הנדסת אווירונאוטיקה וחלל

baracooda

New member
הנדסת אווירונאוטיקה וחלל

טוב חברה- מי שלומד את זה בבקשה בבקשה בבקשה שיזרוק לי כמה מילים איך זה? עד כמה קשים הלימודים? יש עבודה בזה? מקבלים שיבוץ טוב בצבא? שמעתי על מישהו למשל שלא יכלו לשבץ אותו במקצוע הזה בצבא אז הוא לא שירת קבע. כל הנושא הזה ממש מעניין אותי, אבל אני לא יודע אם זה משתלם.. כאילו, צריך גם להרוויח קצת בחיים.
 

noam2001

New member
שלום רב

אני סטודנט להנדסת אווירו', מסיים סמסטר חמישי (מתוך שמונה). קודם כל תקרא את המאמר הזה. לגבי השיבוצים - המצב של האווירונאוטים פשוט מצויין. מספר קטן יחסית של סטודנטים לומד את המקצוע, ויש הרבה יותר מקומות שיבוץ מעתודאים. לרוב השיבוצים בצבא טובים מאוד, ולפחות ממה ששמעתי כמעט כולם מרוצים. לא שמעתי על מקרים שלא יכלו לשבץ אווירונאוט במקצוע. לגבי הקושי של הלימודים - זו נקודה קצת כואבת. ברוב הפקולטות הלימודים מתחילים קשה, ולאט לאט הרמה מתאזנת. אצלנו כל סמסטר יותר קשה מהסמסטר הקודם (למרות שאומרים לי שסמסטר 8 לא קשה כל כך...). יתרון גדול בפקולטה הוא שיש הרבה מאוד סיוע מבחוץ - היו לנו המון סיורים כנסים וכו'. בנוסף אווירונאוטים מקבלים שיבוץ עוד במהלך הלימודים, בניגוד לשאר הסטודנטים שמקבלים שיבוץ רק אחר הקק"צ (כתבתי הודעה יותר מפורטת בנושא בשירשור שאלות לסא"ל). אם יש לך עוד שאלות אני פה, וחוץ מזה יש בפורום עוד כמה אווירונאוטים יותר צעירים.
 

Rinushkaa

New member
כמה מילים

מכיוון שאתה חדש, אתה בטח לא יודע שיש לנו רשימה ארוכה ביותר של מאמרים מכל הנושאים המינים והצבעים. במקרה יש גם מאמר על ה' אווירונאוטיקה וחלל... בכל אופן,ברוך הבא לפורום, וכמיטב המסורת קבל
לרגל הצטרפותך לשורותינו. -אנשים, הפרח הראשון שלי!!
- בהצלחה
 

baracooda

New member
קבלתי כבר פרח בעבר ../images/Emo13.gif

ותודה! לא בדיוק חדש.. קורא פה המון וכבר קראתי את המאמר על הנדסת אווירונאוטיקה על מה הדגש בעיקר, פיסיקה? כמה בערך מתקבלים כל שנה? צמא לעוד מידע תודה
 

noam2001

New member
לא ניתן מספר מדוייק

במחזור ממוצע יש בערך 50 סטודנטים (עתודאים ולא עתודאים). תעשה חשבון לבד... בגדול, ההיבט הוא על מתמטיקה ופיסיקה, אבל זה נכון לכל תחום בהנדסה. אם אתה רוצה תיכנס לצ'ט ותדבר איתי שם.
 

true fate

New member
איני יכול לאמר לך על המחזור הנוכחי

אבל במחזור שנכנס עכשיו ובמחזור שלפניו היו בערך 30 עתודאים שזה מספר יחסית גדול.
 

true fate

New member
בוא נגיד את זה ככה...

אם תארגן כנס עתודה, תזמין אליו את כל העתודאים ותזרוק אבן, רוב הסיכויים שתפגע בסטודנט לאווירונטיקה וחלל
 

morbe18

New member
לא מזמן היה כנס שנה ראשונה של

העתודאים בטכניון, אני מבטיח לך, לגלות מי אנחנו זה היה הדבר הכי קל בעולם. אנחנו אלה שמחאנו כפיים בלי סיבה, אנחנו אלה שגרמנו לרמ"ד עתודה להפסיק את הנאום שלה איזה 200 פעם, אה כן.. ואנחנו אלה שהטסנו מטוסי נייר מהפליירים שהביאו לנו.. (אווירונאוטיקה או לא..)
 

morbe18

New member
אני כנראה אייצג את סמסטר ראשון ../images/Emo6.gif

תראה, אין כזה דבר לימודים קלים, אתה בא ללמוד בטכניון, כל מה שאתה מכיר בתור לימודים תיכון, תשכח מזה! בטכניון אי אפשר ללמוד שלושה ימים לפני מבחן ולהצליח (למרות שעשיתי את זה בחדו"א..). עבודה יש, אתה "משועבד" לצבא עד גיל 28, אז בקשר לזה אין לך מה לדאוג (לא בעשור הקרוב). השיבוץ בצבא הולך או לחיל האוויר או למודיעין, ובניגוד לשאר העתודאים שיודעים רק בסוף שנה רביעית לאיזה חיל הם הולכים, האווירונאוטים יודעים בסוף שנה שנייה. לגבי לעשות קבע, אל תדאג, בוא נגיד שכשאני אסיים, יגיעו אחרוני מטוסי הסופה (אגב, הייתי בבסיס כשהביאו את הסופה לארץ.. קומבינות..) לחיל האוויר, עבודה תהיה, מה אתה דואג? קודם תתחיל ללמוד. משתלם? אני לא חושב שיש מישהו שיודע אם מה שהוא לומד ישתלם לו בסוף, כי בסה"כ זה הימור די גדול לכת לעתודה בכלל. שיהיה בהצלחה, ואם יש לך עוד שאלות, אתה יכול לפנות אלי במסרים.
 

noam2001

New member
אני לא רוצה לעצבן או משהו...

פשוט לא מפסיקים לדבר איתי על ביטחון שדה, ולמרות שאני שזה לא בדיוק סוד מדינה, אבל באמת הייתי מעדיף שלא תפרסמו מספרים מדוייקים בפורום...
 

T a u r u s

New member
"איך היציאות של קוסמים צבאיים?"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

1234aaa

New member
זה עוד כלום..

לפני איזה שנה ככה היה בפורום מתגייסים אחד שהציג את עצמו כמנהל "אתר קטנטנות הישראלי (חחחחחחחח) והוא אמר שהוא מיועד לקרבי. הוא אמר שהוא חייב לעדכן את האתר כל יום ואמר שהוא הולך להביא לפטום לטירונות ושאל אם הוא יוכל להשתמש באנטרנט המהיר בחדר של המפקדים או משהו כזה,כדי לעדכן את האתר שלו.. היה פעם איזה משהו אחר שרצה להביא מקרוגל לטירונות כי הוא רצה שאמא שלו תזמין לו קייטרינג לשם והוא יוכל לחמם. והיה עוד משהו שחשב ש"עוזר בקר" בצבא זה תפקיד שקשור לפרות ולרפתות צבאיים. כל אלו שרשורים אמיתיים שהיו בפורום מתגייסים לפני הרבה הרבה זמן..
 

T a u r u s

New member
"יש רק שני דברים אינסופיים בעולם"

"היקום, והטיפשות האנושית. ולגבי היקום אני לא בטוח." אלברט אינשטיין.
 

ginni

New member
../images/Emo6.gif חחחחחחחחח

קוסם צבאי... מה הוא מצפה לקד"צ בהוצאת ארנבות מכובע? חחחחחחחחחחח קורעעעעעעע
 
למעלה