הנה, אז אני מתחילה לספר על הטרגדיה שהבטחתי

הנה, אז אני מתחילה לספר על הטרגדיה שהבטחתי

ובכן מה דעתכם על זה? זוכרים שסיפרתי לכם על החבר הכי טוב שלי, אז הוא כרגע לן וחי אי שם בצפון העמוק ביותר. אתמול הוא מתקשר אליי בשעה 7 וחצי בערב "בא לך שאני אבוא?" ובכך הוא לקח 4 אוטובוסים וטרמפ אחד והגיע לקצה השני של המפה (טוב, בא לא ניסחף) אני רק אומר שהנסיעה לקחה לו 4 שעות
הוא הגיע, ישבנו.. ואז פתאם הופיעה בעלת הבית, מדובר בבחורה בת 25 עולה חדש מאחת הארצות המערביות (יהודיה) והבחורה מתיישבת שואלת אותו "מי אתה?" הוא כמובן עונה יפה יפה ואז היא מתחילה לנהל איתו שיחה, הבחור מראה לה כל שניה שהוא בא בשבילי ושתרד ממנו אבל היא ממשיכה להתקרצץ ולהביע דיעה. אז חילצתי אותו מידיה ואמרתי לו לבוא לאכול, הכנתי ארוחת בזאק. פירה, סלט ושניצל בטעם צ'ילי מתוק. התיישבנו לאכול, אני הוא ובת זוגתי שתחיה לאורך שנים נעימות וטובות ו.. כן, הבחורה באה והתיישבה לידנו, וכל מילה שהוא אומר היא מתערבת ומביעה דעה ועיניין וכו'. אני טיפוס ממש לא ביישן, אבל וואלה לא הצלחתי להתמודד לראשונה בחיי עם החוסר הטאקט שלה, מה אני אגיד לה "הלו? איפה היית עד היום? איפה הטאקט שלך ברח?? את מוכנה לעוף לי מהפריים??" לא נעים, ובעיקר כי אין לי טעם להרוס איתה את "היחסים" . מדובר בבחורה שאנחנו בקושי מתראות או מדברות, היא חיה בשלה ובת זוגתי ואני בשלנו :) חוץ מלשלם לה פעם בחודש על שהותנו אנחנו ממש לא צריכות אותה בחיינו, ובכן, מה עכשיו?? ואז היא התחילה עם הנאומים שלה "תראה מה זה, איך היא מבשלת לך .. אתה כמו מלך!!" והוא לא ידע אם לצחוק או לבכות , הוא אומר לי "ואוו איזה פרמטיבית, כל שניה היא חוזרת על זה שאת מכינה לי אוכל וככה צריכה להיות אישה" אבל זה לא מה שמשנה, משנה ההמשך.. בהמשך היא נאמה לו "למה אתם לא יוצאים? תראי איזה חתיך הוא?!?! " כאילו גברת, את בסדר? מה חתיך עכשיו? ומה חתונה? צאי לי מהחדר, צאי לי מהמטבח, פני את עצמך! ממש אבל ממש זה הרגיז אותי. ואז ברחנו מהמטבח ונכנסו שוב לחדר וסגרנו את הדלת אחרנו, חברה שלי השתגעה ממנה והיא מסתכלת עליי במבט של "תמיד את מסתדרת, מה קורה היום?? " חח לא נעים בהחלט! ופתאם הבחורה פותחת את הדלת. אני בדיוק הראתי לבחורצ'יק כמה דברים בפייסבוק שלו שהוא ביקש ממני להסביר לו. ואז היא אומרת לו "תוסיף אותי לפייסבוק" אני כזה בהלם, והוא עונה בעדינות "לא, עזבי יש לי שם תמונות שזה לא מתאים..מביך" והיא אומרת "נו אז מה?! תוסיף אותי עכשיו" והוא עונה "אולי אחר כך" וכולו מנסה להתחמק, ואני בוחנת אותו בעצבנות חח כמו מכשפה ואז היא התייאשה "אוקיי אז השם שלך הוא (****) אני אוסיף אותך בעצמי ואל תשכח לאשר" הוא ענה לה "אוקיי" והיא הסתכלה טוב טוב על הניק. לא מדובר בשעה או שעתיים , מדובר בהתנחלות עד השעה 3:00 לפנות בוקר!! (או יותר) זה היה מתיש ומעצבן, לבסוף היא הלכה, ונשארנו ערים כל הלילה עד 6 לפנות בוקר, ואז הוא אמר יפה שלום וחזר בדרך לצפון העמוק.. :) תודה על ה"אזנה" המשך ערב מעולה!
 

konito

New member
נראה לי היה לה קראש קשה עליו

והיא רצתה לודא שאין עניין ביניכם. כאילו אם היית יוצאת מהארון... ואני מצדיק את זוגתך שלא הבינה לאן נעלמה התושיה שלך. מה עם אנחנו עייפים ויש לנו יום מוקדם מחר, או הוא בא ממרחוק לדסקס משהו אישי, אז תסלחי לנו אבל אנו חייבים לשבת לדון בזה בדחיפות. טוב, לענייננו, החברשך אומו? אמרת חתיך, לא? בשם כל המייררים כאן שמתביישים, מה השם שלו בפייסבוק?
 
תשתוק, הוא חתיך הורס

והוא שלי!!
הוא לא הומו, אבל בקלות הוא יכול להראות כזה.. אולי כי הוא חנון משהו..
בכ"א אני שומרת אותו בצד למקרי חירום חח חברה שלי הפסיקה לפחד מהקשר שלי איתו, וזה לא טוב
בכ"א "בעלת הבית" התלהבה עליו לגמרי אבל העיניין שא' במוצ"ש היא התחילה לצאת עם מישהו שהיא דלוקה עליו הרבה זמן וב' הוא קטן ממנה!! והיא פרמיטיבית, אז "קטן?? אין מצב!!" הא והיא אמרה לו "אני לא מתחילה איתך.." כה שקוף!! חע! אלק לא.. בכ"א זה מה שעשיתי בשעה 3:00. אמרתי לה "אנחנו רוצים לראות סרט אז לילה טוב" והיא הלכה לה.. הא, ובקשר אליו.. אני לסבית לבת אחת (בחיים לא נדלקתי על אפאחת ואני לא נמשכת לאפאחת אחרת) אז אולי הוא הומו לאיש אחד? יש מצב! נראה לי אפילו ל2 אנשים, אבל לא יותר מזה...
 

konito

New member
היה לך מזל גדול גדול

למרות שדיי ידוע שלסביות מגיעות לפגישה הראשונה עם המוביל
(האמת שזה הופרך במחקר). חברים של שנים זה הכי הכי. אני חולה על החברים שלי. יש לנו כזה חיבור (אף שהיו שנים שהסתרתי שאני הומו) הם איתי עד המוות.
 
מה מזל? ומה מוביל? תרגם!

ואתה צודק, הוא חבר שלי לא מילדות אבל 7 שנים. זה מספיק, לא?
ואנחנו באמת הכי הכי בעולם, זה מדהים! |חמסה, שום , בצל|
 

konito

New member
טוף, מסביר

המזל שלך שמצאת את בת הזוג שלך ושעליה את דלוקה. זה לא קורה הרבה. לפעמים יוצא לי אנגלית במקום עברית (היו שנים שכמעט לא דיברתי עברית). המוביל התכוונתי למי שמוביל את תכולת הדירה.
 
אתה לא מכיר אותי

בהשווה לאנשים אליי אין לי בעיה לשבת לדבר עם חברים ולהקשיב להם שעות גם אםםםםם משעמם
 
חע! נבאס אותך?

אני בת! ואני להפך, ממש אין לי בעיה לדבר.. חח סתם, בא לא ניסחף.. מאז שהכרתי את הדוגמנית הידועה בשם "בת זוגתי" אז הסטטוס התחלף, ואני לא מתבכיינת!!
מבטיחה!!
 
למעלה