אביתר777777777777777
New member
ותמונה שלישית:
ותמונה שלישית:ועוד תמונות מהטקס הפרטי שלי:
ותמונה שלישית:ועוד תמונות מהטקס הפרטי שלי:
ותמונה רביעית אחרונה:ותמונה שלישית:
עם האוטו הישן של הדוד שיש לי מקוםותמונה רביעית אחרונה:
המכונית האדומה הזועם האוטו הישן של הדוד שיש לי מקום
של כבוד אליו ולכן לא מכרתי אותו !
האם זו רנו 9 ? מה מספר הרישוי ?המכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומהלרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.![]()
לא. זו אחותה של הכחולה והיא פיג'והאם זו רנו 9 ? מה מספר הרישוי ?
היא לא 507 אלא 407...לא. זו אחותה של הכחולה והיא פיג'ו
309SR. למעשה הסיטרואן C5 הוא בכלל פיג'ו 507. כל המכללים באוטו הם של פיג'ו חוץ מהבומבות. אבל אלה הן בומבות שעובדות לגמרי אחרת מהבומבות של ה- BX.
שלילי בזנ"ת. הסיבה שפיג'ו לא הוציאוהיא לא 507 אלא 407...
ה-407 אפילו יותר גדולה מה-C5 במידותיה... ד"א, יש יותר מ-SR אחת, ויש גם כמה GTI עם אותו מנוע ועם 3 דלתות.
אביתר, טעות...שלילי בזנ"ת. הסיבה שפיג'ו לא הוציאו
לאור את ה-507 היא ה- C5 כמובן. בדקתי את הנושא לעומק בחברה ואצל לובינסקי ! ה- C5 תעבור השנה מתיחת פנים ותהיה מאוד דומה ל- 607, גם במחיר. ה- 407 הוא אוטו נחמד אבל מתמונות שיש לי כאן הוא נראה די קטן. מאוד מזכיר את ה- 307. דומה מאוד ל- 307 במראה החיצוני. בשנת הדגם 2006 נראה על הכביש את הסיטרואן החדשה C6 - מחליפתה של ה- XM הבלתי מוצלחת וה...מכוערת נורא שגם בגלל המראה שלה, נכשלה כישלון צורב בכל רחבי אירופה וישראל. גם המחיר של ה- XM לא הצדיק את רכישתה כמובן.
יובל טעות ! ה- 404 יוצרה רק עדאביתר, טעות...
אורכה של ה-407 הוא 4.72 מטר לעומת ה-C5 שהיא 4.63 מטר בלבד. בסיס הגלגלים של ה-407 הוא 272 ס"מ לעומת ה-C5 שהוא בסך הכל 3 ס"מ יותר- 275. ה-C6 היא מקבילתה של ה-607 ה-C5 היא מקבילתה של ה-407 ה-C4 היא מקבילתה של ה-307 ה-C3 היא מקבילתה של ה-206 ה-C2 היא מקבילתה של ה-106 ה-404 של פיז'ו יוצרה עד סוף שנות השבעים, ואז הוצגו ה-504 ולאחר מכן גם ה-505, עד שבשנת 1988 פיז'ו חזרה לסדרה 4 כאשר הציגה את ה-405, וייצורה של ה-505 הופסק בהדרגה. ה-305 החליפה את ה-304 ויוצרה עד סוף שנות ה-80, כאשר בשנותיה האחרונות נמכרה לצד ה-309. ה-309 שהוצגה בסוף שנות ה-80' יוצרה עד 1993 עת הוחלפה ע"י ה-306 שבמקור בכלל יועדה להחליף את ה-205, אך בגלל מימדים גדולים בהרבה (403 ס"מ אורך לעומת 370 ס"מ אורך ב-205 ו-258 ס"מ בסיס גלגלים לעומת 242 ס"מ בסיס גלגלים ב-205) הקהל לא ראה ב-306 את מחליפת ה-205 ויצורה נמשך. עוד קודם, בשנת 1991, הוצגה הפיז'ו 106 שיועדה גם היא עוד קודם להחליף את ה-205 אך לא הצליחה במשימתה בגלל... נכון..... מימדים. המימדים של ה-106 היו קטנים משל ה-205 והקהל לא ראה ב-106 כמחליפה הראויה. וכך קרה שהפיז'ו 205 אשר הוצגה בשנת 1983 יוצרה עד שנת..... 1999!!! כאשר משנת 1996 עד 1999 היא יוצרה עם מנועי 1.1 ו-1.4 בלבד ונקראה: 205FOREVER (שם אירוני משהו...) ה-607 הוצגה בשנת 2000 לאחר שה-605 הלא מוצלחת התחילה להזדקן. זו הוצגה בשנת 1991 וסבלה מביקורות בגלל עיצובה שדמה מדי ל-405. פיז'ו החליטה לדלג על ה-606 משום שה-605 נשארה אחרונה מדור ה-5', והם תכננו ליצור מכונית שתחזיק להרבה שנים (ואכן, בזמן הצגתה ה-607 באמת היתה משהו מיוחד, והיום היא..... לא.) ה-607 גדולה ב-ה-מ-ו-ן מה-C5 - אורכה - 487 ס"מ!! בסיס הגלגלים שלה הוא 280 ס"מ!! וזה בגלל שהיא קטגוריה אחת מעל ה-C5. ה-607 מתחרה בקטגוריה של הוולבו S80 וה-ב.מ.וו סדרה 5 והאאודי A6, לעומת ה-C5 שמתחרה בקטגוריה של הוולבו S60, ב.מ.וו סדרה 3, והאאודי A4. אני מקווה שהבהרתי את הנקודה.
אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויותיובל טעות ! ה- 404 יוצרה רק עד
אפריל 1975 ולא יום אחד יותר מזה ! אני מדבר על המראה החיצוני של ה- 407 שמזכיר את ה- 307. ה-C5 היא למעשה מחליפתה או מקבילתה של ה- 507. אתה מוזמן לבדוק את העניין בשאילתא שתשלח ישירות לאתר האינטרנט של היצרן בפריז !!! בקרוב אסרוק כאן שרטוט של הסיטרואן C6 וקונספציה של הפיג'ו 707.
אתה לא היית בקשר ישיר מול המפעלאביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות
הוכחתי לך כאן בצורה מאוד מדוייקת שה-C5 היא מקבילתה של ה-407 הקסנטיה היא מקבילתה של ה-406. ד"א פיז'ו וסיטרואן הן אמנם חברות אחיות אך הן גם מתחרות. ואל תגיד לי שבגלל שזו אותה בעלות אז הן לא מתחרות: פולקסווגן גולף-פולקסווגן בורה-סקודה אוקטביה-סיאט לאון-סיאט טולדו-אאודי A3 - כולן באותה קטגוריה ותחת אותה בעלות ואפילו יושבות על אותה רצפה! פולקסווגן פולו-סיאט איביזה-סיאט קורדובה-סקודה פאביה-אאודי A2 - כולן באותה קטגוריה וחלקן אף יושבות על אותה רצפה!! (ה-A2 יושבת על רצפת הפולו הקודמת, השאר על אותה רצפה) מאזדה 3-פורד פוקוס-וולבו S40 - כולן תחת אותה בעלות, ומתחרות אחת בשניה! מאזדה 6-פורד מונדיאו (מתחרותיה של ה-C5) - אותה בעלות, אותה קטגוריה פיז'ו 307(ו-306)-סיטרואן קסארה - אותה בעלות, אותה קטגוריה... להמשיך או שהבהרתי את עצמי? ד"א, אל תמכור לי סיפורים בשקל על פניות לאי אלו יבואנים, זה שטויות, הם לא יספרו לך כאלה דברים. שים לב מול מי בוחנים את ה-C5...... היא נבחנה כבר מספר פעמים מול ה...... 406! מול הפאסאט! מול האקורד! מול הלגונה! האקורד והלגונה אפילו ניצחו אותה, כמו גם האוונסיס של טויוטה ששלושתן השאירו את הC5 במקום הרביעי בלבד. אביתר, ה-C5 היא אינה מהדור האחרון של המשפחתיות הגדולות שהוצג בשנת 2002 אלא מהדור הקודם שהוצג בשנת 2000, לצד המונדיאו והלגונה. אל תדבר דברים שאתה לא מבין בהם, זה לא מוסיף לערכך וחבל... ואני מסיים פה את הדיון כדי שלא יגלוש לפסים לא צורמים...
דוד איפה קראת שהC5 הודחה?אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות
הוכחתי לך כאן בצורה מאוד מדוייקת שה-C5 היא מקבילתה של ה-407 הקסנטיה היא מקבילתה של ה-406. ד"א פיז'ו וסיטרואן הן אמנם חברות אחיות אך הן גם מתחרות. ואל תגיד לי שבגלל שזו אותה בעלות אז הן לא מתחרות: פולקסווגן גולף-פולקסווגן בורה-סקודה אוקטביה-סיאט לאון-סיאט טולדו-אאודי A3 - כולן באותה קטגוריה ותחת אותה בעלות ואפילו יושבות על אותה רצפה! פולקסווגן פולו-סיאט איביזה-סיאט קורדובה-סקודה פאביה-אאודי A2 - כולן באותה קטגוריה וחלקן אף יושבות על אותה רצפה!! (ה-A2 יושבת על רצפת הפולו הקודמת, השאר על אותה רצפה) מאזדה 3-פורד פוקוס-וולבו S40 - כולן תחת אותה בעלות, ומתחרות אחת בשניה! מאזדה 6-פורד מונדיאו (מתחרותיה של ה-C5) - אותה בעלות, אותה קטגוריה פיז'ו 307(ו-306)-סיטרואן קסארה - אותה בעלות, אותה קטגוריה... להמשיך או שהבהרתי את עצמי? ד"א, אל תמכור לי סיפורים בשקל על פניות לאי אלו יבואנים, זה שטויות, הם לא יספרו לך כאלה דברים. שים לב מול מי בוחנים את ה-C5...... היא נבחנה כבר מספר פעמים מול ה...... 406! מול הפאסאט! מול האקורד! מול הלגונה! האקורד והלגונה אפילו ניצחו אותה, כמו גם האוונסיס של טויוטה ששלושתן השאירו את הC5 במקום הרביעי בלבד. אביתר, ה-C5 היא אינה מהדור האחרון של המשפחתיות הגדולות שהוצג בשנת 2002 אלא מהדור הקודם שהוצג בשנת 2000, לצד המונדיאו והלגונה. אל תדבר דברים שאתה לא מבין בהם, זה לא מוסיף לערכך וחבל... ואני מסיים פה את הדיון כדי שלא יגלוש לפסים לא צורמים...
במבחן הזה האקורד לא השתתפהדוד איפה קראת שהC5 הודחה?
כי בכל המבחנים שהיו באוטו היא יצאה שידה על העליונה... אפילו במבחן דרכים האחרון של אוטו שנבחנו האוונסיס המונדאו הB4 והלגונה הם ציינו במפורש!! שהC5 נבחרת הקטגוריה לא השתתפה במבחן הנוכחי כי תוך מספר חודשים היא תעבור מספר שינויים במתיחת פנים
אבל תתפלא גם אם ישוו את האקורדבמבחן הזה האקורד לא השתתפה
ובהגה בחנו את כל הקטגוריה ביחד...
הנה שוב הילדה שלי...בנמל...אבל תתפלא גם אם ישוו את האקורד
מול הC5 אני כמעט בטוח שהC5 תנצח זה הנוחות שהיא מציעה, האבזור, השיכלולים ההרגשה הכללית שהאוטו נותן, שילוב של מנוע גיר מעולה בנסיעה. זה לא שאני מזלזל בהונדה פשוט ליד הC5 ההרגשה בתוך תא הנוסעים של האקורד מרגיש, לא מיושן- פשוט לא באותה רמה. אפילו הנדסת האנוש בסיטרואן היא בין הטובות. האקורד הייתה מקבלת ציון גבוה אבל לא הייתה מנצחת את המבחן כמובן שזאת לפי הערכה שלי
לי יש C5 ואני מאוד מרוצה !!!!!!!!!דוד איפה קראת שהC5 הודחה?
כי בכל המבחנים שהיו באוטו היא יצאה שידה על העליונה... אפילו במבחן דרכים האחרון של אוטו שנבחנו האוונסיס המונדאו הB4 והלגונה הם ציינו במפורש!! שהC5 נבחרת הקטגוריה לא השתתפה במבחן הנוכחי כי תוך מספר חודשים היא תעבור מספר שינויים במתיחת פנים
היא לא יכולה להיות תאומתה כי זה דגםהמכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומהלרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.![]()
לפני 20 שנה היתה לי רנו 9 אדומההיא לא יכולה להיות תאומתה כי זה דגם
יחודי של 309 שלא קיים בכלל בישראל. זה ה- 309SR ולא SX !!! היחוד הוא המנוע הענק של 1932 סמ"ק עם 158 כו"ס !!! חזקה יותר מה- C5 אחותה.
אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואיןלפני 20 שנה היתה לי רנו 9 אדומה
והיא היתה מכונית מאוד נוחה לנהיגה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.