הנה הדובשניות שהכנתי אתמול

מאיוש י

New member
ובשלל ציפויים שונים

הילדה החליטה לקשט אותן כאוות נפשה. רואים את התוצאה........
 

מאיוש י

New member
עוד משהו שהספקתי להכין אתמול

פאי שוקולד של קרין גורן. אני הוספתי לו גם 3 כפות נוטלה. הכנתי פאי גדול ועוד 5 אישיים
 
איזו חריצות מופלאה והדובשניות יפות מאד

אני עוד לא התחלתי אפיות לחג. היום אפיתי את עוגת הדבש עם ממרח תמרים של פירגה הבצק מאד כבד ואני מקווה שהעוגה תהיה טעימה.מוזר לי שיש בה רק 2 ביצים ואני בטוחה שאילו הייתי שמה יותר ביצים - הבצק לא היה כל כך דחוס וכבד.
 

רותי410

New member
חמוד הקישוט. נראה שהתפוח לא נפל רחוק

מהעץ. והדובשניות נראות 10!!! כנ"ל הפאי. תמיד כיף לראות את תוצרייך
 

1winnie

New member
יופי של מאפים ../images/Emo127.gif

אני עדיין באמצע אפיות היום כי פתאום ביקשו ממני מיוחד להכין חלה ללא גלוטן הדובשניות ניראות מאד יפות וטעימות אני כבר שהן
והפאי שוקולד - לא צריך להגיד כלום....
 
למעלה