הןדעה חשובה

הןדעה חשובה

בסד הפעם זה לא צחוק אתמול בשעה 5 בערב אחי ,ילד עם תסמונת דאון, יצא מהבית לכוון לא ידוע ועד לשעה זו לא חזר פנינו למשטרה אך זה לא מספיק ,לכן אני מבקשת את עזרתכם . שמו-שי תאורו-בן 23.אך נראה קטן מגילו ,שיער חום בהיר, לבש-מכנסי גינס. חולצת פוטר כחולה עם רוכסן.נעלי ספורט. יצא מכוון הרב קוק בני ברק. בבקשה כל מי שיכול לעזור בכל דרך שהי שיעשה זאת . מאחר ואין אפשרות להשאיר מספר טלפון נא לפנות למשטרת רמת גן אם יהיה בידכם מידע. או להשאיר הודעה כאן. והשם יתברך ישלם שכרכם בשורות טובות תחתית.
 
אני גר ברמת גן, אם צריך עזרה במשהו

חיפושים או כל דבר אחר אשמח לעזור. את יכולה לשלוח לי הודעה לתיבת המסרים.
 

אמיתי 23

New member
תחתית תעדכני מה קרה ? ודבר שני

עמ"י עש"ו גם לי אין בעיה לעזור בכל מה שצריך
 

giingiit

New member
ה´ ישמור עליו שלא יאונה לו כל רע

הוא נשמה גבוהה מאד, וזאת זכות להיות בן למשפחה שיש בה ילד כזה. וה´ אוהב אותם, הוא יגן עליהם וישמור עליהם מכל רע.
 

אמיתי 23

New member
שוב פעם הגיגנית מרחפת ?

עמ"י עש"ו נשמה גבוה ? נחמד מאוד חידוש מעיניין מה הקשר ? וחוץ מזה שהוא ב"ה נמצא
 
אומרים על ילדים מיוחדים

שהם נשמות מאד גדולות. אני לא רוצה להכנס לזה כל כך כי זה תורת הנסתר אבל בוא אני אספר לך סיפור. לפני כמה שנים התנדבתי על ילדה שהיתה בעל"ה. מאד אהבתי אותה אבל לא תמיד נתתי לה את כל תשומת הלב כי זה היה מאד קשה. היתה לנו רכזת מדהימה! ממש אישה מיוחדת והיא סיפרה לי את הסיפור הבא: יש צדיקים שאלוקים מדקדק איתם ממש כחוט השערה ולפעמים הם עשו מעשה קטן שהוא לא מושלם. הם באים לאלוקים ומתחננים שיתן להם לחזור לעולם ולתקן ולפעמים הם יורדים במראה של ילד מיוחד. חשבתי אז לעצמי, יכול להיות שהילדה הזאת יש לה נשמה של איזה צדיק! ומאז הכל נהפך אצלי להרבה יותר קל. אז למרות שאני לא אוהבת לדבר על גלגולים ואני באמת לא יודעת היום מה זה אני פשוט לא אוהבת להכנס לזה. אבל ילדים מיוחדים זה דבר ידוע שיש להם נפש ונשמה גדולה.
 

giingiit

New member
החזון איש היה קם כשילד מיוחד

היה עובר לידו. מדהים לא? גדול הדור קם בפני ילד מיוחד.
 

אמיתי 23

New member
אמת ויציב הדבר אבל מכאן להלחליט

עמ"י עש"ו דברים כאלו דרך ארוכה מאוד.כל גוף לדינו ומה לנו עסק עם הנשמות שאנחנו בקשי מבנים את עצמנו ? וגם את יודעת החזון איש לא הניח כל החיים שלו תפלין רבנו ת"ם ? רק בסוף הימים שלו שראו אותו מניח תפלין רבנו ת"ם שאלו אותו מה קרה רבנו ומאיפה לנו מה הולך בעולמות עליונים שאתם מדברים ? נשמה גדולה או נשמה קטנה הילד הלך לאיבוד ואבל ב"ה חזר בעזרתו יתברך אז על מה הדיון . ד"א יש לחבר שלי מעיר הקודש שני ילדים עם תסמונת דאן ולא מזלזל בהם. אבל לי יש בעיה עם אנשי בני ברק ( לא כולם ) שמסוגלים לגיד על פוסק זה או אחר שהוא פסול ועל ילד שאין יודעים מה דינו שהוא קדוש שקידשו שמים מבינה
אולי זה יבאר את נקדה שלי
 
אני מבינה את זה.

אני גם חושבת וגם ציינתי את זה שאני נמנעת מלדבר על כל הנושא של גלגולים, אבל במקרה של ילדים מיוחדים זה ברור שיש להם נשמה גדולה. אפילו בלי לחשוב על גלגולים וכל הנסתר, רק בגלל הסבל שהם עוברים הם נשמות גדולות. ואתה גם צודק, באמת לא כדאי להתעסק עם זה. אגב בקשר להערה על בני ברק. אני לא יודעת מה אנשים מסוגלים או לא אבל מחלוקות ומריבות יש בכל מקום ומי שחכם לא מזלזל באף אחד. ברקית.
 
למעלה