המשך והמשך הסאגה

MayaTheBee

New member
המשך והמשך הסאגה

בהמשך להודעה הזו, http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=162041899
אשמח שתקראו בקצרה את ההתכתבות הבאה, ותגידו לי אם אני הוזה או שעושים ממני צחוק?


5:57 PM (17 hours ago)

to your.voice
שלום עמית,
בהמשך לסאגה המתוקשרת שלי עם השירות שלכם,
ולמרות הגעת המדפסת בשלום לאחר יותר מידי שעות של המתנה ובנוסף לעובדה כי
האשמת אותי בכך שהגיעו שליחים ולא הייתי בבית, דבר שכנראה הבנת שלא היה
ולא נברא אך עדיין לא קיבלתי ולו שיחת התנצלות או בדיקה האם המכשיר הגיע
אליי או לא,
אשמח להודיע לך שגם הצוות הטכני שלכם לא מתפקד,
שכן סיום שעות העבודה שלכם הוא 18:00
אך בשעה 17:30 כשהתקשרתי כדי לדבר עם הצוות הטכני של מק, הועברתי לצוות
תמיכה הרגיל, שלאחר 14 דקות אמר לי שהוא לא יוכל להעביר אותי לצוות של מק
כי הם מסיימים לעבוד בשש והם לא מקבלים שיחות חדשות.
המשכתי ואמרתי לו כי אין באפשרותי ליצור איתם קשר בכל שעות היום ושכבר
נמאס לי להתקשר למספר שלהם, הוא אמר שבדק - וגם אם מדובר במקרה דחוף הם
לא מקבלים פניות חדשות, וזה לא משנה שהמוקד עדיין פתוח.
כנראה שהשעות פעילות שלכם זה תלוי מצב רוח.

מיה שלום.

אני מודע לכך שקיבלת את המדפסת וגם שהתקשרת למרכז התמיכה שלנו לאחר שקיבלת את המדפסת.
כמו כן ניסיתי ליצור איתך קשר אתמול והיום בבוקר אך ללא הצלחה.
אני שמח לשמוע שהכל הסתדר בסופו של דבר והמדפסת עובדת.
כמחווה של רצון טוב נוכל לספק החזר של 200 שקלים לרכשית אביזר חשמלי כלשהו כנגד הצגת חשבונית בחודש הקרוב.
את החשבונית ניתן לשלוח למייל זה או לפקס מספר:09-7457085.

בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל


האם לא קראת את ההודעה שלי?
אני לא כתבתי שהכל הסתדר, תקרא שוב את מה שכתבתי ותבין שאין לי מושג אם זה הסתדר או לא כי הצוות הטכני שלכם לא מתפקד, או יותר נכון מתפקד בנוהל צבאי: רבע שעה לפני השעה שאתם אמורים לסגור אתם כבר סגרתם.

כפי שאמרתי לך מספר פעמים, רוב היום אני לא זמינה לענות לטלפונים, אפשר להשאיר הודעה. מעבר לכך שאולי תחשבו קצת קדימה ותבינו שלהתקשר ממרכז שירות כחסוי זה לא גאוני, כי גם אם אני רוצה להתפנות ולענות לך אני לא יכולה כי אין לי מושג אם זה אתה או לא.

אין לי שום רצון ב200 שקלים שלכם. מעולם לא ביקשתי פיצוי וזה ממש לא מעניין אותי, מעבר שזה לחלוטין לא מפצה על השעות שביזבזתי. הדבר היחידי שני מבקשת זה קבלת שירות טוב, יעיל ומתחשב, לא יותר ולא פחות.
לצערי ההתנהלות שלכם לא מספקת לא את זה ולא את זה.

.

מיה שלום.

שעות הפעיךות של מרכז התמיכה הם בין 9:00-18:00 ביום ראשון עד חמישי.
במידה ואת צריכה את העזרה של מרכז התמיכה אשמח לבקש מהם ליצור איתך קשר.
עדכני אותי באיזה שעה ויום את רוצה שתומך יצור איתך ואני אבקש מהם לחזור אלייך.

בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל
 
ואני....עד עכשו לא מבין מה את רוצה מהם ? האם תנאי האחריות ברכישת המדפסת כללו שרות עד הבית 24 שעות ביממה ?
 

MayaTheBee

New member
איפה ראית משהו שקשור ל24 שעות?

השירות שלהם כולל שליח עד הבית, כן.
 

MayaTheBee

New member
אני לא ממש מבינה מה אתה רוצה ממני

כאילו, מה הקטע של הגישה המסריחה? אתה יכול להגיב כמו בן אדם ולא בצורה צינית ואני אשמח לענות. אני שאלתי שאלה והעלתי תמליל שיחה כדי לשמוע דעה אחרת, לא כדי שתבקר אותי. וואלה, אני קוראת פה דיי הרבה ואני באמת לא מבינה למה יש גישה מתנשאת כזאת מצד כמה חבר'ה... חלאס. כולנו פה כדי לקבל עזרה וכדי לעזור ולא שום דבר אחר.
 
מסריחה ? את יודעת טוב מאוד למה אני ציני בתוגבה שלי.
את מעלה פה פוסטים נגד HP מבלי שנוכל להבין מה הבעיה שלך .
אז קראנו, הגבנו, לא הבנו, וזה ירד לארכיון.
והנה את מופיעה שוב, שוב משמיצה, ושלא נבין למה.

חאלס, בשפה שלך, אם לא תעזרי לעצמך ותשתפי איתם פעולה, ותפסיקי לילל שאין לך זמן, הבעיה תפתר.

לי , ולא למעט אחרים שכתבו על השרות שלהם, יש רק מילים טובות עליהם, יש להם שרות לקוחות שקשה למצוא לו מתחרים רבים בארץ.
 

bananadana1

New member
ע"פ מה שכתבת בשרשור הקודם

התקלה נמצאה, ועלייך לשים מחסנית דיו שמותאמת למדפסת הספציפית הזאת. האם גם לאחר מכן היא לא עבדה? מדוע את צריכה את המוקד הטכני? סתם מתוך התעניינות.

בנוסף, ע"פ התיאורים שלך בשרשור הקודם, בהחלט זכית להתנהלות לא הולמת, ולפי מה ששמעתי מאחרים, לגמרי חריגה. לאחר שהכול יסתדר, אין שום סיבה שלא תקבלי פיצוי כלשהו שיציעו לך.
 

MayaTheBee

New member
כי הדיסק עם הדרייבר שהם מביאים עם המדפסת

לא תואם את מערכת ההפעלה שלי. בסוף מצאתי לבד את הדרייבר באתר של hp אבל ההתקנה לא מאשרת לי את הwifi דרך המדפסת, אז אני צריכה שידריכו אותי איך פותרים את הבעיה.
זה לא משהו שאני לא יכולה לפתור לבד אם אני אשקיע מאמץ בחיפושים בפורומים שונים, אבל עצם העובדה שבחמש וחצי כבר מחפפים אותי, למרות ששירות הלקוחות נסגר ב6, לא לעניין לטעמי.
 
למעלה