המשקאות

אלעד 85

New member
המשקאות

כפי שכתבתי פה בעבר פתחתי פאב לאחרונה ואני מבקש את עזרתכם בשנית. עד כה אני מכין שלושה קוקטלים בלבד מלון בול אורגזמה ובננה בנצ'י (שהולכים מעולה). ואני רוצה לדעת איזה עוד קוקטלים הולכים חזק במקומות אחרים כדי לשפר את המקום. בתודה מראש אלעד
 

arshya

New member
אני יכול להרחיב בנושא

אבל נטפל בעניין בתמציתיות... סאווריםםםםםםםםםםםםםם!!
 

אלעד 85

New member
....

אתה יכול להרחיב בבקשה. איזה סאוורים? ואיך להכין? ועוד תודה
 
כל המגוון הקיים תופס

פיג' סאור, מידורי סאור, פסואה סאור, ויסקי סאור מה שבא... ההכנה: יש המון דרכים הדרך הנפוצה והפשוטה ביותר: בכוס לואו בול עם קרח: מנה של אלכוהול לבחירתך ומנה של סאור מיקס (לימון-מי סוכר) יותר מזה, היום זה עניין מאד נפוץ וחשוב, שברמנים מאלתרים קוקטיילים (כאלה שהם מכירים וכאלה שבא להם להכין) בהתאם לטעם הלקוח, עליך לוודא שיש לך ברמנים שיכולים לספק את זה :)
 

arshya

New member
סתם שאלות

איפה המקום הזה? ולמה לא להתייעץ גם עם הברמנים שאצלך? אני בטוח שהם יכולים לספק לך מידע הולם (תלוי ברמת המקצועיות שלהם) ולהוסיף על מה שאמרו מעליי... יש גם את האמרטו סאוור שהוא חביב עלי.
 

אלעד 85

New member
דבר ראשון

תודה לכם על התשובות. המקום הזה הוא בעצם פאב פרטי של הקיבוץ לא למטרות רווח אלה רק למטרת הנאה והחזר עלות. מה שאומר שהברמנים בטח לא יודעים יותר מידי ובשביל זה אני פה. ושאלה אחרונה לגבי סאוורים: כמה נהוג למזוג ? איך אני מודד ? צ'ייסר + צ'ייסר ? שוט + שוט ? תודה מראש
 

moon light9

New member
הדרך הפשוטה ביותר

שמים בלואו בול קרח, שוט של אלכוהול לבחירתך (ממליצה על פיג', מידורי, אמרטו וכד') ושוט של סאוור מיקס (מי סוכר ולימון), מנערים בבוסטון ומגישים.
 

moon light9

New member
וואו... אתה קשה :)

השייקר בתמונה זהו שייקר בוסטון, זה שייקר שמלבש על הכוס וננעל בהפעלת לחץ, כך שאין צורך לאחר מכן להעביר מהשייקר לכוס, פשוט פותחים ומגישים, יש מבין?
 
למעלה