אם למשל השלד מוכן חלקית, אפשר לבצע עבודות גמר חלקיות
למשל, אם קומת הרציף יצוקה לגמרי והעבודות על השלד מתמקדות בקומות שמעל, אפשר להתקין מסילות, אפשר לרצף את הרציף, אפשר להתקין תאורה, אפשר להתקין דלתות קצות רציף, וכו' וכו'. כשהקומה הטכנית יצוקה כבר אפשר להכניס לתוכה את ציוד מיזוג האוויר, גנרטורים, שנאים, ושאר מערכות.
אם אינני טועה בהרבה מהתחנות (אם המושבות, ארלוזורוב, יהודית, אלנבי, אליפלט) השלד נמצא במצב מתקדם מספיק, ובמילא יש עוד כמה חודשים עד שיתחילו עבודות הגמר.
אם למשל השלד מוכן חלקית, אפשר לבצע עבודות גמר חלקיותמסכים לגבי קרליבך, מדובר על איחור של שנה נוספת
לא מסכים לכבי התחנות.
התאורייה שלי, שהקו ייפתח באיחור של כמה חודשים (בזה אני מסכים) אבל במתכונת מצומצמת כלשהיא ושאר התחנות ייפתחו בהדרגה בהמשך השנה הנוספת.
אני מסכים איתך שקצת תמוה לבצע עבודות גמר בזמן שהשלד עוד לא מוכן, אבל לפחות בחלק מהתחנות יהיה ניתן להתחיל בעבודות גמר בחודשים הקרובים עד שנה מעכשיו, מה שמשאיר מספיק זמן לסיים אותן (עוד פעם בחלק מהתחנות).
מה שלדעתי יקבע את תאריך הפתיחה, היא קצב החשמול והתקנת מערכות איתות ובקרה וכתוצאה מכך תחילת בדיקות הרצה לכל עורכו.
הקו ייפתח (במתכונת כזאת או אחרת) משהו כמו חצי שנה אחרי תחילת הרצות לדעתי.
מוכנותן של תחנות כאלה ואחרות פחות קריטית לכך.
למשל, אם קומת הרציף יצוקה לגמרי והעבודות על השלד מתמקדות בקומות שמעל, אפשר להתקין מסילות, אפשר לרצף את הרציף, אפשר להתקין תאורה, אפשר להתקין דלתות קצות רציף, וכו' וכו'. כשהקומה הטכנית יצוקה כבר אפשר להכניס לתוכה את ציוד מיזוג האוויר, גנרטורים, שנאים, ושאר מערכות.
אם אינני טועה בהרבה מהתחנות (אם המושבות, ארלוזורוב, יהודית, אלנבי, אליפלט) השלד נמצא במצב מתקדם מספיק, ובמילא יש עוד כמה חודשים עד שיתחילו עבודות הגמר.