המצלמה שלי לא עובדת במסנג'ר ! >:

shlump3r

New member
המצלמה שלי לא עובדת במסנג'ר ! >:

וואבקאם, של קרייטיב , אין לי מושג איזה דגם לא כתוב באף מקום, על WINDOWS XP בהמסנג'ר 6. ..); פשוט לא עובדת, רואים שחור O_O יש לציין שבמוקות אחרים (לדוגמא הצ'ט פה בתפוז) היא כן עובדת.. :O מה עושים? ^_^ תודה מראש וסליחה על ריבוי הסמיילים P:
 
למעלה