המשך : סולמות וחבלים- פרק 1

רועי מ12

New member
- הייתי מעדיפה שהחבלים יאפשרו לי לזוז בקלות יותר"... אני שומע אותך אומרת.



- "דוקא זה משעשע לראות אותך מנסה ללכת ככה כשאת אזוקה בידיים וברגליים. את צריכה להיזהר לא ליפול. כשאת אזוקה כך, אפשר לבדוק את השווי משקל שלך". מעניין לזכור שהתחלנו בבדיקה של החבלים שלי ועכשיו הבדיקה היא רק עליה, על שווי המשקל שלה, ועל עוד דברים שלה בהמשך...



-מה הוא חושב לעצמו? ומה הוא רוצה ממני?



-"תשמעי, אחרי קשירות כל כך מוצלחות, אני לא אשחרר אותך בקלות. קודם אני רוצה להשתעשע איתך. לדעתי הג׳ינס הצמוד הזה מפריע לך, ולא החבלים". את מאדימה לשמע הדברים האלה, ואני מרגיש שחיוך זדוני מופיע על הפנים שלי.

אני מתקרב כדי לשחרר את הכפתור והרוכסן של הג׳ינס שלך, מרגיש שאת נרתעת קצת, אבל במקום להרחיק אותי, זה עוד יותר מגרה אותי. אני משחיל את קצה האצבעות שלי בין שיפולי בטנך לבין הג׳ינס כדי לתפוס ולפתוח אותו. גם היד השניה מנסה לפתוח את הרוכסן והלחיצות של יד זו מדביקות עוד יותר את היד שלי לבטן שלך. נשימתך קצרה ועצבנית. אחרי שסיימתי לפתוח את הרוכסן אני מעביר את הידיים שלי לצדי הג'ינס ומושך אותו כלפי מטה. "אני בטוח שכך יהיה לך יותר חופש בתזוזת הרגליים שלך- בעצם אחרי שאשחרר את הרגליים שלך". ואני מבצע את זה, משחרר את הרגליים מהחבלים שלהם וגם מהג׳ינס.

הפנים שלך הופכות להיות עוד יותר אדומות. במיוחד שעכשיו אני יכול לשים לב לבחירת התחתונים שלך של היום.



- שיט! למה היום בחרתי בתחתוני חוטיני הכחולים זוהרים האלה. זה היה סתם משחק בשבילי. לא ציפיתי שאהיה מוצגת בתחתונים סקסיים כאלה מול מישהו לא מוכר.



- "איזה יופי של תחתונים בחרת היום! פששש מי היה מאמין?! אבל עם תחת כזה גדול ותחתונים פיצקים כאלה, זה עוד יותר בולט שיש לך חוטיני.. ועוד שהוא נראה קצת יותר כהה ממה שעשוי להיות. האם אין בו רטיבות יתרה?? נראה את זה...."



"אם חשבנו שהפנים שלך עדיין לא אדומות, עכשיו את ממש אדומה מבושה ומבוכה".



"נראה שאפשר לשפר את זה. כרגע הידיים שלך קרובות מדי למפשעה שלך מכדי לבדוק את זה."



משום מקום אני מוציא עוד חבל עם לולאות, כבר מוכנות מזמן ודי שימושיות.

אני מושך את המרפקים שלך קצת יותר גבוה ומשחיל לולאות מסביבם כך ששני המרפקים מחוברים לאחור. בינתיים זה לא יותר מדי לוחץ.



-אני לא ממש מבינה את סוף דעתו, לאן הוא רוצה להגיע, אבל יש לו שליטה די מעניינת. אני לגמרי בידיים שלו.



-אני משחרר את הידיים שלך בעוד שהמרפקים עדיין קשורים. ובמשיכה בחבל של המרפקים, המרפקים מתקרבים אחד לשני מאחורי הגב.

"יופי המפשעה נגישה יותר עכשיו, והתנוחה הזאת גורמת גם לחזה שלך לבלוט הרבה יותר קדימה. למה להסתיר אותו... חזה כזה גדול ויפה!"



- אני ממש חוששת מההמשך אבל גם סקרנית. אני לגמרי בידיים שלו. הידיים שלו מתקרבות למה שמכסה מעט את המפשעה שלי. אוייש , לא שמתי לב כמה הבד שם לח וספוג כי הייתי מרוכזת בכל הקשירות. עכשיו שהוא נוגע בחוטיני שלי. איזה בושה!!! אני ממש רטובה שם מהמצב הזה.



-"איזה סוטה קטנטנה יש לי פה! כנראה שזה ממש מגרה אותך המשחקים האלה. את אוהבת שאני נוגע לך, שאת בשליטתי... בואי נראה את השאר." ומיד אני מרים את החולצה טי שלך, מושך אותה מעל הראש שלך, כך שהיא רק על הזרועות שלך ומאחורי הצוואר שלך. נוצר עוד מקום שאפשר למשוך את החולצה מאחורי הראש ולהבליט את השדיים.

בתנועות נחושות ומיומנות, אני משחרר את החזייה שלך, והשדיים שלך בשליטתי... הם מתחילים לבצבץ מעל החזייה שלך, ואני מנסה לשחק בהם, להוציא אותם. את מנסה למנוע ממני לבצע את זממי בתנועות קלות של הכתפיים, אבל השליטה שלי מלאה.

"לא תכננתי את כל זה, אבל הרטיבות שלך מביאה אותי לנסות את הכל. אני בטוח שגם משחקים עם השדיים שלך מגבירים את הרטיבות... איזה שדיים!!"...



- גם אני לא תכננתי את זה, אבל אני חושבת שאני נהנית מאד. קשה לי להודות בזה, המבט הביישני שלי מכסה את התשוקה שלי, אבל באמת... לא היה יכול להיות יותר טוב מזה...



- "אני צריך ללכת לעבוד על הגג... אבל אני לא יודע מה לעשות... להשאיר אותך קשורה שלא תלכי או לשחרר אותך.."



שקט שורר , ונגיחות חרישיות שלך נשמעות , ספק מכאב ספק מעונג.



"אני נוטה יותר להשאיר אותך קשורה כדי שאוכל לבוא לנוח במשך העבודה שלי, ולהנות מהמחזה היפה הזה."
 
למעלה