הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!

הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!
הביטו בבקשה בתמונה זו,ומי שמבין רצוי שגם יפתח ויראה,הסמן הזה מופיע לי בתחתית המסך בכמה אתרים,ונראה לי שהוא חוסם לי לפעמים את האפשרות להעלו קבצים,האם מישהו יודע מה משמעותו? כשאני מצביע עליו עם החץ של העכבר,עולה חלונית צהובה שכתוב בה:דו"ח פרטיות,למישהו מבעלי הנסיון במחשבים יש מידע על-כך?
 

levikon

New member
הגדרות אבטחה בדפדפן.

הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!
הביטו בבקשה בתמונה זו,ומי שמבין רצוי שגם יפתח ויראה,הסמן הזה מופיע לי בתחתית המסך בכמה אתרים,ונראה לי שהוא חוסם לי לפעמים את האפשרות להעלו קבצים,האם מישהו יודע מה משמעותו? כשאני מצביע עליו עם החץ של העכבר,עולה חלונית צהובה שכתוב בה:דו"ח פרטיות,למישהו מבעלי הנסיון במחשבים יש מידע על-כך?
הגדרות אבטחה בדפדפן.
תכנס לכלים, אפשרויות אינטרנט, ושם תבדוק את ההגדרות שלך. בהצלחה.
 

aviy99

New member
הצעה

הנה הסמן שלפעמים חוסם לי קבצים!
הביטו בבקשה בתמונה זו,ומי שמבין רצוי שגם יפתח ויראה,הסמן הזה מופיע לי בתחתית המסך בכמה אתרים,ונראה לי שהוא חוסם לי לפעמים את האפשרות להעלו קבצים,האם מישהו יודע מה משמעותו? כשאני מצביע עליו עם החץ של העכבר,עולה חלונית צהובה שכתוב בה:דו"ח פרטיות,למישהו מבעלי הנסיון במחשבים יש מידע על-כך?
הצעה
תשאל כאן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה