תיקון תוואי?
סטיה קטנה במנהרה שתוקנה תוך כדי המשך הכריה?
תיקון תוואי?מה צילמתי?
יש למישהו רעיון?
סטיה קטנה במנהרה שתוקנה תוך כדי המשך הכריה?
תיקון תוואי?מה צילמתי?
יש למישהו רעיון?
כנראה זהו מעבר בין 2 סקטוריםתיקון תוואי?
סטיה קטנה במנהרה שתוקנה תוך כדי המשך הכריה?
יפה. זהו אכן המעבר בין סקטור C ל-D.כנראה זהו מעבר בין 2 סקטורים
רק שלא ברור למה קיים הבדל קטן כל כך ברוחב..
מה צילמתי 2.המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
מנהרת הגישה בליפתא.המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
מבט מערבההמשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
כמה מסילות יונחו בקטע זה של המנהרה?מבט מערבה
סקטור D הרחב של המנהרה לפניכם.
רוחב המנהרה מאפשר הנחת ארבע מסילות.מבט מערבה
סקטור D הרחב של המנהרה לפניכם.
אני מניח שלא חסרים לאינג' דן הולצמן סיפוריםהמשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
ללא ספק. האיש מנוסה מאוד וכיף גדול להאזין לו.אני מניח שלא חסרים לאינג' דן הולצמן סיפורים
ואנקדוטות החל מימיו בראש נתיבי איילון בשנות השמונים... הוא כנראה אחד מאנשי התשתית המנוסים ביותר במשק, גם בתחום עצמו וגם בכל הקשור להתנהלות מול משרדי הממשלה.
עוד מבט על פתח מנהרת הגישההמשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
הו, עכשיו קיבלתי תשובהעוד מבט על פתח מנהרת הגישה
בצד ימין - נישת מערכות.
מכאן זה מתחיל.המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
דיפון סופי במכנסון הצפוניהמשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
הצפוני או הדרומי?דיפון סופי במכנסון הצפוני
מכונת הדיפון השלימה יציקת מקטע אחד וכעת היא בביצועו של המקטע השני. מי שהביט פעם בתרשים של המכנסונים הבחין בהתרחבותם של המכנסונים (סקטור E) מ-10 מ' בפתח המזרחי ועד ל-22 מ' בכניסה לרציפים (סקטור F). משמעות הדבר היא שהדיפון הסופי במכנסונים יצטרך להתבצע באמצעות שתי מכונות שונות לדיפון סופי. בחלק המזרחי והרחב יותר תעבוד המכונה הגדולה ואילו בחלק הצר תעבוד המכונה שבתמונה. לשתי המכונות קיימת אפשרות לכוונון פלטות היציקה במידה שתאפשר להתגבר בדיוק ועל הקשקש על האתגר ההנדסי הזה. לשם מה היה צורך לתכנן דווקא כך את צורתם של המכנסונים? לאדריכלי המנהרה פתרונים.
דרומי, כמובן. תודה על התיקון.הצפוני או הדרומי?
תרשים העזר - אולמות הכרייה.המשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
ט.ל.חהמשטרה בעקבות מנהרה 4
ערב צח וחמים לששת קוראיי הנאמנים.
ביום ו' החולף התלוויתי כנספח עצמאי לסיור שערכה "דנה הנדסה" עבור משטרת ישראל. במשטרה היה מי שהחליט, שמנהרה 4 שומרת על סודות רבים מדי, ולכן, נשלח צוות מתוגבר של המשטרה לתור אחר צפונותיה. את צוות השוטרים הדריך דן הולצמן, בעליה של "דנה הנדסה", שנתגלה לי כמדריך מרתק. למרות אינספור השעות וההדרכות שכבר הספקתי לעבור במנהרה זו, הצליח מר הולצמן לגרום לי מדי פעם להצטרף לקבוצה ולהאזין לתיאוריו. בהמשך, שמחתי לשמוע מפיו על החשיבות ההיסטורית שהוא מייחס לתיעוד הפרויקט - מה שהופך אותו בעיניי, לגולש פוטנציאלי מן המניין בפורום 394.
ששת קוראיי: בשרשור זה לא תוכלו לקבל עדכונים חדשים, אלא רק תמונות באיכות משופרת מעט מאלה שהועלו בשרשור המנהרה הקודם. אני כבר הצהרתי שמראות מנהרה 4 לא יימאסו עליי לעולם, מה אתכם?
בתמונה: הלא ייאמן. השלג עדיין בכניסה לפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב.
שימו לב לפתח בצד ימין שבקצה הרציף הצפוני.ט.ל.ח
העבודות במכנסון הדרומי חייבו אותנו להיכנס דרך המכנסון הצפוני. לא התעכבנו ע"צ לצלם פתחים מעניינים שחלפנו בדרך: 22, 25 (החנוכייה ברציף הצפוני), G1,
26, 27, 29, G2 ו-18 צפון ודרום. פתחי 18, אגב, אינם פתחים של ממש עדיין, כפי שהתברר לי, אלא רק תחילתן של חציבות ב-45 מעלות של החנוכייה המזרחית.
כשהגענו ל-G3 טיפסתי על רמפת הכניסה לאולם הנוסעים והבחנתי בטעות הזיהוי שביצעתי בשבוע שעבר. יציקת הרצפה מתבצעת בקצהו המזרחי של F צפון ולא באולם הנוסעים G.
הגודל של האולמות התת-קרקעייםט.ל.ח
העבודות במכנסון הדרומי חייבו אותנו להיכנס דרך המכנסון הצפוני. לא התעכבנו ע"צ לצלם פתחים מעניינים שחלפנו בדרך: 22, 25 (החנוכייה ברציף הצפוני), G1,
26, 27, 29, G2 ו-18 צפון ודרום. פתחי 18, אגב, אינם פתחים של ממש עדיין, כפי שהתברר לי, אלא רק תחילתן של חציבות ב-45 מעלות של החנוכייה המזרחית.
כשהגענו ל-G3 טיפסתי על רמפת הכניסה לאולם הנוסעים והבחנתי בטעות הזיהוי שביצעתי בשבוע שעבר. יציקת הרצפה מתבצעת בקצהו המזרחי של F צפון ולא באולם הנוסעים G.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.