הנה אמא שלי המההמת!!!!!

ליןןןןן

New member
../images/Emo27.gifאיך עושים איילינר כזה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

זתומרת שחור אבל לא ממש, אלא שחור בהיר כזה... מישו הבין?...
 
חוץ מזה שאמא שלך הורסת ../images/Emo3.gif

יש לי כמה הערות ממש קטנות: לדעתי הקונסילר לא מתאים לה. הוא נראה לי תת גוון ורוד והוא מאוד מאוד בולט עליה במקום להתמזג עם העור, רואים את זה טוב יותר בתמונה השנייה. היא הייתה יכולה להשתמש בקונסילר מבהיר, וזה היה יוצא יותר עדין. עוד משהו ששמים לב אליו בתמונה השניה, הוא שהאייליינר לא צמוד לקו הריסים. אגב, הריסים שלה מאוד מבולגנות, אני ממליצה על לסרק אותן אחרי המסקרה.
 

hilala20

New member
מה ששתיהן אמרו ../images/Emo3.gif

רק שכרגיל צריך לבדוק את אחות שלו והתקן את עניין הריסים הזכריים...
חוץ מזה בעיני האיפור ורוד מידי וזה נראה מיושן קצת. גם העיניים מאופרות בורוד וגם השפתיים... לא יודעת, אני לא מתחברת לזה כ"כ.
 

muesli

New member
אולי

צריך להתחיל לעשות לך בחינות פתע עד שתלמדי?
 

בלונד23

New member
דעתי על האיפור

האמא בהחלט יפה אבל אני לא חובבת גבות דקות/מצוירות... המראה ה"מופתע" לא חביב עליי וזה מה שהכי בלט לי כאן. וגם מה שכבר אמרו כאן - מבריקה מדי, אודם ורוד מדי ואיפור מיושן - אני מסכימה. עכשיו נותר לך לעשות על האמא ניסויים של איפורים נוספים...
 

ק צ י צ י

New member
במציאות דברים

תמיד נראים אחרת מתמונות. ברור הרי שהאיפור לא בנוי לצילומי אופנה ולכן נראה אחרת בצילום חובבני עם פלאש. במציאות היא לא נראית מבריקה עד כדי כך, זה נראה אחרת, כמו עור בריא. הקונסילר לא נראה ככה גם. בתמונה זה די מזעזע, אבל במציאות לא שמים לב. אמא שלי מתאפרת כך שנים, קשה לי לשכנע אותה לשנות צבעים ואיפורים שונים. הלוואי..
 
למעלה