המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א

המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א
המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א: בומברדיה, אלסטום וסימנס שלוש החברות הללו הן החברות המובילות בשלושה קונסורציומים שמוקמים לצורך הפרויקט שרון קדמי 09/07/02 16:35 לידי "גלובס" הגיעה הרשימה של החברות שרכשו את מסמכי המכרז לקו הראשון של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א - "הקו האדום". שלוש החברות, שהביעו בעבר התעניינות בפרויקט, ואכן רכשו את מסמכי המכרז, הן בומברדייה הקנדית, המתמחה בעבודת הנדסה ואירו-ספייס, אלסטום הצרפתית, המתמחה בהנדסה ותשתיות, וקבוצת האלקטרוניקה וההנדסה הגרמנית, סימנס. שלוש החברות הללו הן החברות המובילות בשלושה קונסורציומים שמוקמים לצורך הפרויקט. לקבוצה של אלסטום שותפות החברות דרגדוס הספרדית, המתמחה בעבודות הנדסה ותשתית, חברת קונקסט הצרפתית, אשטרום פרויקטים הישראלית וחברת פולאר, לשעבר פועלים השקעות, מקבוצת שרפק. קבוצת סימנס מורכבת מחברת הרכבות הקנדית צ´יק, וככל הנראה חברת הוכטיס הגרמנית, העוסקת בעבודות הנדסה ותשתית. כמו כן, שותפה לקונסורציום קבוצת אפריקה-ישראל בשליטת לב לבייב, ששותפה למספר רב של פרויקטים תשתיתיים בארץ ובעולם. הקבוצה בראשות בומברדייה כוללת לעת עתה את בואיג הצרפתית, לשעבר החברה הקבלנית הגדולה בעולם, וחברת ARPT, העוסקת בעיקר בתפעול תחנות. ככל הידוע, אין לקבוצה זו שותף ישראלי בשלב זה, והיא נמצאת במו"מ עם מספר חברות גדולות במשק על מנת שתוכל לקחת חלק במכרז. עוד נודע, כי אף חברה אמריקנית מאלו שהתעניינו בפרויקט לא רכשה את מסמכי המכרז, אך מספר חברות יפאניות הביעו לאחרונה התעניינות בפרויקט, אם כי טרם רכשו את המסמכים. ועדת המכרזים הבינמשרדית נענתה אתמול (ב´) לפנייתן של החברות המתמודדות במכרז לדחות את מועד הגשת מסמכי המיון המוקדם (PQ). בקשת החברות התבססה בעיקר על רצונן לצרף קבוצות מנוסות נוספות. עלות הקמת הקו האדום מוערכת בלמעלה מ-4 מיליארד שקל. נלקח מתוך "גלובס אינטרנט"
 
העיתון ´גלובס´

המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א
המתמודדות על הרכבת הקלה בת"א: בומברדיה, אלסטום וסימנס שלוש החברות הללו הן החברות המובילות בשלושה קונסורציומים שמוקמים לצורך הפרויקט שרון קדמי 09/07/02 16:35 לידי "גלובס" הגיעה הרשימה של החברות שרכשו את מסמכי המכרז לקו הראשון של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א - "הקו האדום". שלוש החברות, שהביעו בעבר התעניינות בפרויקט, ואכן רכשו את מסמכי המכרז, הן בומברדייה הקנדית, המתמחה בעבודת הנדסה ואירו-ספייס, אלסטום הצרפתית, המתמחה בהנדסה ותשתיות, וקבוצת האלקטרוניקה וההנדסה הגרמנית, סימנס. שלוש החברות הללו הן החברות המובילות בשלושה קונסורציומים שמוקמים לצורך הפרויקט. לקבוצה של אלסטום שותפות החברות דרגדוס הספרדית, המתמחה בעבודות הנדסה ותשתית, חברת קונקסט הצרפתית, אשטרום פרויקטים הישראלית וחברת פולאר, לשעבר פועלים השקעות, מקבוצת שרפק. קבוצת סימנס מורכבת מחברת הרכבות הקנדית צ´יק, וככל הנראה חברת הוכטיס הגרמנית, העוסקת בעבודות הנדסה ותשתית. כמו כן, שותפה לקונסורציום קבוצת אפריקה-ישראל בשליטת לב לבייב, ששותפה למספר רב של פרויקטים תשתיתיים בארץ ובעולם. הקבוצה בראשות בומברדייה כוללת לעת עתה את בואיג הצרפתית, לשעבר החברה הקבלנית הגדולה בעולם, וחברת ARPT, העוסקת בעיקר בתפעול תחנות. ככל הידוע, אין לקבוצה זו שותף ישראלי בשלב זה, והיא נמצאת במו"מ עם מספר חברות גדולות במשק על מנת שתוכל לקחת חלק במכרז. עוד נודע, כי אף חברה אמריקנית מאלו שהתעניינו בפרויקט לא רכשה את מסמכי המכרז, אך מספר חברות יפאניות הביעו לאחרונה התעניינות בפרויקט, אם כי טרם רכשו את המסמכים. ועדת המכרזים הבינמשרדית נענתה אתמול (ב´) לפנייתן של החברות המתמודדות במכרז לדחות את מועד הגשת מסמכי המיון המוקדם (PQ). בקשת החברות התבססה בעיקר על רצונן לצרף קבוצות מנוסות נוספות. עלות הקמת הקו האדום מוערכת בלמעלה מ-4 מיליארד שקל. נלקח מתוך "גלובס אינטרנט"
העיתון ´גלובס´
אני דווקא שמעתי בפרסומות ברדיו של ´גלובס´ שזה עיתון שדרכו אתה יכול לדעת מה יהיה בעולם העסקים, והנה מסתבר שזה עיתון שאיתו תלמדו רק מה היה בעבר... כמעט כל מה שכתוב בכתבה הזו (שהתפרסמה לפני מספר ימים בלבד) כבר התפרסם לפני יותר מחודש בעיתונים הגדולים האחרים. אבא של מי מחברי הפורום עובד שם ויכול להעביר את התמיהה הזו לאזני האחראים? ת´אמת, זה דבר שקורה לכל מיני עיתונים בכל מיני נושאים - נזכרים בנקודת זמן אקראית לדווח ידיעה חדשותית כביכול שכבר דווחה לפני זמן רב, אולי סתם כדי למלא מקום, ואולי פשוט בגלל חוסר הבנה בנושא מסוים מצד הכתב שאמור לכסות אותו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה