david80
Active member
17 ואחרונה לפני שנפרדים../images/Emo7.gif
אם אני לא טועה, ככה יוצא האוטובוס (כלומר, חומר הגלם - השלדה) מנמל חיפה/אשדוד!
17 ואחרונה לפני שנפרדיםתמונות מביקור במפעל הארגז אתמול!
אם אני לא טועה, ככה יוצא האוטובוס (כלומר, חומר הגלם - השלדה) מנמל חיפה/אשדוד!