הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!
הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!
הביטו בבקשה בתמונה זו,ומי שמבין רצוי שגם יפתח ויראה,הסמן הזה מופיע לי בתחתית המסך בכמה אתרים,ונראה לי שהוא חוסם לי לפעמים את האפשרות להעלו קבצים,האם מישהו יודע מה משמעותו? כשאני מצביע עליו עם החץ של העכבר,עולה חלונית צהובה שכתוב בה:דו"ח פרטיות,למישהו מבעלי הנסיון במחשבים יש מידע על-כך?
הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!