נכון, הסאונד של המשחק רע
הוא רחוק מאוד מלהיות מבוסס על street fighter... וtekken אולי יפה, אבל משחק גרוע אם אתה רוצה לקרוא למשחק ילדותי - tekken הוא משחק ילדותי, ללחוץ באטרף על כל הכפתורים בקונטרולר את זה כל ילד יכול לעשות, בגלל זה כל הילדים הקטנים מתלהבים מטקן, כי זה כאילו הם גורמים למכות מגניבות כשבעצם זה קטעי אנימציה שהם מפעילים בעזרת שילובי כפתורים מסויימים. אני אתן לך דוגמה נניח אתה רוצה לעשות קומבו של "לתפוס את היריב, לתת לו מכה, לזרוק אותו למעלה, לקפוץ ולתת לו בעיטה שתעיף אותו". בקטן אם נניח יש דמות שיש לה קומבו כזה, אתה צריך לעשות איזה שילוב כפתורים שיגרום לדמות לעשות את כל הפעולות - לתפוז, לתת מכה, לזרוק, לקפוץ, לתת עוד מכה. בsuper smash brothers: melee אין דבר כזה! אתה רוצה לעשות קומבו כזה? בסדר. תתפוס את היריב (עם Z), תן לו מכה (עם A), תזרוק אותו למעלה (עם למעלה), תקפוץ (עם Y) ותן לו בעיטה (עם A+הכיוון שאליו אתה רוצה לתת את המכה). בSuper smash brothers: melee אתה צריך לחשוב, לתכנן... לא לשנן כפתורים בעל פה ולהספיק לעשות אותם לפני שהיריב מספיק, זה אידיוטי
לא יודע איך זה בDOA ובמשחק השני שאמרת, אם הם עובדים כמו טקן, אז תסלח לי מאוד, לא משנה כמה המסביב שלהם (הגרפיקה והסאונד) יהיה מדהים, זה אוטומטית הופך אותם למשחקים שלא שווים יריקה, כמו טקן. אם הם עובדים כמו SSBM, אז צריך לשחק בשני המשחקים ולהחליט איזה מהם יותר טוב... וכן, על אף שהגרפיקה שלהם בטח טובה יותר (לדור הבא... הגירסאות לדור הנוכחי, אם יש, סביר להניח לא עם גרפיקה טובה יותר - בטוח לא לPS2, לXBOX אולי הגרפיקה טובה יותר אבל לא בהבדל משמעותי. בכל מקרה, ל360 ולPS3 אני בטוח שהגרפיקה טובה יותר...), זה לא הופך אותם אוטומטית למשחקים טובים יותר, לפחות לא לגיימרים שמבינים עניין.