המשימה של שלושת "האדונים" נכשלה

jaycom

New member
חח לא הבנת

אמרת שהיא יצאה מעבולה... יענו רק בסיטואציה הזאת.. ולא שהיא מעבולה.. כי ככה היא תמיד.. זה ההבדל.. חח מה אכפת לי אם אתה רושם מהבולה או מעבולה.. ככה או ככה אתה מודה..
 
כן במקרה הזה היא בהחלט יצאה מהבולה או מעבולה

או איך שלא קוראים לזה... אבל אף אחד מאיתנו לא יודע איך הוא או היא היו מגיבים אם היה נקלע לכזאת סיטואציה מבלי לדעת שמדובר במשימה...
 

jaycom

New member
חחחחח איזה בדיחה אתה רוכב החמוצים

לא מוכן להודות שהיא מעבולה, אלא רק שבסיטואציה הספציפית הזאת היא יצאה איכשהו לא בסדר.. חחחח אני צוחק עליך כל היום ואתה לא שם לב.. אשכרה בדיחה.. אינה מטומטמת ברמות חח אין דברים כאלה.. מאז שהודיעו על סוף המשימה היא התחילה במסע שקרים נגד כולם והתחילה לצעוק על עינב חחחח כמו מטומטמת.. עלק היא אומרת לשחר יוני ואיתי שאתמול היא הייתה רגועה ומי שיזם את כל הריב הייתה עינב.. חחח כמו במונית הכסף מה אנחנו לא רואים שהיא משקרת? אבל סבבה זאת שירת הברבור של אהובתך כי בשלישי היא חוזרת לחיים צינוביץ'..
 
אם כבר אתה הבדיחה

כי אתה בניגוד אלי, לא מסוגל להודות כשאתה טועה. אינה בהחלט רק במקרה הזה יצאה מעבולה. ומעניין שלא אתה ולא אף אחד מהחברים שלך לעדר הבובלילים, לא השיב לי איך היה נוהג אם היה במקומה. אז יופי, קל מאוד לשפוט בנאדם שנמצא בסיטואציה שאתה לא נמצא בה, אבל בוא ונראה איך אתה היית מגיב אילו היית נקלע לסיטואציה שהיא נקלעה אליה ולא יודע שמדובר במשימה או שחושד שמדובר במשימה אישית על חשבונך...
 

jaycom

New member
חחחח דביל

אני הבדיחה כי לא אמרתי איך הייתי מתנהג בסיטואציה דומה? חחחחח איזה טמבל... יאללה שים אותי באח הגדול ותעשה עליי את המתיחה הזאת.. רק אחרי זה תוכל להגיד לי שהייתי מגיב אותו דבר.. אני בניגוד לאהובתך לא הייתי אומר שזה "מזכיר תקופות אפלות בעם היהודי" ולא אומר "אפילו בשואה לא החביאו אוכל" מעניין שרק אינה התנהגה כמו שהתנהגה ומנגד יוסי ואיתי היו בשקט וצחקו אחרי שהודיעו להם על המשימה.. עכשיו הם מריצים על זה קטעים.. אינה בדיחה, בדיוק כמוך חחח אין לך מה להגיד לי אז אתה מביא לי את הקטע "מה אתה היית עושה" וכו.. חח אני דיברתי בכלל על כמה אתה טעית וכמה אני בניגוד אלייך צדקתי בהערכות שלי, יודע למה? כי בניגוד אלייך אני יודע ש1+1 זה 2... ואתה עכשיו בא אליי בקטע של למה אינה עשתה את זה חחח ממש מזיז לי... אני דיברתי עלייך.. איזה בדיחה אתה רוכב החמוצים.. אם אינה מעבולה איך זה שאתה אוהב אותה? איך אתה עדיין אוהב אותה אחרי שאמרה מה שאמרה..? יודע למה? כי אתה פאתטי בדיוק כמוה :)
 
למעלה