המשך עדכונים על המטרונית

מצב
הנושא נעול.
פורסם המסלול של קו 13 בקריות

המשך עדכונים על המטרונית

כי שרשור המטרונית הקודם כבר לא קופץ.
פורסם המסלול של קו 13 בקריות
באתר metrobus סוף סוף תיקנו את הקישורים לקווים הכפולים (13 ו-13, 24 ו-24, 18 ו-18 וכד').
החדשות האמיתיות כאן הם פרטים אודות הארכת המסלול של קו 13 החל מה-16 באוגוסט.

כצפוי, קו 13 יחליף את 57 בצור שלום וייסע ברחובות התל, חיים, ש"י עגנון ושדרות ח"ן. כמו 11, 12, 22 ו-23, גם קו 13 יוארך עד מרכזית הקריות. אם כך, שכונת צור שלום לא נפגעת מהרפורמה.
שינוי נוסף ומעניין הוא שבקרית חיים המזרחית קו 13 ייסע דרך הרחובות השיירה, יצחק בן צבי, משה שרת, יצחק שטרית והגדוד העברי בסדר הזה ובצורה סימטרית, בדיוק כמו 26 וכמו 51 שיסיים את חייו בעוד שבועיים. קו 13 לא ייסע יותר במסלול הא-סימטרי של קו 53 הישן. עם השינוי הזה המסלול הישן של 53 בקרית חיים המזרחית בא אל קצו.

אני מצרף את מפת קווי הקריות שפורסמה לפני שלושה חודשים, שבה מופיע קו 13 לפני ההארכה.
 

scooby5

Member
לדעתי זה די חבל

פורסם המסלול של קו 13 בקריות
באתר metrobus סוף סוף תיקנו את הקישורים לקווים הכפולים (13 ו-13, 24 ו-24, 18 ו-18 וכד').
החדשות האמיתיות כאן הם פרטים אודות הארכת המסלול של קו 13 החל מה-16 באוגוסט.

כצפוי, קו 13 יחליף את 57 בצור שלום וייסע ברחובות התל, חיים, ש"י עגנון ושדרות ח"ן. כמו 11, 12, 22 ו-23, גם קו 13 יוארך עד מרכזית הקריות. אם כך, שכונת צור שלום לא נפגעת מהרפורמה.
שינוי נוסף ומעניין הוא שבקרית חיים המזרחית קו 13 ייסע דרך הרחובות השיירה, יצחק בן צבי, משה שרת, יצחק שטרית והגדוד העברי בסדר הזה ובצורה סימטרית, בדיוק כמו 26 וכמו 51 שיסיים את חייו בעוד שבועיים. קו 13 לא ייסע יותר במסלול הא-סימטרי של קו 53 הישן. עם השינוי הזה המסלול הישן של 53 בקרית חיים המזרחית בא אל קצו.

אני מצרף את מפת קווי הקריות שפורסמה לפני שלושה חודשים, שבה מופיע קו 13 לפני ההארכה.
לדעתי זה די חבל
היה עדיף להשאיר את 13 במסלולו הנוכחי ורק לסדר את כיוון הנסיעה מביאליק לק.חיים דרך בן צבי.
 

שימי810

New member
נהדר!

פורסם המסלול של קו 13 בקריות
באתר metrobus סוף סוף תיקנו את הקישורים לקווים הכפולים (13 ו-13, 24 ו-24, 18 ו-18 וכד').
החדשות האמיתיות כאן הם פרטים אודות הארכת המסלול של קו 13 החל מה-16 באוגוסט.

כצפוי, קו 13 יחליף את 57 בצור שלום וייסע ברחובות התל, חיים, ש"י עגנון ושדרות ח"ן. כמו 11, 12, 22 ו-23, גם קו 13 יוארך עד מרכזית הקריות. אם כך, שכונת צור שלום לא נפגעת מהרפורמה.
שינוי נוסף ומעניין הוא שבקרית חיים המזרחית קו 13 ייסע דרך הרחובות השיירה, יצחק בן צבי, משה שרת, יצחק שטרית והגדוד העברי בסדר הזה ובצורה סימטרית, בדיוק כמו 26 וכמו 51 שיסיים את חייו בעוד שבועיים. קו 13 לא ייסע יותר במסלול הא-סימטרי של קו 53 הישן. עם השינוי הזה המסלול הישן של 53 בקרית חיים המזרחית בא אל קצו.

אני מצרף את מפת קווי הקריות שפורסמה לפני שלושה חודשים, שבה מופיע קו 13 לפני ההארכה.
נהדר!
תיארתי לעצמי שאין סיכוי שלא יאריכו לצור שלום. אחרת זה היה נוראי.
 
לראשונה, המטרונית מופיעה גם ב"כל-קו"!

המשך עדכונים על המטרונית

כי שרשור המטרונית הקודם כבר לא קופץ.
לראשונה, המטרונית מופיעה גם ב"כל-קו"!
באתר משרד התחבורה עודכנו לוחות הזמנים של יום שני הבא, והמטרונית מופיעה בהם.
עכשיו, באמצעות איפה-בוס או כל-קו, אפשר לראות את לוחות הזמנים המלאים ביום חול.
בין הממצאים המעניינים:
קו 1 ייסע בלילה כל חצי שעה, ואחרי חצות לא יעצור במרכזית המפרץ. מעניין אם זה אומר שמסלולו יהיה שונה והוא יעקוף את המרכזית הסגורה. אגב, זה לא משפיע על הגדרת הזמן שלו.
קו 2 מסיים ב-0:30, אך קו 3 מסיים כבר ב-0:00.
 
תדירות קו 1

לראשונה, המטרונית מופיעה גם ב"כל-קו"!
באתר משרד התחבורה עודכנו לוחות הזמנים של יום שני הבא, והמטרונית מופיעה בהם.
עכשיו, באמצעות איפה-בוס או כל-קו, אפשר לראות את לוחות הזמנים המלאים ביום חול.
בין הממצאים המעניינים:
קו 1 ייסע בלילה כל חצי שעה, ואחרי חצות לא יעצור במרכזית המפרץ. מעניין אם זה אומר שמסלולו יהיה שונה והוא יעקוף את המרכזית הסגורה. אגב, זה לא משפיע על הגדרת הזמן שלו.
קו 2 מסיים ב-0:30, אך קו 3 מסיים כבר ב-0:00.
תדירות קו 1
בין 5:00 ל-6:00: כל 7-11 דקות.
בין 6:00 ל-7:00: כל 4 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 3 דקות.
בין 8:00 ל-9:00: כל 4 דקות.
בין 9:00 ל-13:00: כל 5 דקות.
בין 13:00 ל-19:00: כל 4 דקות.
בין 19:00 ל-22:00: כל 10 דקות.
בין 22:00 ל-0:00: כל 20 דקות.
בין 0:00 ל-5:00: כל 30 דקות.

לוח הזמנים זהה בשני הכיוונים.
 

Heineken

New member
הזמנים של קו 3 קצת לא הגיוניים?

תדירות קו 1
בין 5:00 ל-6:00: כל 7-11 דקות.
בין 6:00 ל-7:00: כל 4 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 3 דקות.
בין 8:00 ל-9:00: כל 4 דקות.
בין 9:00 ל-13:00: כל 5 דקות.
בין 13:00 ל-19:00: כל 4 דקות.
בין 19:00 ל-22:00: כל 10 דקות.
בין 22:00 ל-0:00: כל 20 דקות.
בין 0:00 ל-5:00: כל 30 דקות.

לוח הזמנים זהה בשני הכיוונים.
הזמנים של קו 3 קצת לא הגיוניים?
שעתיים ממרכזית למרכזית?
 
אכן, כתבתי על זה בשרשור המטרונית הקודם.

הזמנים של קו 3 קצת לא הגיוניים?
שעתיים ממרכזית למרכזית?
אכן, כתבתי על זה בשרשור המטרונית הקודם.
הזמנים בין איטצדיון קרית חיים למרכזית הקריות מטורפים, נראה שלוקח שעה וחצי לחצות את קרית חיים וקרית ים. דווקא הזמנים בתוך חיפה הם בסדר. נראה שמדובר בתקלה.
 

Heineken

New member
תודה

אכן, כתבתי על זה בשרשור המטרונית הקודם.
הזמנים בין איטצדיון קרית חיים למרכזית הקריות מטורפים, נראה שלוקח שעה וחצי לחצות את קרית חיים וקרית ים. דווקא הזמנים בתוך חיפה הם בסדר. נראה שמדובר בתקלה.
תודה
 

dror2110

New member
מופיע ב"כל קו" הלו"ז של קווי המטרונית

תדירות קו 1
בין 5:00 ל-6:00: כל 7-11 דקות.
בין 6:00 ל-7:00: כל 4 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 3 דקות.
בין 8:00 ל-9:00: כל 4 דקות.
בין 9:00 ל-13:00: כל 5 דקות.
בין 13:00 ל-19:00: כל 4 דקות.
בין 19:00 ל-22:00: כל 10 דקות.
בין 22:00 ל-0:00: כל 20 דקות.
בין 0:00 ל-5:00: כל 30 דקות.

לוח הזמנים זהה בשני הכיוונים.
מופיע ב"כל קו" הלו"ז של קווי המטרונית
הלו"ז של כל קווי המטרונית מופיע כבר מיום רביעי ה31.7
כולל הלו"ז של הקווים לימי שישי ושבת.
 
וואו, מוזר. אז ממתי מתחילה לנסוע המטרונית?

מופיע ב"כל קו" הלו"ז של קווי המטרונית
הלו"ז של כל קווי המטרונית מופיע כבר מיום רביעי ה31.7
כולל הלו"ז של הקווים לימי שישי ושבת.
וואו, מוזר. אז ממתי מתחילה לנסוע המטרונית?
מיום רביעי הזה, מיום שישי הזה או מיום שני הבא? מבלבל לגמרי
 
תדירות קו 2

לראשונה, המטרונית מופיעה גם ב"כל-קו"!
באתר משרד התחבורה עודכנו לוחות הזמנים של יום שני הבא, והמטרונית מופיעה בהם.
עכשיו, באמצעות איפה-בוס או כל-קו, אפשר לראות את לוחות הזמנים המלאים ביום חול.
בין הממצאים המעניינים:
קו 1 ייסע בלילה כל חצי שעה, ואחרי חצות לא יעצור במרכזית המפרץ. מעניין אם זה אומר שמסלולו יהיה שונה והוא יעקוף את המרכזית הסגורה. אגב, זה לא משפיע על הגדרת הזמן שלו.
קו 2 מסיים ב-0:30, אך קו 3 מסיים כבר ב-0:00.
תדירות קו 2
בין 5:00 ל-6:00: כל 10 דקות.
בין 6:00 ל-7:00: כל 6 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 5 דקות.
בין 8:00 ל-9:00: כל 6 דקות.
בין 9:00 ל-19:00: כל 7-8 דקות.
בין 19:00 ל-20:00: כל 10 דקות.
בין 20:00 ל-22:00: כל 12 דקות.
בין 22:00 ל-23:00: כל 20 דקות.
בין 23:00 ל-0:30: כל 30 דקות.

גם כאן לוח הזמנים זהה בשני הכיוונים.
 

Heineken

New member
בקיצור קו 3 הכי גרוע אם אני מבין נכון

תדירות קו 2
בין 5:00 ל-6:00: כל 10 דקות.
בין 6:00 ל-7:00: כל 6 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 5 דקות.
בין 8:00 ל-9:00: כל 6 דקות.
בין 9:00 ל-19:00: כל 7-8 דקות.
בין 19:00 ל-20:00: כל 10 דקות.
בין 20:00 ל-22:00: כל 12 דקות.
בין 22:00 ל-23:00: כל 20 דקות.
בין 23:00 ל-0:30: כל 30 דקות.

גם כאן לוח הזמנים זהה בשני הכיוונים.
בקיצור קו 3 הכי גרוע אם אני מבין נכון
לא פועל בשבת, הגיוני עם קרית שמואל. קו 2 עוד יש סיכוי שמתישהו יפעל (קראתי איפשהו),

וגם הזמינות שלו היא כל 10 דקות להוציא את שעות הלילה, ושעה אחת ביום שזה כל 10 דקות.

חבל.
 
תדירות קו 3

לראשונה, המטרונית מופיעה גם ב"כל-קו"!
באתר משרד התחבורה עודכנו לוחות הזמנים של יום שני הבא, והמטרונית מופיעה בהם.
עכשיו, באמצעות איפה-בוס או כל-קו, אפשר לראות את לוחות הזמנים המלאים ביום חול.
בין הממצאים המעניינים:
קו 1 ייסע בלילה כל חצי שעה, ואחרי חצות לא יעצור במרכזית המפרץ. מעניין אם זה אומר שמסלולו יהיה שונה והוא יעקוף את המרכזית הסגורה. אגב, זה לא משפיע על הגדרת הזמן שלו.
קו 2 מסיים ב-0:30, אך קו 3 מסיים כבר ב-0:00.
תדירות קו 3
בין 5:00 ל-7:00: כל 10 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 6 דקות.
בין 8:00 ל-20:00: כל 10 דקות.
בין 20:00 ל-22:00: כל 12 דקות.
בין 22:00 ל-0:00: כל 30 דקות.
 

asmopil

New member
יש לי הרגשה שקווים 2 ו- 3 יהיו פילים לבנים

תדירות קו 3
בין 5:00 ל-7:00: כל 10 דקות.
בין 7:00 ל-8:00: כל 6 דקות.
בין 8:00 ל-20:00: כל 10 דקות.
בין 20:00 ל-22:00: כל 12 דקות.
בין 22:00 ל-0:00: כל 30 דקות.
יש לי הרגשה שקווים 2 ו- 3 יהיו פילים לבנים
כל הקווים הפנימיים בקריות יעברו דרך צומת קרית אתא עבור ההחלפה לכרמל ולנוה שאנן (במקום במרכזית המפרץ).
השימוש בקווים 2 ו- 3 ייעשה רק על ידי מי שצריך להדר או לקרית הממשלה וכד', ולחילופין מזרחה מחיפה. שזו כמות קטנה לדעתי של נוסעים.
אני לא רואה אף אחד מקרית ים ד' למשל לוקח אוטובוס פנימי לשדרות ירושלים ומחליף לשם למטרונית לצומת קרית אתא.
בכיוון ההפוך אל מרכזית הקריות אני רואה נוסעים לשם רק מי שצריך צפונה, ושוב זו תנועה יחסית קטנה של נוסעים,
האחרים יעדיפו את אגד שיעבור מתחת לבית.
פועל יוצא, ממש בקרוב פעילות קווים 2 ו- 3 תצטמצם בצורה משמעותית, הגם שהיא תפעל גם בשעות הערב המאוחרות.
 
הדר והעיר התחתית הם מוקדי היוממות העיקריים

יש לי הרגשה שקווים 2 ו- 3 יהיו פילים לבנים
כל הקווים הפנימיים בקריות יעברו דרך צומת קרית אתא עבור ההחלפה לכרמל ולנוה שאנן (במקום במרכזית המפרץ).
השימוש בקווים 2 ו- 3 ייעשה רק על ידי מי שצריך להדר או לקרית הממשלה וכד', ולחילופין מזרחה מחיפה. שזו כמות קטנה לדעתי של נוסעים.
אני לא רואה אף אחד מקרית ים ד' למשל לוקח אוטובוס פנימי לשדרות ירושלים ומחליף לשם למטרונית לצומת קרית אתא.
בכיוון ההפוך אל מרכזית הקריות אני רואה נוסעים לשם רק מי שצריך צפונה, ושוב זו תנועה יחסית קטנה של נוסעים,
האחרים יעדיפו את אגד שיעבור מתחת לבית.
פועל יוצא, ממש בקרוב פעילות קווים 2 ו- 3 תצטמצם בצורה משמעותית, הגם שהיא תפעל גם בשעות הערב המאוחרות.
הדר והעיר התחתית הם מוקדי היוממות העיקריים
של מטרופולין חיפה. להפך, אני מופתע מכך שקו 3 יפעל רק כל 10 דקות ולדעתי הוא לא יעמוד בעומס - גם בגלל התדירות הגבוהה כיום של קו 59 (ונספחיו 55 ו-58), וגם בגלל המרכזיוּת של הדר.

בזמנו כל קווי הקריות הגיעו להדר ולעיר התחתית, ונסעו בתדירות גבוהה מאד. אחרי הפעלת המטרונית כל עומס הנוסעים מהקריות להדר יתחלק בין הקווים 115, 132, 133 וקו 3 של המטרונית, כאשר קו 3 הוא הכי נוח למי שמגיע מהקריות.
 

asmopil

New member
קו 3

הדר והעיר התחתית הם מוקדי היוממות העיקריים
של מטרופולין חיפה. להפך, אני מופתע מכך שקו 3 יפעל רק כל 10 דקות ולדעתי הוא לא יעמוד בעומס - גם בגלל התדירות הגבוהה כיום של קו 59 (ונספחיו 55 ו-58), וגם בגלל המרכזיוּת של הדר.

בזמנו כל קווי הקריות הגיעו להדר ולעיר התחתית, ונסעו בתדירות גבוהה מאד. אחרי הפעלת המטרונית כל עומס הנוסעים מהקריות להדר יתחלק בין הקווים 115, 132, 133 וקו 3 של המטרונית, כאשר קו 3 הוא הכי נוח למי שמגיע מהקריות.
קו 3
הדר בעבר היתה מוקד מרכזי והיא איבדה מאד וזה בלשון המעטה את זוהרה, אני לא סבור שאלו הקניונים שהרסו אותה אלא פתיחתה של מרכזית המפרץ והתייתרות הצורך להחליף אוטובוס בהדר לכיוון הכרמל.
גם עם המטרונית אין צורך בהחלפה בהדר שכן זו יכולה להיעשות במרכזית המפרץ או בצומת קרית אתא.

לגבי העיר התחתית בלי כל ספק שיש לה עדנה בעקבות פתיחתה של קרית הממשלה, אך הפעילות שם מוגבלת לשעות הפעילות במשרדי הממשלה. כלומר, בשעות אחה"צ המקום ממש שומם.

האם בעקבות החיבור של קרית ים להדר יחזור ההדר להדר?! ספק גדול... השכונה הזו צריכה טיפול מערכתי, בצורה דרמטית.
התחבורה הציבורית היא רק נדבך אחד, אם כי חשוב, בשיקומה.
 

droriko

New member
נכנסתי לסטריט ויו של יל"ג והחלוץ

הדר והעיר התחתית הם מוקדי היוממות העיקריים
של מטרופולין חיפה. להפך, אני מופתע מכך שקו 3 יפעל רק כל 10 דקות ולדעתי הוא לא יעמוד בעומס - גם בגלל התדירות הגבוהה כיום של קו 59 (ונספחיו 55 ו-58), וגם בגלל המרכזיוּת של הדר.

בזמנו כל קווי הקריות הגיעו להדר ולעיר התחתית, ונסעו בתדירות גבוהה מאד. אחרי הפעלת המטרונית כל עומס הנוסעים מהקריות להדר יתחלק בין הקווים 115, 132, 133 וקו 3 של המטרונית, כאשר קו 3 הוא הכי נוח למי שמגיע מהקריות.
נכנסתי לסטריט ויו של יל"ג והחלוץ
זה לא ממש נראה כמו שנקין או אבן גבירול, יותר כמו רחוב הצ"ל בשכונת התקווה.

מצד שני גם אלנבי זה לא בדיוק שיא היופי.
 
לא אמרתי תיירות, אמרתי יוממות.

נכנסתי לסטריט ויו של יל"ג והחלוץ
זה לא ממש נראה כמו שנקין או אבן גבירול, יותר כמו רחוב הצ"ל בשכונת התקווה.

מצד שני גם אלנבי זה לא בדיוק שיא היופי.
לא אמרתי תיירות, אמרתי יוממות.
 

droriko

New member
למה יונה יהב לא נוקף אצבע?

לא אמרתי תיירות, אמרתי יוממות.
למה יונה יהב לא נוקף אצבע?
הבן אדם כבר 300 שנה ראש עיר, איך זה שהוא נותן לרחובות המרכזים של העיר שלו להירקב ככה? שילמד מחולדאי שלא פחד להרוס ולשפץ רחובות כמו שנקין או אבן גבירול למרות שזה היה לא פופוליסטי בשעתו.
 
הדר נראית הרבה יותר טוב מאשר לפני 15 שנים.

למה יונה יהב לא נוקף אצבע?
הבן אדם כבר 300 שנה ראש עיר, איך זה שהוא נותן לרחובות המרכזים של העיר שלו להירקב ככה? שילמד מחולדאי שלא פחד להרוס ולשפץ רחובות כמו שנקין או אבן גבירול למרות שזה היה לא פופוליסטי בשעתו.
הדר נראית הרבה יותר טוב מאשר לפני 15 שנים.
ברחובות כמו פבזנר וירושלים נעשה שיפוץ מסיבי, והיום זה תענוג לטייל שם לעומת פעם. ברור שיש עוד הרבה מה לעשות, אבל קל מאד לשבת במרחק 100 קילומטר ולטעון שיונה יהב "לא נקף אצבע".
חוץ מזה, תאמין או לא, אבל עצם סלילת נתיבי המטרונית שיפרה את המראה של רחובות הרצל והחלוץ ללא היכר. הפקקים בהדר היו איומים ונוראים, ועם המטרונית זה נפתר כמעט לחלוטין עבור נוסעי התח"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה