MayaTheBee
New member
המשך והמשך הסאגה
בהמשך להודעה הזו, http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=162041899
אשמח שתקראו בקצרה את ההתכתבות הבאה, ותגידו לי אם אני הוזה או שעושים ממני צחוק?
5:57 PM (17 hours ago)
to your.voice
שלום עמית,
בהמשך לסאגה המתוקשרת שלי עם השירות שלכם,
ולמרות הגעת המדפסת בשלום לאחר יותר מידי שעות של המתנה ובנוסף לעובדה כי
האשמת אותי בכך שהגיעו שליחים ולא הייתי בבית, דבר שכנראה הבנת שלא היה
ולא נברא אך עדיין לא קיבלתי ולו שיחת התנצלות או בדיקה האם המכשיר הגיע
אליי או לא,
אשמח להודיע לך שגם הצוות הטכני שלכם לא מתפקד,
שכן סיום שעות העבודה שלכם הוא 18:00
אך בשעה 17:30 כשהתקשרתי כדי לדבר עם הצוות הטכני של מק, הועברתי לצוות
תמיכה הרגיל, שלאחר 14 דקות אמר לי שהוא לא יוכל להעביר אותי לצוות של מק
כי הם מסיימים לעבוד בשש והם לא מקבלים שיחות חדשות.
המשכתי ואמרתי לו כי אין באפשרותי ליצור איתם קשר בכל שעות היום ושכבר
נמאס לי להתקשר למספר שלהם, הוא אמר שבדק - וגם אם מדובר במקרה דחוף הם
לא מקבלים פניות חדשות, וזה לא משנה שהמוקד עדיין פתוח.
כנראה שהשעות פעילות שלכם זה תלוי מצב רוח.
מיה שלום.
אני מודע לכך שקיבלת את המדפסת וגם שהתקשרת למרכז התמיכה שלנו לאחר שקיבלת את המדפסת.
כמו כן ניסיתי ליצור איתך קשר אתמול והיום בבוקר אך ללא הצלחה.
אני שמח לשמוע שהכל הסתדר בסופו של דבר והמדפסת עובדת.
כמחווה של רצון טוב נוכל לספק החזר של 200 שקלים לרכשית אביזר חשמלי כלשהו כנגד הצגת חשבונית בחודש הקרוב.
את החשבונית ניתן לשלוח למייל זה או לפקס מספר:09-7457085.
בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל
האם לא קראת את ההודעה שלי?
אני לא כתבתי שהכל הסתדר, תקרא שוב את מה שכתבתי ותבין שאין לי מושג אם זה הסתדר או לא כי הצוות הטכני שלכם לא מתפקד, או יותר נכון מתפקד בנוהל צבאי: רבע שעה לפני השעה שאתם אמורים לסגור אתם כבר סגרתם.
כפי שאמרתי לך מספר פעמים, רוב היום אני לא זמינה לענות לטלפונים, אפשר להשאיר הודעה. מעבר לכך שאולי תחשבו קצת קדימה ותבינו שלהתקשר ממרכז שירות כחסוי זה לא גאוני, כי גם אם אני רוצה להתפנות ולענות לך אני לא יכולה כי אין לי מושג אם זה אתה או לא.
אין לי שום רצון ב200 שקלים שלכם. מעולם לא ביקשתי פיצוי וזה ממש לא מעניין אותי, מעבר שזה לחלוטין לא מפצה על השעות שביזבזתי. הדבר היחידי שני מבקשת זה קבלת שירות טוב, יעיל ומתחשב, לא יותר ולא פחות.
לצערי ההתנהלות שלכם לא מספקת לא את זה ולא את זה.
.
מיה שלום.
שעות הפעיךות של מרכז התמיכה הם בין 9:00-18:00 ביום ראשון עד חמישי.
במידה ואת צריכה את העזרה של מרכז התמיכה אשמח לבקש מהם ליצור איתך קשר.
עדכני אותי באיזה שעה ויום את רוצה שתומך יצור איתך ואני אבקש מהם לחזור אלייך.
בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל
בהמשך להודעה הזו, http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=66&MessageId=162041899
אשמח שתקראו בקצרה את ההתכתבות הבאה, ותגידו לי אם אני הוזה או שעושים ממני צחוק?
5:57 PM (17 hours ago)
to your.voice
שלום עמית,
בהמשך לסאגה המתוקשרת שלי עם השירות שלכם,
ולמרות הגעת המדפסת בשלום לאחר יותר מידי שעות של המתנה ובנוסף לעובדה כי
האשמת אותי בכך שהגיעו שליחים ולא הייתי בבית, דבר שכנראה הבנת שלא היה
ולא נברא אך עדיין לא קיבלתי ולו שיחת התנצלות או בדיקה האם המכשיר הגיע
אליי או לא,
אשמח להודיע לך שגם הצוות הטכני שלכם לא מתפקד,
שכן סיום שעות העבודה שלכם הוא 18:00
אך בשעה 17:30 כשהתקשרתי כדי לדבר עם הצוות הטכני של מק, הועברתי לצוות
תמיכה הרגיל, שלאחר 14 דקות אמר לי שהוא לא יוכל להעביר אותי לצוות של מק
כי הם מסיימים לעבוד בשש והם לא מקבלים שיחות חדשות.
המשכתי ואמרתי לו כי אין באפשרותי ליצור איתם קשר בכל שעות היום ושכבר
נמאס לי להתקשר למספר שלהם, הוא אמר שבדק - וגם אם מדובר במקרה דחוף הם
לא מקבלים פניות חדשות, וזה לא משנה שהמוקד עדיין פתוח.
כנראה שהשעות פעילות שלכם זה תלוי מצב רוח.
מיה שלום.
אני מודע לכך שקיבלת את המדפסת וגם שהתקשרת למרכז התמיכה שלנו לאחר שקיבלת את המדפסת.
כמו כן ניסיתי ליצור איתך קשר אתמול והיום בבוקר אך ללא הצלחה.
אני שמח לשמוע שהכל הסתדר בסופו של דבר והמדפסת עובדת.
כמחווה של רצון טוב נוכל לספק החזר של 200 שקלים לרכשית אביזר חשמלי כלשהו כנגד הצגת חשבונית בחודש הקרוב.
את החשבונית ניתן לשלוח למייל זה או לפקס מספר:09-7457085.
בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל
האם לא קראת את ההודעה שלי?
אני לא כתבתי שהכל הסתדר, תקרא שוב את מה שכתבתי ותבין שאין לי מושג אם זה הסתדר או לא כי הצוות הטכני שלכם לא מתפקד, או יותר נכון מתפקד בנוהל צבאי: רבע שעה לפני השעה שאתם אמורים לסגור אתם כבר סגרתם.
כפי שאמרתי לך מספר פעמים, רוב היום אני לא זמינה לענות לטלפונים, אפשר להשאיר הודעה. מעבר לכך שאולי תחשבו קצת קדימה ותבינו שלהתקשר ממרכז שירות כחסוי זה לא גאוני, כי גם אם אני רוצה להתפנות ולענות לך אני לא יכולה כי אין לי מושג אם זה אתה או לא.
אין לי שום רצון ב200 שקלים שלכם. מעולם לא ביקשתי פיצוי וזה ממש לא מעניין אותי, מעבר שזה לחלוטין לא מפצה על השעות שביזבזתי. הדבר היחידי שני מבקשת זה קבלת שירות טוב, יעיל ומתחשב, לא יותר ולא פחות.
לצערי ההתנהלות שלכם לא מספקת לא את זה ולא את זה.
.
מיה שלום.
שעות הפעיךות של מרכז התמיכה הם בין 9:00-18:00 ביום ראשון עד חמישי.
במידה ואת צריכה את העזרה של מרכז התמיכה אשמח לבקש מהם ליצור איתך קשר.
עדכני אותי באיזה שעה ויום את רוצה שתומך יצור איתך ואני אבקש מהם לחזור אלייך.
בברכה,
עמית בנור
אחראי פניות הציבור HP ישראל