הנהלת פורום יחד מתעלה מעל עצמה
שמאלן יכול לפרסם שם מה שהוא רוצה, איש לא יגע בו כי הו מאנ"ש וכנראה שיש לו צטלה מהמפלגה, מבחיל מה שקורה שם, הרי ציטוט וההנהל שקטה: "את שפכי הצואה של נציגם היודו-נאצי קצר השכל!" כותב שמאלן ואיש לא מוחק "או, לחילופין, "התבטאויותיו" הנאציות נראות להם בסדר גמור." כותב השמאלן והמנהל בדיוק עסוק במשהו אחר. הבוז להנהלת פורום יחד, המרשה לאנ"ש לעשות מה שבראש שלהם. הנה זה כאן בפורום יחד
שמאלן יכול לפרסם שם מה שהוא רוצה, איש לא יגע בו כי הו מאנ"ש וכנראה שיש לו צטלה מהמפלגה, מבחיל מה שקורה שם, הרי ציטוט וההנהל שקטה: "את שפכי הצואה של נציגם היודו-נאצי קצר השכל!" כותב שמאלן ואיש לא מוחק "או, לחילופין, "התבטאויותיו" הנאציות נראות להם בסדר גמור." כותב השמאלן והמנהל בדיוק עסוק במשהו אחר. הבוז להנהלת פורום יחד, המרשה לאנ"ש לעשות מה שבראש שלהם. הנה זה כאן בפורום יחד