המראה החדש של הפורום

אסףשמש

New member
המראה החדש של הפורום

תגידו זו הגדרה אישית או שלכולם הפורום נהיה ממש מעצבן? העיצוב החדש כל כך מרגיז ! איך משנים את זה ???
 

אסףשמש

New member
לא

את זה שהתגובות לא מופיעות כולן... כתוב כמה תגובות יש בסוגריים משמאל לנושא ונו טוב כנראה זה רק אצלי
 

sysQo

New member
תלחץ על "פריסת תגובות" ../images/Emo163.gif

זה נמצא מתחת ליוזר ניים שלך מצד שמאל למעלה.
 
למעלה