המשטרה פושטת רגל?

origlide

New member
המשטרה פושטת רגל?

תיאור המקרה: היום בשעה 10:00 בבוקר לערך נחרדה זוגתי מנביחות כלבנו. אצה רצה לעבר החלון הקבוע בדלת וראתה כי שני בני מיעוטים מסתובבים בסמוך לדלת נוגעים בחפצים ועושים כבתוך שלהם. צעקה עליהם חברתי והם הלכו להם, לא לפני שהעלימו פריט כלשהו שהונח על אדן החלון וגרמו לכלב, לקפוץ על החלון ולשברו. אין סיכוי ששני הערבים הצעירים הגיעו בסמוך לדלת הבית במקרה. הם היו חייבים לעבור דרך שביל גישה פרטי לבית. ברוב בהלתה, צלצלה זוגתי למשטרה סיפרה את פרטי המקרה ונענתה בתשובה בוטחת "גברתי, ניידת בדרך" למותר לציין שהיא ממתינה עד שעה זו. כאזרח שומר חוק שאינו רוצה להרגיש כאסיר בביתו מצד פושעים קטנים ומושתנים האם מותר לי לגרש פולש לא קרוא משטח ביתי כאשר המשטרה מגלה אזלת יד? אם כן, באיזה מידת כח?
 

pazro

New member
אני חושש שהשגת גבול היא אינה עברה

פלילית. כך שבמידה ותשתמש בכח לגרש פולשים, הם עלולים להגיש נגדך תלונה.
 

Arana

Active member
מנהל
הסגת גבול

היא עבירה על סעיף 447 לחוק העונשין: סימן ח': הסגת גבול 447. הסגת גבול כדי לעבור עבירה (א286/) (תשל"ג) (א) העושה אחת מאלה כדי להפחיד מחזיק בנכס, להעליבו, להקניטו או לעבור עבירה, דינו - מאסר שנתיים: (1) נכנס לנכס או על פניו; (2) לאחר שנכנס כדין לנכס נשאר שם שלא כדין. (ב) נעברה עבירה לפי סעיף זה כשהעבריין נושא נשק חם או קר, דינו - מאסר ארבע שנים.
 

origlide

New member
כל זה טוב ויפה אבל...

מה האופציות האקטיביות שלי לגירוש המטרד (או שאין כאלו...)
 

mr dish

New member
עשה מה שעושים באמריקה.....

רובה צייד קצוץ קנה ישכנע את הפולשים לא רע........
 

origlide

New member
../images/Emo150.gif בזה אין לי ספק אבל

במדינתנו הנאורה החוק מגן על העבריינים ואני, כשומר חוק, חיש מהר אמצא עצמי מאחורי סורג ובריח עקב השכנוע שלא משתמע לשתי פנים.... אח אמריקה אמריקה.... מזל שאנחנו עדיין לא אמריקה
 
למעלה