הנה הספר של פול קוטרל:

מצב
הנושא נעול.

טוארג

New member
איזה שטויות....

אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואין
להן מתחרים בקטע הנוחות ! אין על הכביש שום אוטו נעים ונוח כמו סיטרואן. הכי פחות נוחות הן היפניות כמובן. הכי בטוחות הן הגרמניות כמובן ואין להן מתחרים בעניין זה. המחיר הוא הקטע הטוב היחיד ביפניות שמתגלות לא אמינות משהו בשנים האחרונות. כמעט לכל חבריי עם מכוניות יפניות, יש ים של תקלות.
איזה שטויות....
היפאניות הן הכי אמינות!!! אני מכיר באופן אישי יותר מסיפור אחד על משפחה שמחזיקה את אותה מכונית יפאנית במשך 15 שנה וחוץ מטיפולים תקופתיים היא כמו חדשה!! בנוסף, אני מכיר סיפורים על סיטרואן C5 על חוסר אמינותה, על מנועים שנתקעו (כן!!), על דלתות שננעלות ואי אפשר לפתוח אותן, ואפילו על מתלים הידרופנאומטיים שהיו לא בסדר. סיטרואן עדיין לא נגמלה מבעיות האמינות המעצבנות, וכנראה שגם פיז'ו לא, וזה לאור הירידה המתמדת בביקוש של ה-307 וה-C5 בעיקר בגלל בעיות אמינות!!! לעומת זאת, המאזדה לאנטיס ו-3 והטויוטה קורולה כבר שנים בראש הטבלה. אתה חושב שעם ישראל היה קונה מכונית לא אמינה? תראה כמה סובארו ליאונה משנות ה-80 נשארו לעומת פיז'ו 309. או באופן יותר ספציפי: בשנת 1988 המכונית הנמכרת בישראל היתה..... סיטרואן BX!!! כמה סובארו משנת 88' נשארו לעומת כמה סיטרואנים משנת 88' נשארו? היפאנים יכולים לעשות שיעור לצרפתים באמינות, ובדורות האחרונים של הקורולה וה-3 כנראה שגם בנוחות. (ולמרות זאת אני נוהג בגרמנית, ולפניה היתה לי גרמנית אחרת, ולפניה היתה לי יפאנית משנת 89' - מיצובישי גאלאנט - שהיתה בבעלות המשפחה מיום לידתה ומעולם לא היתה לה אפילו בעיה אחת.)
 
לא מסכים איתך באגורה !!! היפניות

איזה שטויות....
היפאניות הן הכי אמינות!!! אני מכיר באופן אישי יותר מסיפור אחד על משפחה שמחזיקה את אותה מכונית יפאנית במשך 15 שנה וחוץ מטיפולים תקופתיים היא כמו חדשה!! בנוסף, אני מכיר סיפורים על סיטרואן C5 על חוסר אמינותה, על מנועים שנתקעו (כן!!), על דלתות שננעלות ואי אפשר לפתוח אותן, ואפילו על מתלים הידרופנאומטיים שהיו לא בסדר. סיטרואן עדיין לא נגמלה מבעיות האמינות המעצבנות, וכנראה שגם פיז'ו לא, וזה לאור הירידה המתמדת בביקוש של ה-307 וה-C5 בעיקר בגלל בעיות אמינות!!! לעומת זאת, המאזדה לאנטיס ו-3 והטויוטה קורולה כבר שנים בראש הטבלה. אתה חושב שעם ישראל היה קונה מכונית לא אמינה? תראה כמה סובארו ליאונה משנות ה-80 נשארו לעומת פיז'ו 309. או באופן יותר ספציפי: בשנת 1988 המכונית הנמכרת בישראל היתה..... סיטרואן BX!!! כמה סובארו משנת 88' נשארו לעומת כמה סיטרואנים משנת 88' נשארו? היפאנים יכולים לעשות שיעור לצרפתים באמינות, ובדורות האחרונים של הקורולה וה-3 כנראה שגם בנוחות. (ולמרות זאת אני נוהג בגרמנית, ולפניה היתה לי גרמנית אחרת, ולפניה היתה לי יפאנית משנת 89' - מיצובישי גאלאנט - שהיתה בבעלות המשפחה מיום לידתה ומעולם לא היתה לה אפילו בעיה אחת.)
לא מסכים איתך באגורה !!! היפניות
הן לא אמינות בכלל ולראיה תביט על המזדה 6 - מכונת בעיות שלמה ! האוטו שלי אמין רצח ומעולם לא היו בו תקלות ! הכל תלוי ביום היצור: אם המכונית יוצרה ביום שני - צפה לבעיות ! וזו האמת על היפניות ואתה יודע שאני יותר מצודק: הישראלים הם ברובם קמצנים ואין להם כסף לתיקונים יקרים ולחלפים אז הם קונים מכוניות יפניות זולות ומתקנים רק כאשר כבר אין ברירה ובמוסכים ב-ירקא שבגליל. ומעבר לזה: אל תספר לי מעשיות שסובארו זה אוטו אמין ! (זה היה אמין פעם, בימי אידי אמין
) בוא נדבר בעובדות: תראה מה קורה במוסך הראשי בירושלים !!! אני גורס שהגרמניות הן הכי בטוחות וגם הכי אמינות ! הגרמנים בונים הכי טוב מכולם את המכוניות וכל אמריקאי עשיר בבוורלי-הילס נוסע באוטו גרמני כמובן !!! גם האוטובוסים הגרמנים הם הטובים בעולם ! המשאיות הטובות בעולם הן האמריקאיות ואין על-כך שום עירעור. ומה עם היפנים ידידי ? הם מעתיקים הכל מאחרים ! מה הם המציאו ? אפילו כל מנגנוני הרכבת המהירה בעולם ביפן, הם מנגנונים גרמניים מקוריים !!! הידעת זאת ???
וחוצמיזה, אתה "חייב" לי חידון !!!
 

טוארג

New member
אביתר, תישאר אתה בתחום שאתה

לא מסכים איתך באגורה !!! היפניות
הן לא אמינות בכלל ולראיה תביט על המזדה 6 - מכונת בעיות שלמה ! האוטו שלי אמין רצח ומעולם לא היו בו תקלות ! הכל תלוי ביום היצור: אם המכונית יוצרה ביום שני - צפה לבעיות ! וזו האמת על היפניות ואתה יודע שאני יותר מצודק: הישראלים הם ברובם קמצנים ואין להם כסף לתיקונים יקרים ולחלפים אז הם קונים מכוניות יפניות זולות ומתקנים רק כאשר כבר אין ברירה ובמוסכים ב-ירקא שבגליל. ומעבר לזה: אל תספר לי מעשיות שסובארו זה אוטו אמין ! (זה היה אמין פעם, בימי אידי אמין
) בוא נדבר בעובדות: תראה מה קורה במוסך הראשי בירושלים !!! אני גורס שהגרמניות הן הכי בטוחות וגם הכי אמינות ! הגרמנים בונים הכי טוב מכולם את המכוניות וכל אמריקאי עשיר בבוורלי-הילס נוסע באוטו גרמני כמובן !!! גם האוטובוסים הגרמנים הם הטובים בעולם ! המשאיות הטובות בעולם הן האמריקאיות ואין על-כך שום עירעור. ומה עם היפנים ידידי ? הם מעתיקים הכל מאחרים ! מה הם המציאו ? אפילו כל מנגנוני הרכבת המהירה בעולם ביפן, הם מנגנונים גרמניים מקוריים !!! הידעת זאת ???
וחוצמיזה, אתה "חייב" לי חידון !!!
אביתר, תישאר אתה בתחום שאתה
מבין בו, ואני אשאר בתחום שלי, אוקיי? אני לא יכול להתווכח איתך על אוטובוסים (למרות שאני חושב שהמאנים יותר טובים מהמרצדס), ואתה לא יכול להתווכח איתי על מכוניות. ותעשה לי טובה, סובארו זה האוטו הכי אמין שיש. הייתי אומר לך מילה אחרת כאן כי אתה באמת מדבר שטויות לא מבוססות על כלום.
 
צר לי אך סובארו היה אמין בשנות ה-90

אביתר, תישאר אתה בתחום שאתה
מבין בו, ואני אשאר בתחום שלי, אוקיי? אני לא יכול להתווכח איתך על אוטובוסים (למרות שאני חושב שהמאנים יותר טובים מהמרצדס), ואתה לא יכול להתווכח איתי על מכוניות. ותעשה לי טובה, סובארו זה האוטו הכי אמין שיש. הייתי אומר לך מילה אחרת כאן כי אתה באמת מדבר שטויות לא מבוססות על כלום.
צר לי אך סובארו היה אמין בשנות ה-90
לא עוד כמו פעם !!! אתה לא יכול להשוות את האמינות של אודי או במוו לסובארו !!! ותתפלא: גם לך יש מה ללמוד: אין מכונית יותר אמינה על הכביש מאודי A6 או A8 ואתה יכול להמשיך ולשבח את סובארו... יש לי חבר עם סובארו B4 והוא בועט בה ומקלל אותה כל בוקר !!! היא לא מניעה כמו שום אוטו גרמני ואני מצטער להגיד לך אך פיג'ו מניע בחורף מצויין והרבה יותר טוב מסובארו. מה שהיה פעם עם בעיות ההתנעה בפיג'ו, נעלם מן העולם ! הכל השתנה והתהפך. תפסיק לקרוא את הדברים המגמתיים שיש בעיתוני הרכב השונים. מה ? אתה תמים ? היחיד שכותב אובייקטיבית הוא עיתונאי הרכב ב. מיכאל. הוא יורד גם על מכוניות צרפתיות וגרמניות כאשר צריך. ולגבי אוטובוסים: תמיד מרצדס היו הטופ ותמיד הם יהיו הטופ ! הקונספציה ל- SL200 של מאן שאתה כל-כך אוהב נרכשה בתשלום ממרצדס שבנתה ראשונה את המרכב המוצלח של ה- 0305 ! מאן קונה ידע במרצדס הותיקה וחוץ מרולס-רויס שגם היא דרך-אגב גרמנייה היום, אין רכב פרטי או אוטובוס טוב יותר ממרצדס עלי אדמות !
 

טוארג

New member
כמה דברים:

צר לי אך סובארו היה אמין בשנות ה-90
לא עוד כמו פעם !!! אתה לא יכול להשוות את האמינות של אודי או במוו לסובארו !!! ותתפלא: גם לך יש מה ללמוד: אין מכונית יותר אמינה על הכביש מאודי A6 או A8 ואתה יכול להמשיך ולשבח את סובארו... יש לי חבר עם סובארו B4 והוא בועט בה ומקלל אותה כל בוקר !!! היא לא מניעה כמו שום אוטו גרמני ואני מצטער להגיד לך אך פיג'ו מניע בחורף מצויין והרבה יותר טוב מסובארו. מה שהיה פעם עם בעיות ההתנעה בפיג'ו, נעלם מן העולם ! הכל השתנה והתהפך. תפסיק לקרוא את הדברים המגמתיים שיש בעיתוני הרכב השונים. מה ? אתה תמים ? היחיד שכותב אובייקטיבית הוא עיתונאי הרכב ב. מיכאל. הוא יורד גם על מכוניות צרפתיות וגרמניות כאשר צריך. ולגבי אוטובוסים: תמיד מרצדס היו הטופ ותמיד הם יהיו הטופ ! הקונספציה ל- SL200 של מאן שאתה כל-כך אוהב נרכשה בתשלום ממרצדס שבנתה ראשונה את המרכב המוצלח של ה- 0305 ! מאן קונה ידע במרצדס הותיקה וחוץ מרולס-רויס שגם היא דרך-אגב גרמנייה היום, אין רכב פרטי או אוטובוס טוב יותר ממרצדס עלי אדמות !
כמה דברים:
יש לי במשפחה סיטרואן C5 בעייתית, 3 פיז'ו 307 מסדרות שונות - כולן בעייתיות מאוד, שתיים מהן עומדות למכירה בשל כך. לעומת זאת, עד לפני שנה נהגתי במיצובישי משנת 1989 אשר בילתה את כ-ל ימיה אצלנו במשפחה, מעולם לא היו לה בעיות, ואחרי 250,000 ק"מ בחיק משפחתנו היא סיימה את הרומן איתנו. אתה לא מצפה שעם ישראל יקנה אאודי יקרה כי היא אמינה נכון? אולי אתה לא חווה את המיתון, אבל רוב עם ישראל כן חווה, והיפניות יותר זולות מהאירופיות בגלל שער היורו, והן זולות לאחזקה כי..... הן לא מתקלקלות!
 
יש גם אודי זולה ומעולה: A3 וA4 אז

כמה דברים:
יש לי במשפחה סיטרואן C5 בעייתית, 3 פיז'ו 307 מסדרות שונות - כולן בעייתיות מאוד, שתיים מהן עומדות למכירה בשל כך. לעומת זאת, עד לפני שנה נהגתי במיצובישי משנת 1989 אשר בילתה את כ-ל ימיה אצלנו במשפחה, מעולם לא היו לה בעיות, ואחרי 250,000 ק"מ בחיק משפחתנו היא סיימה את הרומן איתנו. אתה לא מצפה שעם ישראל יקנה אאודי יקרה כי היא אמינה נכון? אולי אתה לא חווה את המיתון, אבל רוב עם ישראל כן חווה, והיפניות יותר זולות מהאירופיות בגלל שער היורו, והן זולות לאחזקה כי..... הן לא מתקלקלות!
יש גם אודי זולה ומעולה: A3 וA4 אז
זה לא תירוץ לקנות יפנית... וה- 309SR שלי לא ראתה מוסך 10 שנים חוץ מטיפולים !!! ראית פעם סובארו שלא נכנסה למוסך 10 שנים ???
 

טוארג

New member
כן!!!

יש גם אודי זולה ומעולה: A3 וA4 אז
זה לא תירוץ לקנות יפנית... וה- 309SR שלי לא ראתה מוסך 10 שנים חוץ מטיפולים !!! ראית פעם סובארו שלא נכנסה למוסך 10 שנים ???
כן!!!
סובארו סטיישן 1.6 ידני מודל 1990 שלא נכנסה למוסך חוץ מטיפולים מ-1990 עד היום. סובארו 1.3 ידני מודל 1986 שלא נכנס למוסך חוץ מטיפולים מ-1986 עד היום. מיצובישי 2.0 אוטומט (!!) מודל 1989 שלא נכנסה למוסך מ-1989 ועד 2003 וכנראה שגם עד 2004. מאזדה 323 1.6 ידני מודל 92' שלא ראתה מוסך מאזדה 323 1.6 אוטומט מודל 96' שלא ראתה מוסך מאזדה לאנטיס 1.8 אוטומט מודל 97' שלא ראתה מוסך מאזדה 626 2.0 אוטומט מודל 99' שלא ראתה מוסך טויוטה קורולה 1.6 אוטומט מודל 99' שלא ראתה מוסך טויוטה קורולה 1.6 ידני מודל 00' שלא ראתה מוסך בשל בעיות מכאניות- שייכת למורה לנהיגה! (ראתה מוסך פעם אחת ויחידה בגלל תאונה שביצע תלמיד) מאזדה לאנטיס 1.8 אוטומט מודל 2001 שלא ראתה מוסך מאזדה לאנטיס 2.0 אוטומט מודל 2003 שלא ראתה מוסך מאזדה6 2.0 אוטומט מודל 2003 שלא ראתה מוסך מאזדה3 1.6 אוטמט מודל 2004 שלא ראתה מוסך מולן: פיז'ו 306 מודל 94' - בעייתית, נמכרה בשל כך שנה אחרי שנקנתה חדשה מהניילונים. פיז'ו 306 סדאן מודל 98' - הוחזרה לליסינג בעקבות בעיות אמינות פיז'ו 306 סופר-1.8 אוטומט מודל 98' - בעייתית, נמכרה בתום 3 שנים וחור גדול בכיס של היבואן שמימן את התיקונים במסגרת האחריות. פיז'ו 307 מודל 02' - בעייתית, עומדת למכירה בשל חוסר אמינותה פיז'ו 307 מודל 03' - בעייתית, עומדת למכירה בשל חוסר אמינותה פיז'ו 307 מודל 03' - בעייתית קצת פחות, עוד לא הספיקה להביא את הקריז לבעליה שימכור אותה. סיטרואן C5 מודל 01' - בעייתית, הוחזרה לליסינג בתום שנה מתוך שלוש (!!!!) בשל הבעיות האלה, הוחלפה במאזדה 6 הנ"ל. סיטרואן C5 מודל 02' - בעייתית ביותר, הבעלים גא מדי כדי להודות בטעותו שקנה אותה. וד"א אאודי A3 1.6 ידנית עולה 179,000 שקל (וזה הדגם הבסיסי) לעומת מאזדה 3 1.6 טיפטרוניק שעולה 124,000 שקל... לא לכולם יש כסף לאאודי A3!!! אז חדל שטויות טוב?
 
אני אאמין לך רק אחרי שאראה את

כן!!!
סובארו סטיישן 1.6 ידני מודל 1990 שלא נכנסה למוסך חוץ מטיפולים מ-1990 עד היום. סובארו 1.3 ידני מודל 1986 שלא נכנס למוסך חוץ מטיפולים מ-1986 עד היום. מיצובישי 2.0 אוטומט (!!) מודל 1989 שלא נכנסה למוסך מ-1989 ועד 2003 וכנראה שגם עד 2004. מאזדה 323 1.6 ידני מודל 92' שלא ראתה מוסך מאזדה 323 1.6 אוטומט מודל 96' שלא ראתה מוסך מאזדה לאנטיס 1.8 אוטומט מודל 97' שלא ראתה מוסך מאזדה 626 2.0 אוטומט מודל 99' שלא ראתה מוסך טויוטה קורולה 1.6 אוטומט מודל 99' שלא ראתה מוסך טויוטה קורולה 1.6 ידני מודל 00' שלא ראתה מוסך בשל בעיות מכאניות- שייכת למורה לנהיגה! (ראתה מוסך פעם אחת ויחידה בגלל תאונה שביצע תלמיד) מאזדה לאנטיס 1.8 אוטומט מודל 2001 שלא ראתה מוסך מאזדה לאנטיס 2.0 אוטומט מודל 2003 שלא ראתה מוסך מאזדה6 2.0 אוטומט מודל 2003 שלא ראתה מוסך מאזדה3 1.6 אוטמט מודל 2004 שלא ראתה מוסך מולן: פיז'ו 306 מודל 94' - בעייתית, נמכרה בשל כך שנה אחרי שנקנתה חדשה מהניילונים. פיז'ו 306 סדאן מודל 98' - הוחזרה לליסינג בעקבות בעיות אמינות פיז'ו 306 סופר-1.8 אוטומט מודל 98' - בעייתית, נמכרה בתום 3 שנים וחור גדול בכיס של היבואן שמימן את התיקונים במסגרת האחריות. פיז'ו 307 מודל 02' - בעייתית, עומדת למכירה בשל חוסר אמינותה פיז'ו 307 מודל 03' - בעייתית, עומדת למכירה בשל חוסר אמינותה פיז'ו 307 מודל 03' - בעייתית קצת פחות, עוד לא הספיקה להביא את הקריז לבעליה שימכור אותה. סיטרואן C5 מודל 01' - בעייתית, הוחזרה לליסינג בתום שנה מתוך שלוש (!!!!) בשל הבעיות האלה, הוחלפה במאזדה 6 הנ"ל. סיטרואן C5 מודל 02' - בעייתית ביותר, הבעלים גא מדי כדי להודות בטעותו שקנה אותה. וד"א אאודי A3 1.6 ידנית עולה 179,000 שקל (וזה הדגם הבסיסי) לעומת מאזדה 3 1.6 טיפטרוניק שעולה 124,000 שקל... לא לכולם יש כסף לאאודי A3!!! אז חדל שטויות טוב?
אני אאמין לך רק אחרי שאראה את
גליונות ההסטוריה הממוחשבים של הרכבים היפנים הללו ! תפסיק=תפסיק ! הויכוח מסתיים ! חבל על הזמן שלי ! הוא מאוד יקר ! לא תצליח לשכנע אותי במאומה ! לכל אלה שקונים מאזדה 6 יש גם כסף ל- A4. מיתון ??? קרא עיתונים !!! נגמר המיתון ואיננו ! יאללה, לילה טוב אחי ותזרוק לי חידון תמונות בהזדמנות !
 

טוארג

New member
שטויות שאתה מדבר... גאד דמט.

אני אאמין לך רק אחרי שאראה את
גליונות ההסטוריה הממוחשבים של הרכבים היפנים הללו ! תפסיק=תפסיק ! הויכוח מסתיים ! חבל על הזמן שלי ! הוא מאוד יקר ! לא תצליח לשכנע אותי במאומה ! לכל אלה שקונים מאזדה 6 יש גם כסף ל- A4. מיתון ??? קרא עיתונים !!! נגמר המיתון ואיננו ! יאללה, לילה טוב אחי ותזרוק לי חידון תמונות בהזדמנות !
שטויות שאתה מדבר... גאד דמט.
מאזדה 6 2.0 אוטומט עולה 150,000 שקל בדיוק. אאודי A4 שני ליטר אוטומט עולה 226,850 שקל בדיוק. בשני הדגמים מדובר בגרסאות הבסיסיות שהן גם הפופולריות ביותר. אז חדל שטויות... חוצמזה, המיתון נגמר כמו שביבי הוא ראש הממשלה. "אל תאמין לכל מה שאתה קורא בעיתונים, כל מה שכתוב הוא מגמתי" - את זה אתה אמרת.
 
אני רואה שאתה יורד לפסים אישיים אז

שטויות שאתה מדבר... גאד דמט.
מאזדה 6 2.0 אוטומט עולה 150,000 שקל בדיוק. אאודי A4 שני ליטר אוטומט עולה 226,850 שקל בדיוק. בשני הדגמים מדובר בגרסאות הבסיסיות שהן גם הפופולריות ביותר. אז חדל שטויות... חוצמזה, המיתון נגמר כמו שביבי הוא ראש הממשלה. "אל תאמין לכל מה שאתה קורא בעיתונים, כל מה שכתוב הוא מגמתי" - את זה אתה אמרת.
אני רואה שאתה יורד לפסים אישיים אז
רק אציין שאתה מוכיח בורות מדהימה בנושא כלי-רכב ! עדיף שתעשה הסבה מקצועית - אולי לעציצים או כלי-בית !?
כל ילד טיפש מחזיק בבית מחירון של כלי-רכב ! כל האינפורמציה שנתת הערב נמצאת בשלמותה באתרי האינטרנט ואתה לא מחדש דבר ! החוכמה היא לחדש בדברים ובתמונות ובמלל שאין באינטרנט ובספרים ! מחקר שטח ! שמעת על זה פעם ??? אתה משווה בין נמלה (מזדה) לקטר (אודי). אז מה אם נפח המנוע זהה ?????? אבל מה עם כל שאר המערכות של אודי שהיפנים טרם חלמו עליהן ??? איפה אתה חי ??? אתה ער או ישן ??? בחיאת אל סנדוק: אתה משווה את שני כלי הרכב האלה זה עם זה ??? כנראה שהבנתך בנושא כה דלילה עד שאתה מפנטז שאתה יודע מה זה אוטו ??? ואולי יש לך סוסיתא בכלל ??? נו באמת ??? המיתון אכן נגמר בלי קשר לביבי או לאחמד טיבי !!! צא החוצה לשווקים וראה בעצמך !!!!!! השופר-סל ברמות-אשכול עמוס כמו בשנות השפע של 1971 - 1972 !!! יש מבחר מוצרים חדש בלי סוף !!! ראה כמה מכוניות חדשות יש על הכביש !!! ראה את קניון הזהב או מלחה או עזריאלי !!! כולם עמוסי קונים !!! מה אכפת לי מביבי ? מי זה בכלל ??? מה אכפת לי מפוליטיקה ??? שכולם יהיו בריאים ! תראה את חאפלות הקניות ברחובות !!! תראה כמה בונים בעיר שלך ובעיר שלי !!! בלי סוף !!! תראה כמה מכוניות אודי חדשות יש על הכבישים !!! תראה בעצמך במחקר שטח ותפסיק לדבר בקלישאות או בנתונים שחלקם לא נכונים כי הועתקו מאיזה אתר אינטרנט של יצחק לוי או לוי אחר ! חאליק ! תחזור לתלם !!!
 

טוארג

New member
אביתר, למה לחדש?

אני רואה שאתה יורד לפסים אישיים אז
רק אציין שאתה מוכיח בורות מדהימה בנושא כלי-רכב ! עדיף שתעשה הסבה מקצועית - אולי לעציצים או כלי-בית !?
כל ילד טיפש מחזיק בבית מחירון של כלי-רכב ! כל האינפורמציה שנתת הערב נמצאת בשלמותה באתרי האינטרנט ואתה לא מחדש דבר ! החוכמה היא לחדש בדברים ובתמונות ובמלל שאין באינטרנט ובספרים ! מחקר שטח ! שמעת על זה פעם ??? אתה משווה בין נמלה (מזדה) לקטר (אודי). אז מה אם נפח המנוע זהה ?????? אבל מה עם כל שאר המערכות של אודי שהיפנים טרם חלמו עליהן ??? איפה אתה חי ??? אתה ער או ישן ??? בחיאת אל סנדוק: אתה משווה את שני כלי הרכב האלה זה עם זה ??? כנראה שהבנתך בנושא כה דלילה עד שאתה מפנטז שאתה יודע מה זה אוטו ??? ואולי יש לך סוסיתא בכלל ??? נו באמת ??? המיתון אכן נגמר בלי קשר לביבי או לאחמד טיבי !!! צא החוצה לשווקים וראה בעצמך !!!!!! השופר-סל ברמות-אשכול עמוס כמו בשנות השפע של 1971 - 1972 !!! יש מבחר מוצרים חדש בלי סוף !!! ראה כמה מכוניות חדשות יש על הכביש !!! ראה את קניון הזהב או מלחה או עזריאלי !!! כולם עמוסי קונים !!! מה אכפת לי מביבי ? מי זה בכלל ??? מה אכפת לי מפוליטיקה ??? שכולם יהיו בריאים ! תראה את חאפלות הקניות ברחובות !!! תראה כמה בונים בעיר שלך ובעיר שלי !!! בלי סוף !!! תראה כמה מכוניות אודי חדשות יש על הכבישים !!! תראה בעצמך במחקר שטח ותפסיק לדבר בקלישאות או בנתונים שחלקם לא נכונים כי הועתקו מאיזה אתר אינטרנט של יצחק לוי או לוי אחר ! חאליק ! תחזור לתלם !!!
אביתר, למה לחדש?
את כל הדברים שאני אומר, אמרו כבר עשרות אנשים לפני. הראיתי בורות? מי שהראה בורות כאן זה לא אני... אני לא ארד לרמה שלך. מצטער.
 

fireman

New member
אין ויכוח שהC5

אני רואה שאתה יורד לפסים אישיים אז
רק אציין שאתה מוכיח בורות מדהימה בנושא כלי-רכב ! עדיף שתעשה הסבה מקצועית - אולי לעציצים או כלי-בית !?
כל ילד טיפש מחזיק בבית מחירון של כלי-רכב ! כל האינפורמציה שנתת הערב נמצאת בשלמותה באתרי האינטרנט ואתה לא מחדש דבר ! החוכמה היא לחדש בדברים ובתמונות ובמלל שאין באינטרנט ובספרים ! מחקר שטח ! שמעת על זה פעם ??? אתה משווה בין נמלה (מזדה) לקטר (אודי). אז מה אם נפח המנוע זהה ?????? אבל מה עם כל שאר המערכות של אודי שהיפנים טרם חלמו עליהן ??? איפה אתה חי ??? אתה ער או ישן ??? בחיאת אל סנדוק: אתה משווה את שני כלי הרכב האלה זה עם זה ??? כנראה שהבנתך בנושא כה דלילה עד שאתה מפנטז שאתה יודע מה זה אוטו ??? ואולי יש לך סוסיתא בכלל ??? נו באמת ??? המיתון אכן נגמר בלי קשר לביבי או לאחמד טיבי !!! צא החוצה לשווקים וראה בעצמך !!!!!! השופר-סל ברמות-אשכול עמוס כמו בשנות השפע של 1971 - 1972 !!! יש מבחר מוצרים חדש בלי סוף !!! ראה כמה מכוניות חדשות יש על הכביש !!! ראה את קניון הזהב או מלחה או עזריאלי !!! כולם עמוסי קונים !!! מה אכפת לי מביבי ? מי זה בכלל ??? מה אכפת לי מפוליטיקה ??? שכולם יהיו בריאים ! תראה את חאפלות הקניות ברחובות !!! תראה כמה בונים בעיר שלך ובעיר שלי !!! בלי סוף !!! תראה כמה מכוניות אודי חדשות יש על הכבישים !!! תראה בעצמך במחקר שטח ותפסיק לדבר בקלישאות או בנתונים שחלקם לא נכונים כי הועתקו מאיזה אתר אינטרנט של יצחק לוי או לוי אחר ! חאליק ! תחזור לתלם !!!
אין ויכוח שהC5
הוא אוטו נוח, מרווח, בעל נוחות נסיעה מדהימה אבל בגדול....רכב זה עניין של מזל לדוד שלי יש סיטרואן C5 בקושי עשתה 15K ק"מ, ראתה מוסך כל כך הרבה פעמים בצורה לא נורמלית.... וזה לא שדוד שלי נהג חרא....מדובר בבנאדם עם 40 שנה על הכביש, 0 עבירות תנועה, רכבים שבבעלותו הוחזקו ומוחזקים בצורה שיכולים רק להתקנא בא הרבה בעלי רכבים אחרים ובאמת לא בעיה של נהג.... הנה.....בעיות באגזוז, הוחלף פעמיים הגיר "בועט" בין הילוך להילוך (שזאת אגב ה-מחלה של ה626 המדוברת). הרכב עבר דיגגנוזות על גבי דיאגנוזות, עידכוני מחשב, תיכונים כיוונים ועמייאת.... עדיין "בועט" בקיצור....הוא את הC5 שלו על כל תשבוחותיה במגזיני הרכב, נוחות הנסיעה הבלתי מתפשרת והעובדה שמדובר ברכב טוב תגרום לו להתפטר ממנו בקרוב מאוד לפני שעשה 15 אלף ק"מ.
 

fireman

New member
יאללה אני לא מאמין

אין ויכוח שהC5
הוא אוטו נוח, מרווח, בעל נוחות נסיעה מדהימה אבל בגדול....רכב זה עניין של מזל לדוד שלי יש סיטרואן C5 בקושי עשתה 15K ק"מ, ראתה מוסך כל כך הרבה פעמים בצורה לא נורמלית.... וזה לא שדוד שלי נהג חרא....מדובר בבנאדם עם 40 שנה על הכביש, 0 עבירות תנועה, רכבים שבבעלותו הוחזקו ומוחזקים בצורה שיכולים רק להתקנא בא הרבה בעלי רכבים אחרים ובאמת לא בעיה של נהג.... הנה.....בעיות באגזוז, הוחלף פעמיים הגיר "בועט" בין הילוך להילוך (שזאת אגב ה-מחלה של ה626 המדוברת). הרכב עבר דיגגנוזות על גבי דיאגנוזות, עידכוני מחשב, תיכונים כיוונים ועמייאת.... עדיין "בועט" בקיצור....הוא את הC5 שלו על כל תשבוחותיה במגזיני הרכב, נוחות הנסיעה הבלתי מתפשרת והעובדה שמדובר ברכב טוב תגרום לו להתפטר ממנו בקרוב מאוד לפני שעשה 15 אלף ק"מ.
יאללה אני לא מאמין
התחלתי לכתוב כמו פסיכי..... הפסיכומטרי הזה גמר לי על החיים.... מי שלא מצליח להבין מה אני רוצה, עמו הסליחה.
 

טוארג

New member
אצלנו היא לא הספיקה להגיע ל-20K...

אצלנו היא לא הספיקה להגיע ל-20K...
והעפנו אותה חזרה לליסינג.. השניה עומדת על 40K, החליפו דלת קדמית ימנית פעמיים בגלל שהיא ננעלת מעצמה, המנוע נכבה כמה פעמים באמצע אוטוסטרדה בגלל בעיות תוכנה, הכיסוי של התיבת הילוכים נשר (עלק הרכבה טובה). זה לא שהיא מכונית זוועתית, המערכת סאונד שלה היא הכי טובה שנתקלתי במכונית אי פעם, והיא נוחה מאוד - אבל לחילופין נהגתי גם על אקורד מליסינג וגם על מונדאו חלופית שהיתה לי כשעשיתי תאונה עם הפולקסווגן לפני כמה חודשים - המונדיאו פחות נוחה אבל המנוע שלה נהדר והיא כיפית, והיא גם יותר מרווחת מאחורה (המושבים של הC5 מאחורה מעצבנים... הם יותר מדי במצב שכיבה). גם לאקורד יש אחלה מנוע, אמנם היא קצת פחות מרווחת מאחור אבל המושבים נוחים, נוחות הנסיעה טובה יותר מרוב המכוניות (שלישית ללגונה ול-C5), ונכון להיום היא המשפחתית הגדולה הטובה בארץ, ולצערי אני לא מחזיק אחת כזאת. שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שה-C5 היא מכונית גרועה - ממש לא (אל תשכחו את היונדאי סונטה והשברולט אפיקה ודומותיהן שלא מתקרבות אל ה-C5 בכלל), פשוט היא מכונית עדינה שמתקלקלת בקלות, והתכנון מערכות שלה הוא לא משהו בכלל. אותו כנ"ל לגבי ה-307 - בעיות הרכבה, בעיות במנוע, בעיות במערכת החשמל. חוץ מזה היא אוטו אחלה. אבל הבעיות האלה תוקעות אותה במוסך פעם בשבועיים.
 
נפלתם על רכב דפוק שהורכב באיראן !

אצלנו היא לא הספיקה להגיע ל-20K...
והעפנו אותה חזרה לליסינג.. השניה עומדת על 40K, החליפו דלת קדמית ימנית פעמיים בגלל שהיא ננעלת מעצמה, המנוע נכבה כמה פעמים באמצע אוטוסטרדה בגלל בעיות תוכנה, הכיסוי של התיבת הילוכים נשר (עלק הרכבה טובה). זה לא שהיא מכונית זוועתית, המערכת סאונד שלה היא הכי טובה שנתקלתי במכונית אי פעם, והיא נוחה מאוד - אבל לחילופין נהגתי גם על אקורד מליסינג וגם על מונדאו חלופית שהיתה לי כשעשיתי תאונה עם הפולקסווגן לפני כמה חודשים - המונדיאו פחות נוחה אבל המנוע שלה נהדר והיא כיפית, והיא גם יותר מרווחת מאחורה (המושבים של הC5 מאחורה מעצבנים... הם יותר מדי במצב שכיבה). גם לאקורד יש אחלה מנוע, אמנם היא קצת פחות מרווחת מאחור אבל המושבים נוחים, נוחות הנסיעה טובה יותר מרוב המכוניות (שלישית ללגונה ול-C5), ונכון להיום היא המשפחתית הגדולה הטובה בארץ, ולצערי אני לא מחזיק אחת כזאת. שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שה-C5 היא מכונית גרועה - ממש לא (אל תשכחו את היונדאי סונטה והשברולט אפיקה ודומותיהן שלא מתקרבות אל ה-C5 בכלל), פשוט היא מכונית עדינה שמתקלקלת בקלות, והתכנון מערכות שלה הוא לא משהו בכלל. אותו כנ"ל לגבי ה-307 - בעיות הרכבה, בעיות במנוע, בעיות במערכת החשמל. חוץ מזה היא אוטו אחלה. אבל הבעיות האלה תוקעות אותה במוסך פעם בשבועיים.
נפלתם על רכב דפוק שהורכב באיראן !
תן לי את מס' הרישוי שלה ואני אבדוק לך איפה יוצרה ! הרכב שלי לא עדין בכלל. לא היה במוסך מיום שנולד ומסוגל להגיע בכביש 1 ל- 200 קמ"ש בלי מאמץ וגם יותר. נוח עד אימה וסוחב בעליות בדיוק כמו A8 אז מה הטענות אינגל'ה ??? אתה מאוד לא בסדר כי אתה מתעלם מהחידון !!!!!! איפה החידון אינעל-דינאק אחי !!!!!!!
 

טוארג

New member
עשיתי חידון לפני כמה זמן רק שלא

נפלתם על רכב דפוק שהורכב באיראן !
תן לי את מס' הרישוי שלה ואני אבדוק לך איפה יוצרה ! הרכב שלי לא עדין בכלל. לא היה במוסך מיום שנולד ומסוגל להגיע בכביש 1 ל- 200 קמ"ש בלי מאמץ וגם יותר. נוח עד אימה וסוחב בעליות בדיוק כמו A8 אז מה הטענות אינגל'ה ??? אתה מאוד לא בסדר כי אתה מתעלם מהחידון !!!!!! איפה החידון אינעל-דינאק אחי !!!!!!!
עשיתי חידון לפני כמה זמן רק שלא
השתתפת בו... וחבל..... ובנוגע למכוניות, הליסינג שהוחזרה הלוחית רישוי שלה דומה לשלך, אני כבר לא זוכר אותה. והשניה היא מודל 2003, צריך לברר את הלוחית. מה שלא יהיה, בכל הצרפתיות שנתקלתי יש את בעיית ההרכבה, אז אולי א-ת-ה נתקלת ביוצא דופן? ד"א, גם הגולף שאני מחזיק היום מהליסינג יכולה להגיע ל-200 בכביש מס' 1 בלי בעיות וגם בכביש 443 (אם מאזדה לאנטיס הגיעה שם ל-193 קמ"ש אז גם אני יכול עם מנוע 2.0) ואני לא מאמין שסיטרואן C5 2.0 סוחבת כמו אאודי A8 4.2... אבל בקטנה, מי משתמש בזה בכלל.... (לאבא שלי יש מכונית אמריקאית עתירת סמ"ק ואולי בגלל זה היא מרגישה קצת אוניה)
 
אני זקוק למס ' הרישוי המדוייק כי יש

עשיתי חידון לפני כמה זמן רק שלא
השתתפת בו... וחבל..... ובנוגע למכוניות, הליסינג שהוחזרה הלוחית רישוי שלה דומה לשלך, אני כבר לא זוכר אותה. והשניה היא מודל 2003, צריך לברר את הלוחית. מה שלא יהיה, בכל הצרפתיות שנתקלתי יש את בעיית ההרכבה, אז אולי א-ת-ה נתקלת ביוצא דופן? ד"א, גם הגולף שאני מחזיק היום מהליסינג יכולה להגיע ל-200 בכביש מס' 1 בלי בעיות וגם בכביש 443 (אם מאזדה לאנטיס הגיעה שם ל-193 קמ"ש אז גם אני יכול עם מנוע 2.0) ואני לא מאמין שסיטרואן C5 2.0 סוחבת כמו אאודי A8 4.2... אבל בקטנה, מי משתמש בזה בכלל.... (לאבא שלי יש מכונית אמריקאית עתירת סמ"ק ואולי בגלל זה היא מרגישה קצת אוניה)
אני זקוק למס ' הרישוי המדוייק כי יש
לי אפשרות לדעת את תאריך, יום ומקום היצור המדוייק. מכונית שיוצרה יום אחד לפני שלי כבר הושבתה אבל יש לי חבר מורה שגם לו אוטו כמו שלי ובלי שום בעיה. ה-C5 מאוד זריז אבל אין מה לדבר: ה- 309 מדהים בעליות ושום במוו כמו 745 לא יכול על ה- 309 היחודי הזה בעליה של הקסטל. בגלל שזהו דגם יחודי ונסיוני, יש לו הילוכים ארוכים מאוד. למשל ב- 309SR - מותר למשוך הילוך שני עד 100 קמ"ש. עד היום יוצרו רק 256 מכוניות כאלה בעולם. זו הסיבה שצריך להיזהר מקלקולים ברכב פרומו שכזה, בו כל חלק במנוע יחודי. המנוע נראה שונה לגמרי מהמנוע של ה- 309SX שהוא בכלל מנוע של BX.
 

טוארג

New member
אני זוכר שהלוחית התחילה ב-83

אני זקוק למס ' הרישוי המדוייק כי יש
לי אפשרות לדעת את תאריך, יום ומקום היצור המדוייק. מכונית שיוצרה יום אחד לפני שלי כבר הושבתה אבל יש לי חבר מורה שגם לו אוטו כמו שלי ובלי שום בעיה. ה-C5 מאוד זריז אבל אין מה לדבר: ה- 309 מדהים בעליות ושום במוו כמו 745 לא יכול על ה- 309 היחודי הזה בעליה של הקסטל. בגלל שזהו דגם יחודי ונסיוני, יש לו הילוכים ארוכים מאוד. למשל ב- 309SR - מותר למשוך הילוך שני עד 100 קמ"ש. עד היום יוצרו רק 256 מכוניות כאלה בעולם. זו הסיבה שצריך להיזהר מקלקולים ברכב פרומו שכזה, בו כל חלק במנוע יחודי. המנוע נראה שונה לגמרי מהמנוע של ה- 309SX שהוא בכלל מנוע של BX.
אני זוכר שהלוחית התחילה ב-83
והסתיימה ב-36, והספרות אמצע התחילו ב-2. לגבי 2 הספרות החסרות יש לי טוטאל בלאק אאוט ואמא שלי שזו היתה מכונית שלה בטוח לא זוכרת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה