הנה הספר של פול קוטרל:

מצב
הנושא נעול.
המכונית האדומה הזו

עם האוטו הישן של הדוד שיש לי מקום
של כבוד אליו ולכן לא מכרתי אותו !
המכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומה
לרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.
 

אוהד11

New member
האם זו רנו 9 ? מה מספר הרישוי ?

המכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומה
לרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.
האם זו רנו 9 ? מה מספר הרישוי ?
 
לא. זו אחותה של הכחולה והיא פיג'ו

האם זו רנו 9 ? מה מספר הרישוי ?
לא. זו אחותה של הכחולה והיא פיג'ו
309SR. למעשה הסיטרואן C5 הוא בכלל פיג'ו 507. כל המכללים באוטו הם של פיג'ו חוץ מהבומבות. אבל אלה הן בומבות שעובדות לגמרי אחרת מהבומבות של ה- BX.
 

טוארג

New member
היא לא 507 אלא 407...

לא. זו אחותה של הכחולה והיא פיג'ו
309SR. למעשה הסיטרואן C5 הוא בכלל פיג'ו 507. כל המכללים באוטו הם של פיג'ו חוץ מהבומבות. אבל אלה הן בומבות שעובדות לגמרי אחרת מהבומבות של ה- BX.
היא לא 507 אלא 407...
ה-407 אפילו יותר גדולה מה-C5 במידותיה... ד"א, יש יותר מ-SR אחת, ויש גם כמה GTI עם אותו מנוע ועם 3 דלתות.
 
שלילי בזנ"ת. הסיבה שפיג'ו לא הוציאו

היא לא 507 אלא 407...
ה-407 אפילו יותר גדולה מה-C5 במידותיה... ד"א, יש יותר מ-SR אחת, ויש גם כמה GTI עם אותו מנוע ועם 3 דלתות.
שלילי בזנ"ת. הסיבה שפיג'ו לא הוציאו
לאור את ה-507 היא ה- C5 כמובן. בדקתי את הנושא לעומק בחברה ואצל לובינסקי ! ה- C5 תעבור השנה מתיחת פנים ותהיה מאוד דומה ל- 607, גם במחיר. ה- 407 הוא אוטו נחמד אבל מתמונות שיש לי כאן הוא נראה די קטן. מאוד מזכיר את ה- 307. דומה מאוד ל- 307 במראה החיצוני. בשנת הדגם 2006 נראה על הכביש את הסיטרואן החדשה C6 - מחליפתה של ה- XM הבלתי מוצלחת וה...מכוערת נורא שגם בגלל המראה שלה, נכשלה כישלון צורב בכל רחבי אירופה וישראל. גם המחיר של ה- XM לא הצדיק את רכישתה כמובן.
 

טוארג

New member
אביתר, טעות...

שלילי בזנ"ת. הסיבה שפיג'ו לא הוציאו
לאור את ה-507 היא ה- C5 כמובן. בדקתי את הנושא לעומק בחברה ואצל לובינסקי ! ה- C5 תעבור השנה מתיחת פנים ותהיה מאוד דומה ל- 607, גם במחיר. ה- 407 הוא אוטו נחמד אבל מתמונות שיש לי כאן הוא נראה די קטן. מאוד מזכיר את ה- 307. דומה מאוד ל- 307 במראה החיצוני. בשנת הדגם 2006 נראה על הכביש את הסיטרואן החדשה C6 - מחליפתה של ה- XM הבלתי מוצלחת וה...מכוערת נורא שגם בגלל המראה שלה, נכשלה כישלון צורב בכל רחבי אירופה וישראל. גם המחיר של ה- XM לא הצדיק את רכישתה כמובן.
אביתר, טעות...
אורכה של ה-407 הוא 4.72 מטר לעומת ה-C5 שהיא 4.63 מטר בלבד. בסיס הגלגלים של ה-407 הוא 272 ס"מ לעומת ה-C5 שהוא בסך הכל 3 ס"מ יותר- 275. ה-C6 היא מקבילתה של ה-607 ה-C5 היא מקבילתה של ה-407 ה-C4 היא מקבילתה של ה-307 ה-C3 היא מקבילתה של ה-206 ה-C2 היא מקבילתה של ה-106 ה-404 של פיז'ו יוצרה עד סוף שנות השבעים, ואז הוצגו ה-504 ולאחר מכן גם ה-505, עד שבשנת 1988 פיז'ו חזרה לסדרה 4 כאשר הציגה את ה-405, וייצורה של ה-505 הופסק בהדרגה. ה-305 החליפה את ה-304 ויוצרה עד סוף שנות ה-80, כאשר בשנותיה האחרונות נמכרה לצד ה-309. ה-309 שהוצגה בסוף שנות ה-80' יוצרה עד 1993 עת הוחלפה ע"י ה-306 שבמקור בכלל יועדה להחליף את ה-205, אך בגלל מימדים גדולים בהרבה (403 ס"מ אורך לעומת 370 ס"מ אורך ב-205 ו-258 ס"מ בסיס גלגלים לעומת 242 ס"מ בסיס גלגלים ב-205) הקהל לא ראה ב-306 את מחליפת ה-205 ויצורה נמשך. עוד קודם, בשנת 1991, הוצגה הפיז'ו 106 שיועדה גם היא עוד קודם להחליף את ה-205 אך לא הצליחה במשימתה בגלל... נכון..... מימדים. המימדים של ה-106 היו קטנים משל ה-205 והקהל לא ראה ב-106 כמחליפה הראויה. וכך קרה שהפיז'ו 205 אשר הוצגה בשנת 1983 יוצרה עד שנת..... 1999!!! כאשר משנת 1996 עד 1999 היא יוצרה עם מנועי 1.1 ו-1.4 בלבד ונקראה: 205FOREVER (שם אירוני משהו...) ה-607 הוצגה בשנת 2000 לאחר שה-605 הלא מוצלחת התחילה להזדקן. זו הוצגה בשנת 1991 וסבלה מביקורות בגלל עיצובה שדמה מדי ל-405. פיז'ו החליטה לדלג על ה-606 משום שה-605 נשארה אחרונה מדור ה-5', והם תכננו ליצור מכונית שתחזיק להרבה שנים (ואכן, בזמן הצגתה ה-607 באמת היתה משהו מיוחד, והיום היא..... לא.) ה-607 גדולה ב-ה-מ-ו-ן מה-C5 - אורכה - 487 ס"מ!! בסיס הגלגלים שלה הוא 280 ס"מ!! וזה בגלל שהיא קטגוריה אחת מעל ה-C5. ה-607 מתחרה בקטגוריה של הוולבו S80 וה-ב.מ.וו סדרה 5 והאאודי A6, לעומת ה-C5 שמתחרה בקטגוריה של הוולבו S60, ב.מ.וו סדרה 3, והאאודי A4. אני מקווה שהבהרתי את הנקודה.
 
יובל טעות ! ה- 404 יוצרה רק עד

אביתר, טעות...
אורכה של ה-407 הוא 4.72 מטר לעומת ה-C5 שהיא 4.63 מטר בלבד. בסיס הגלגלים של ה-407 הוא 272 ס"מ לעומת ה-C5 שהוא בסך הכל 3 ס"מ יותר- 275. ה-C6 היא מקבילתה של ה-607 ה-C5 היא מקבילתה של ה-407 ה-C4 היא מקבילתה של ה-307 ה-C3 היא מקבילתה של ה-206 ה-C2 היא מקבילתה של ה-106 ה-404 של פיז'ו יוצרה עד סוף שנות השבעים, ואז הוצגו ה-504 ולאחר מכן גם ה-505, עד שבשנת 1988 פיז'ו חזרה לסדרה 4 כאשר הציגה את ה-405, וייצורה של ה-505 הופסק בהדרגה. ה-305 החליפה את ה-304 ויוצרה עד סוף שנות ה-80, כאשר בשנותיה האחרונות נמכרה לצד ה-309. ה-309 שהוצגה בסוף שנות ה-80' יוצרה עד 1993 עת הוחלפה ע"י ה-306 שבמקור בכלל יועדה להחליף את ה-205, אך בגלל מימדים גדולים בהרבה (403 ס"מ אורך לעומת 370 ס"מ אורך ב-205 ו-258 ס"מ בסיס גלגלים לעומת 242 ס"מ בסיס גלגלים ב-205) הקהל לא ראה ב-306 את מחליפת ה-205 ויצורה נמשך. עוד קודם, בשנת 1991, הוצגה הפיז'ו 106 שיועדה גם היא עוד קודם להחליף את ה-205 אך לא הצליחה במשימתה בגלל... נכון..... מימדים. המימדים של ה-106 היו קטנים משל ה-205 והקהל לא ראה ב-106 כמחליפה הראויה. וכך קרה שהפיז'ו 205 אשר הוצגה בשנת 1983 יוצרה עד שנת..... 1999!!! כאשר משנת 1996 עד 1999 היא יוצרה עם מנועי 1.1 ו-1.4 בלבד ונקראה: 205FOREVER (שם אירוני משהו...) ה-607 הוצגה בשנת 2000 לאחר שה-605 הלא מוצלחת התחילה להזדקן. זו הוצגה בשנת 1991 וסבלה מביקורות בגלל עיצובה שדמה מדי ל-405. פיז'ו החליטה לדלג על ה-606 משום שה-605 נשארה אחרונה מדור ה-5', והם תכננו ליצור מכונית שתחזיק להרבה שנים (ואכן, בזמן הצגתה ה-607 באמת היתה משהו מיוחד, והיום היא..... לא.) ה-607 גדולה ב-ה-מ-ו-ן מה-C5 - אורכה - 487 ס"מ!! בסיס הגלגלים שלה הוא 280 ס"מ!! וזה בגלל שהיא קטגוריה אחת מעל ה-C5. ה-607 מתחרה בקטגוריה של הוולבו S80 וה-ב.מ.וו סדרה 5 והאאודי A6, לעומת ה-C5 שמתחרה בקטגוריה של הוולבו S60, ב.מ.וו סדרה 3, והאאודי A4. אני מקווה שהבהרתי את הנקודה.
יובל טעות ! ה- 404 יוצרה רק עד
אפריל 1975 ולא יום אחד יותר מזה ! אני מדבר על המראה החיצוני של ה- 407 שמזכיר את ה- 307. ה-C5 היא למעשה מחליפתה או מקבילתה של ה- 507. אתה מוזמן לבדוק את העניין בשאילתא שתשלח ישירות לאתר האינטרנט של היצרן בפריז !!! בקרוב אסרוק כאן שרטוט של הסיטרואן C6 וקונספציה של הפיג'ו 707.
 

טוארג

New member
אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות

יובל טעות ! ה- 404 יוצרה רק עד
אפריל 1975 ולא יום אחד יותר מזה ! אני מדבר על המראה החיצוני של ה- 407 שמזכיר את ה- 307. ה-C5 היא למעשה מחליפתה או מקבילתה של ה- 507. אתה מוזמן לבדוק את העניין בשאילתא שתשלח ישירות לאתר האינטרנט של היצרן בפריז !!! בקרוב אסרוק כאן שרטוט של הסיטרואן C6 וקונספציה של הפיג'ו 707.
אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות
הוכחתי לך כאן בצורה מאוד מדוייקת שה-C5 היא מקבילתה של ה-407 הקסנטיה היא מקבילתה של ה-406. ד"א פיז'ו וסיטרואן הן אמנם חברות אחיות אך הן גם מתחרות. ואל תגיד לי שבגלל שזו אותה בעלות אז הן לא מתחרות: פולקסווגן גולף-פולקסווגן בורה-סקודה אוקטביה-סיאט לאון-סיאט טולדו-אאודי A3 - כולן באותה קטגוריה ותחת אותה בעלות ואפילו יושבות על אותה רצפה! פולקסווגן פולו-סיאט איביזה-סיאט קורדובה-סקודה פאביה-אאודי A2 - כולן באותה קטגוריה וחלקן אף יושבות על אותה רצפה!! (ה-A2 יושבת על רצפת הפולו הקודמת, השאר על אותה רצפה) מאזדה 3-פורד פוקוס-וולבו S40 - כולן תחת אותה בעלות, ומתחרות אחת בשניה! מאזדה 6-פורד מונדיאו (מתחרותיה של ה-C5) - אותה בעלות, אותה קטגוריה פיז'ו 307(ו-306)-סיטרואן קסארה - אותה בעלות, אותה קטגוריה... להמשיך או שהבהרתי את עצמי? ד"א, אל תמכור לי סיפורים בשקל על פניות לאי אלו יבואנים, זה שטויות, הם לא יספרו לך כאלה דברים. שים לב מול מי בוחנים את ה-C5...... היא נבחנה כבר מספר פעמים מול ה...... 406! מול הפאסאט! מול האקורד! מול הלגונה! האקורד והלגונה אפילו ניצחו אותה, כמו גם האוונסיס של טויוטה ששלושתן השאירו את הC5 במקום הרביעי בלבד. אביתר, ה-C5 היא אינה מהדור האחרון של המשפחתיות הגדולות שהוצג בשנת 2002 אלא מהדור הקודם שהוצג בשנת 2000, לצד המונדיאו והלגונה. אל תדבר דברים שאתה לא מבין בהם, זה לא מוסיף לערכך וחבל... ואני מסיים פה את הדיון כדי שלא יגלוש לפסים לא צורמים...
 
אתה לא היית בקשר ישיר מול המפעל

אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות
הוכחתי לך כאן בצורה מאוד מדוייקת שה-C5 היא מקבילתה של ה-407 הקסנטיה היא מקבילתה של ה-406. ד"א פיז'ו וסיטרואן הן אמנם חברות אחיות אך הן גם מתחרות. ואל תגיד לי שבגלל שזו אותה בעלות אז הן לא מתחרות: פולקסווגן גולף-פולקסווגן בורה-סקודה אוקטביה-סיאט לאון-סיאט טולדו-אאודי A3 - כולן באותה קטגוריה ותחת אותה בעלות ואפילו יושבות על אותה רצפה! פולקסווגן פולו-סיאט איביזה-סיאט קורדובה-סקודה פאביה-אאודי A2 - כולן באותה קטגוריה וחלקן אף יושבות על אותה רצפה!! (ה-A2 יושבת על רצפת הפולו הקודמת, השאר על אותה רצפה) מאזדה 3-פורד פוקוס-וולבו S40 - כולן תחת אותה בעלות, ומתחרות אחת בשניה! מאזדה 6-פורד מונדיאו (מתחרותיה של ה-C5) - אותה בעלות, אותה קטגוריה פיז'ו 307(ו-306)-סיטרואן קסארה - אותה בעלות, אותה קטגוריה... להמשיך או שהבהרתי את עצמי? ד"א, אל תמכור לי סיפורים בשקל על פניות לאי אלו יבואנים, זה שטויות, הם לא יספרו לך כאלה דברים. שים לב מול מי בוחנים את ה-C5...... היא נבחנה כבר מספר פעמים מול ה...... 406! מול הפאסאט! מול האקורד! מול הלגונה! האקורד והלגונה אפילו ניצחו אותה, כמו גם האוונסיס של טויוטה ששלושתן השאירו את הC5 במקום הרביעי בלבד. אביתר, ה-C5 היא אינה מהדור האחרון של המשפחתיות הגדולות שהוצג בשנת 2002 אלא מהדור הקודם שהוצג בשנת 2000, לצד המונדיאו והלגונה. אל תדבר דברים שאתה לא מבין בהם, זה לא מוסיף לערכך וחבל... ואני מסיים פה את הדיון כדי שלא יגלוש לפסים לא צורמים...
אתה לא היית בקשר ישיר מול המפעל
הצרפתי ונראה לי שלא ביקרת בו ! כמו שהיתה פיג'ו 203, כך יש תכנון לפיג'ו 707, תכנון ראשוני של הפיג'ו 208, 308 וגם מכונית המיני: 108 שאתה יכול להתעדכן וכו". המפעלים רצים מאוד מהר קדימה בתחום הרכב הפרטי וכבר כיום רכב כמו 407 יהיה מיושן תוך שנה. רכב כמו C6 יהיה כבר מיושן בשנת הדגם 2007. עם כל הכבוד לידע שלך, לי יש ידע עצום בנושא ריגול תעשייתי וכמובן את הקשרים הנכונים. לא אמרתי שתיוצר ה- 707: תקרא טוב: אמרתי שיש שרטוט קונספטואלי ואני אשים עליו את היד ! זו המומחיות שלי כולל פאפארצ'י כמובן ! תשאל את חבריי הקרובים על אביתר המעכר !
 

erez1985

New member
דוד איפה קראת שהC5 הודחה?

אביתר, לא מתוכננת 707 אז חדל שטויות
הוכחתי לך כאן בצורה מאוד מדוייקת שה-C5 היא מקבילתה של ה-407 הקסנטיה היא מקבילתה של ה-406. ד"א פיז'ו וסיטרואן הן אמנם חברות אחיות אך הן גם מתחרות. ואל תגיד לי שבגלל שזו אותה בעלות אז הן לא מתחרות: פולקסווגן גולף-פולקסווגן בורה-סקודה אוקטביה-סיאט לאון-סיאט טולדו-אאודי A3 - כולן באותה קטגוריה ותחת אותה בעלות ואפילו יושבות על אותה רצפה! פולקסווגן פולו-סיאט איביזה-סיאט קורדובה-סקודה פאביה-אאודי A2 - כולן באותה קטגוריה וחלקן אף יושבות על אותה רצפה!! (ה-A2 יושבת על רצפת הפולו הקודמת, השאר על אותה רצפה) מאזדה 3-פורד פוקוס-וולבו S40 - כולן תחת אותה בעלות, ומתחרות אחת בשניה! מאזדה 6-פורד מונדיאו (מתחרותיה של ה-C5) - אותה בעלות, אותה קטגוריה פיז'ו 307(ו-306)-סיטרואן קסארה - אותה בעלות, אותה קטגוריה... להמשיך או שהבהרתי את עצמי? ד"א, אל תמכור לי סיפורים בשקל על פניות לאי אלו יבואנים, זה שטויות, הם לא יספרו לך כאלה דברים. שים לב מול מי בוחנים את ה-C5...... היא נבחנה כבר מספר פעמים מול ה...... 406! מול הפאסאט! מול האקורד! מול הלגונה! האקורד והלגונה אפילו ניצחו אותה, כמו גם האוונסיס של טויוטה ששלושתן השאירו את הC5 במקום הרביעי בלבד. אביתר, ה-C5 היא אינה מהדור האחרון של המשפחתיות הגדולות שהוצג בשנת 2002 אלא מהדור הקודם שהוצג בשנת 2000, לצד המונדיאו והלגונה. אל תדבר דברים שאתה לא מבין בהם, זה לא מוסיף לערכך וחבל... ואני מסיים פה את הדיון כדי שלא יגלוש לפסים לא צורמים...
דוד איפה קראת שהC5 הודחה?
כי בכל המבחנים שהיו באוטו היא יצאה שידה על העליונה... אפילו במבחן דרכים האחרון של אוטו שנבחנו האוונסיס המונדאו הB4 והלגונה הם ציינו במפורש!! שהC5 נבחרת הקטגוריה לא השתתפה במבחן הנוכחי כי תוך מספר חודשים היא תעבור מספר שינויים במתיחת פנים
 

טוארג

New member
במבחן הזה האקורד לא השתתפה

דוד איפה קראת שהC5 הודחה?
כי בכל המבחנים שהיו באוטו היא יצאה שידה על העליונה... אפילו במבחן דרכים האחרון של אוטו שנבחנו האוונסיס המונדאו הB4 והלגונה הם ציינו במפורש!! שהC5 נבחרת הקטגוריה לא השתתפה במבחן הנוכחי כי תוך מספר חודשים היא תעבור מספר שינויים במתיחת פנים
במבחן הזה האקורד לא השתתפה
ובהגה בחנו את כל הקטגוריה ביחד...
 

erez1985

New member
אבל תתפלא גם אם ישוו את האקורד

במבחן הזה האקורד לא השתתפה
ובהגה בחנו את כל הקטגוריה ביחד...
אבל תתפלא גם אם ישוו את האקורד
מול הC5 אני כמעט בטוח שהC5 תנצח זה הנוחות שהיא מציעה, האבזור, השיכלולים ההרגשה הכללית שהאוטו נותן, שילוב של מנוע גיר מעולה בנסיעה. זה לא שאני מזלזל בהונדה פשוט ליד הC5 ההרגשה בתוך תא הנוסעים של האקורד מרגיש, לא מיושן- פשוט לא באותה רמה. אפילו הנדסת האנוש בסיטרואן היא בין הטובות. האקורד הייתה מקבלת ציון גבוה אבל לא הייתה מנצחת את המבחן כמובן שזאת לפי הערכה שלי
 
הנה שוב הילדה שלי...בנמל...

אבל תתפלא גם אם ישוו את האקורד
מול הC5 אני כמעט בטוח שהC5 תנצח זה הנוחות שהיא מציעה, האבזור, השיכלולים ההרגשה הכללית שהאוטו נותן, שילוב של מנוע גיר מעולה בנסיעה. זה לא שאני מזלזל בהונדה פשוט ליד הC5 ההרגשה בתוך תא הנוסעים של האקורד מרגיש, לא מיושן- פשוט לא באותה רמה. אפילו הנדסת האנוש בסיטרואן היא בין הטובות. האקורד הייתה מקבלת ציון גבוה אבל לא הייתה מנצחת את המבחן כמובן שזאת לפי הערכה שלי
הנה שוב הילדה שלי...בנמל...
 
לי יש C5 ואני מאוד מרוצה !!!!!!!!!

דוד איפה קראת שהC5 הודחה?
כי בכל המבחנים שהיו באוטו היא יצאה שידה על העליונה... אפילו במבחן דרכים האחרון של אוטו שנבחנו האוונסיס המונדאו הB4 והלגונה הם ציינו במפורש!! שהC5 נבחרת הקטגוריה לא השתתפה במבחן הנוכחי כי תוך מספר חודשים היא תעבור מספר שינויים במתיחת פנים
לי יש C5 ואני מאוד מרוצה !!!!!!!!!
הנה היא הילדה שלי:
 
היא לא יכולה להיות תאומתה כי זה דגם

המכונית האדומה הזו
היא אחות תאומה של המכונית שלנו, אביתר לא ידעתי שיש לך מכונית בדיוק כמו שלנו ועוד גם אדומה
לרגע לא הבנתי מה הרכב שלנו עושה שם.
היא לא יכולה להיות תאומתה כי זה דגם
יחודי של 309 שלא קיים בכלל בישראל. זה ה- 309SR ולא SX !!! היחוד הוא המנוע הענק של 1932 סמ"ק עם 158 כו"ס !!! חזקה יותר מה- C5 אחותה.
 

אוהד11

New member
לפני 20 שנה היתה לי רנו 9 אדומה

היא לא יכולה להיות תאומתה כי זה דגם
יחודי של 309 שלא קיים בכלל בישראל. זה ה- 309SR ולא SX !!! היחוד הוא המנוע הענק של 1932 סמ"ק עם 158 כו"ס !!! חזקה יותר מה- C5 אחותה.
לפני 20 שנה היתה לי רנו 9 אדומה
והיא היתה מכונית מאוד נוחה לנהיגה.
 
אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואין

לפני 20 שנה היתה לי רנו 9 אדומה
והיא היתה מכונית מאוד נוחה לנהיגה.
אין ספק: הצרפתיות הכי נוחות ואין
להן מתחרים בקטע הנוחות ! אין על הכביש שום אוטו נעים ונוח כמו סיטרואן. הכי פחות נוחות הן היפניות כמובן. הכי בטוחות הן הגרמניות כמובן ואין להן מתחרים בעניין זה. המחיר הוא הקטע הטוב היחיד ביפניות שמתגלות לא אמינות משהו בשנים האחרונות. כמעט לכל חבריי עם מכוניות יפניות, יש ים של תקלות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה