איזו חריצות מופלאה והדובשניות יפות מאד
אני עוד לא התחלתי אפיות לחג. היום אפיתי את עוגת הדבש עם ממרח תמרים של פירגה הבצק מאד כבד ואני מקווה שהעוגה תהיה טעימה.מוזר לי שיש בה רק 2 ביצים ואני בטוחה שאילו הייתי שמה יותר ביצים - הבצק לא היה כל כך דחוס וכבד.