המשבר חוזר כל חודש!!!
המשבר חוזר כל חודש!!! שלום, להלן התיאור: בעל ואישה שאכפת להם מאוד מחיי הנישואים שלהם ורוצים מאוד להיות שמחים אבל זה לא עובד. ישנו משבר כמעט חודשי. המשבר מתחיל כשהבעל רוצה ביחסי מין והאישה משתפת טוב מאוד פעם או פעמיים בחודש ואז אין לה חשק ולבעל יש. הבעל כועס ואז לא מדברים אחד עם השני 8-10 ימים (התעלמות מוחלטת מצד הבעל) וזה כבר כמה שנים וזה כבר נמאס טענת הבעל היא: הוא מכבד זה שהאישה רק חושקת במין רק כאשר הולכים לשינה (אין סיכוי בשעות הבוקר - היא פשוט ל אוהבת את זה (זה לא קשור לעבודה - היא לא עובדת) אבל הבעל לא מבין: שהוא מסביר לאישה איזו בגדים הוא אוהב שהיא תלבש לפני יחסי המין ולרוב היא מתעלמת. והוא שונא את זה שלא מתחשק לה המין אלא פעם או פעמיים בחודש ההרגשה כואבת לאישה ולבעל מאוד והם מנהלים חיי נישואין עצובים בגלל זה! מה דעתכם! תודה
המשבר חוזר כל חודש!!! שלום, להלן התיאור: בעל ואישה שאכפת להם מאוד מחיי הנישואים שלהם ורוצים מאוד להיות שמחים אבל זה לא עובד. ישנו משבר כמעט חודשי. המשבר מתחיל כשהבעל רוצה ביחסי מין והאישה משתפת טוב מאוד פעם או פעמיים בחודש ואז אין לה חשק ולבעל יש. הבעל כועס ואז לא מדברים אחד עם השני 8-10 ימים (התעלמות מוחלטת מצד הבעל) וזה כבר כמה שנים וזה כבר נמאס טענת הבעל היא: הוא מכבד זה שהאישה רק חושקת במין רק כאשר הולכים לשינה (אין סיכוי בשעות הבוקר - היא פשוט ל אוהבת את זה (זה לא קשור לעבודה - היא לא עובדת) אבל הבעל לא מבין: שהוא מסביר לאישה איזו בגדים הוא אוהב שהיא תלבש לפני יחסי המין ולרוב היא מתעלמת. והוא שונא את זה שלא מתחשק לה המין אלא פעם או פעמיים בחודש ההרגשה כואבת לאישה ולבעל מאוד והם מנהלים חיי נישואין עצובים בגלל זה! מה דעתכם! תודה