה ומעולם לא היתה לה אפילו בעיה אחת.)
איזה שטויות....אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואין
להן מתחרים בקטע הנוחות ! אין על הכביש שום אוטו נעים ונוח כמו סיטרואן. הכי פחות נוחות הן היפניות כמובן. הכי בטוחות הן הגרמניות כמובן ואין להן מתחרים בעניין זה. המחיר הוא הקטע הטוב היחיד ביפניות שמתגלות לא אמינות משהו בשנים האחרונות. כמעט לכל חבריי עם מכוניות יפניות, יש ים של תקלות.
היפאניות הן הכי אמינות!!! אני מכיר באופן אישי יותר מסיפור אחד על משפחה שמחזיקה את אותה מכונית יפאנית במשך 15 שנה וחוץ מטיפולים תקופתיים היא כמו חדשה!! בנוסף, אני מכיר סיפורים על סיטרואן C5 על חוסר אמינותה, על מנועים שנתקעו (כן!!), על דלתות שננעלות ואי אפשר לפתוח אותן, ואפילו על מתלים הידרופנאומטיים שהיו לא בסדר. סיטרואן עדיין לא נגמלה מבעיות האמינות המעצבנות, וכנראה שגם פיז'ו לא, וזה לאור הירידה המתמדת בביקוש של ה-307 וה-C5 בעיקר בגלל בעיות אמינות!!! לעומת זאת, המאזדה לאנטיס ו-3 והטויוטה קורולה כבר שנים בראש הטבלה. אתה חושב שעם ישראל היה קונה מכונית לא אמינה? תראה כמה סובארו ליאונה משנות ה-80 נשארו לעומת פיז'ו 309. או באופן יותר ספציפי: בשנת 1988 המכונית הנמכרת בישראל היתה..... סיטרואן BX!!! כמה סובארו משנת 88' נשארו לעומת כמה סיטרואנים משנת 88' נשארו? היפאנים יכולים לעשות שיעור לצרפתים באמינות, ובדורות האחרונים של הקורולה וה-3 כנראה שגם בנוחות. (ולמרות זאת אני נוהג בגרמנית, ולפניה היתה לי גרמנית אחרת, ולפניה היתה לי יפאנית משנת 89' - מיצובישי גאלאנט - שהיתה בבעלות המשפחה מיום לידתה ומעולם לא היתה לה אפילו בעיה אחת.)