המתים המהלכים
306

המתים המהלכים
306

אני מבין שלא כולם הצליחו להתחבר כמוני לסדרה וזה בסדר (למרות שזה לא בסדר ואתם לא בסדר ופויה לכם!) אבל העונה מספקת רגעים ענקיים שמשנים את החיים!
עד כמה אני מחובר לסדרה? אני כל כך מחובר שאני חושש כל פרק שאחת הדמויות (לא משנה איזו דמות) תמות.
אני כל כך מחובר לסדרה שזלגו לי כמה דמעות במוות הטרגי והמפתיע של לורי!!!!!!!!
ואני כל כך מחובר לסדרה שדמות יחסית לא מופשטת או מפורטת כמו T-DOG גורמת לי לצער עמוק כאשר הורגים אותה באכזריות! ואני השתתפתי בסקר "איזו דמות אתם במתים המהלכים" שבוע לפני אותו פרק ויצא לי T-DOG!!!!!!!!! בדיוק כשהורידו אותו.

אוקי, אז יצאתי קצת אמוציונלי.
איך אפשר להתמודד עם רכבת האירועים הזאת? יש אנשים שלא ישתנו לעולם, גם כאשר זומבים אוכלי אדם רודפים אחריהם. הרי זה בטבע שלהם, ככה הם גדלו וגם המתים המהלכים לא ישנו להם את הנורמות והערכים. קחו את מרל, עונה שלמה מלאה לטוטליסטית (אני יודע מה רשמתי) אני מחכה לו והוא לא בא.כמה זמן חיכיתי וציפיתי ופחדתי לראות אותו ומתי הוא בא? עכשיו! וזה רגע מושלם, כמובן. אפשר להגיד שהוא הרע שאוהבים לשנוא.
כן, אני יודע שאין לי ממש פואנטה בפסקה האחרונה (או לכל ההודעה הזאת) חוץ מללהג על המתים המהלכים.

ד"א, דמות שממש הרגיזה אותי בפרק האחרון היא Michonne, מביטה מהצד ב....... פחדנות על מרל מממש את זממיו בחפים מפשע.
מי ימות עכשיו? אם זה המושל אז אין לי בעיה.
 

nick fury

New member
אל דאגה, אתה לא לבד

ואני כבר לא יכול לחכות לפרק הבא. ומישון לא הביטה בפחדנות. זה מבט החשדנות הרגיל שלה
 

EHAOEHAO

New member
אוקיי כמה דברים

1)מישון היתה פצועה, ורק עם חרב בעוד שלמרל היה אקדח מכוון לרקה של איימי (או איך שלא קוראים לה) והיא פשוט לא יכלה לעזור, כי אם היא יכלה היא היתה כבר מטפלת בו ביער. חוצמזה היא לא בהכרח בטחה בחבר'ה ולכן התמהמה מלדבר איתם. אם שמת לב יש לה אישיות חשדנית כזו. חוצמזה הבנתי שהיא אחת מהדמויות הדי נערצות בקומיקס.

2) חיכינו שמרל יחזור כי זה היה מתבקש אבל לא ממש השתוקקתי לראות אותו עד כדי כך.

3) הי מוזר לי שהם לא פתחו קצת את טי דוג במשך 3 עונות. זה גם היה די ברור שההיא עם הבנדנה ( משום מה אחרי 3 עונות וחלק גדול מהשמות עדיין לא נכנס לי למוח) חיה.

4) באיזשהו שלב בסצינה עם לורי קלטתי, "וואלה הם הולכים להרוג אותה!" וזה היה די מפתיע.

5) למרות התלונות הם עדיין משאירים את העלילה במקום סטטי ולא זזים. אני דווקא די הבנתי את זה בעונה השנייה אבל עכשיו זה קצת מתחיל לעצבן. במיוחד שהם שילגו על איזה 6 חודשים שהם כן הסתובבו בחוץ.

6) הסבירו מתישהו למה קארל שונא את לורי ומה היא עשתה לריק במשך הזמן שלא ראינו? כי אם אני זוכר נכון היא אמרה משהו על זה שהיא קשרה את ריק ולא שיחררה אותו או משהו כזה? מישהו יודע?
 
למעלה