ה-ח-ר-א!(חוזר)
New member
המשמעות האמיתית של החיים.
עכשיו ברקע מתנגנת לה נעימת הנושא של ה``טוב הרע והמכוער``. השיערות סומרות שהרובים יורים. הגיטרות הקטלניות החצוצרה המשתגעת. כל זה מביא אותי למשמעות החיים. הנקמה. או בשמה היותר מסחרי: ``לדפוק את האנשים הרעים``. אתם הרי יודעים יותר טוב ממני שתמיד חלמתם על זה- לחסל את הדרקון הרע, להוריד את הריבית, להלחם בגלובליזציה, להביא לשרון את הלב של ערפאת על שיפוד. ועכשיו אתם יכולים. הגיע הזמן לשנות את העולם. ואני לא מדבר על שינויים חסרי חשיבות כמו חוזי שלום ורציחת ראשי ממשלה(שיכתב בפרוטוקול: אני נגדיהם), תמיד יהיו אנשים מטורפים שיעשו אותם. אבל את הדברים החשובים ביותר תורנו לעשות. כל פעם שאתם רואים נהג מטורף על הכביש- תרביצו לו. כל פעם שאתם רואים איזה מנכ``ל שחוממ את החלשים- תשרטו לו את האוטו ותזיינו את הבת שלו. כל פעם שאתם רואים אדם שיורק על אדם אחר ומבזבז מים- תדקרו אותו. עכשיו ברקע: rage against....-אבטיח בשקל. (כמה שהשאיר הזה עזר לי להיכנה מאוויר של לפני דו קרב בכיכר לאווירה של לשבור לשבור). ``איזה זמן יותר טוב מעכשיו.. איזה מקום יותר טוב מכאן`` התחילו! החלק שלי: כל פעם שאני רואה הודעה של אויבת המדינה, המרשעת הנוראית, _snfkin_ אני כותב בוז. עיזרו לי ואל תמחקו את הודעתי. קודם נגרש אותה מהפורום. אחרי זה מהמדינה. ואז אני אערוך את המסר ומתן לגבי חזרתה בתנאים מיוחדים. ככה עושים עולם מושלם. ערן.
עכשיו ברקע מתנגנת לה נעימת הנושא של ה``טוב הרע והמכוער``. השיערות סומרות שהרובים יורים. הגיטרות הקטלניות החצוצרה המשתגעת. כל זה מביא אותי למשמעות החיים. הנקמה. או בשמה היותר מסחרי: ``לדפוק את האנשים הרעים``. אתם הרי יודעים יותר טוב ממני שתמיד חלמתם על זה- לחסל את הדרקון הרע, להוריד את הריבית, להלחם בגלובליזציה, להביא לשרון את הלב של ערפאת על שיפוד. ועכשיו אתם יכולים. הגיע הזמן לשנות את העולם. ואני לא מדבר על שינויים חסרי חשיבות כמו חוזי שלום ורציחת ראשי ממשלה(שיכתב בפרוטוקול: אני נגדיהם), תמיד יהיו אנשים מטורפים שיעשו אותם. אבל את הדברים החשובים ביותר תורנו לעשות. כל פעם שאתם רואים נהג מטורף על הכביש- תרביצו לו. כל פעם שאתם רואים איזה מנכ``ל שחוממ את החלשים- תשרטו לו את האוטו ותזיינו את הבת שלו. כל פעם שאתם רואים אדם שיורק על אדם אחר ומבזבז מים- תדקרו אותו. עכשיו ברקע: rage against....-אבטיח בשקל. (כמה שהשאיר הזה עזר לי להיכנה מאוויר של לפני דו קרב בכיכר לאווירה של לשבור לשבור). ``איזה זמן יותר טוב מעכשיו.. איזה מקום יותר טוב מכאן`` התחילו! החלק שלי: כל פעם שאני רואה הודעה של אויבת המדינה, המרשעת הנוראית, _snfkin_ אני כותב בוז. עיזרו לי ואל תמחקו את הודעתי. קודם נגרש אותה מהפורום. אחרי זה מהמדינה. ואז אני אערוך את המסר ומתן לגבי חזרתה בתנאים מיוחדים. ככה עושים עולם מושלם. ערן.