המצב הבלתי נסבל של חיילי המחסומים

deebeebee

New member
המצב הבלתי נסבל של חיילי המחסומים

חיילי צ.ה.ל העומדים יום יום, שעות רבות, במחסומים שנועדו למנוע כניסת מרצחים לערינו, עומדים בפני סיטואציות קשות מנשוא. בגילם הצעיר הם חייבים לוודא שאינם מכניסים מרצח או מרצחת הזוממים לטבוח בנו; הם נמצאים תחת עינם הפקוחה והמפריעה של נציגים מטעם עצמם ל"זכויות אדם" ואשר כל דאגתם היא למרצחים ולא לקרבנותיהם; הם חייבים לחשוב על העתיד- שזה אומר גם שיצאו מהמצב בריאים ושלמים וגם שלא ימצאו עצמם יום אחד בסיוט של עמידה במשפט בגין פשע שמעולם לא תכננו לבצע, ועוד קשיים מנשוא. לא פעם הם מרחמים על אשה בהריון או מרצחים נבזים המנצלים זאת למטרה אחת בלבד- לקיחת חיים של חפים מפשע, ומשלמים על-כך בחייהם. האוייב מולו הם עומדים הוא אכזרי וחסר כל מצפון ואיתו אין להתפשר!!!
 

Annie46

New member
מסכימה עם debebee ../images/Emo45.gif

אני מעדיפה להגן על עמי, ולא על רוצחי עמי.
 

Kovesh Tipesh

New member
שוב הפאשיזם מרים את ראשו המכוער

החיילים המסכנים שלך הם פושעי מלחמה לא פחות ואולי אף יותר. להחזיק תחת כיבוש מיליוני אזרחים זה פשע מלחמה, למנוע מזון ותרופות זה פשע מלמחמה, והרשימה עוד ארוכה. לקרוא לפלסטינים מרצחים ולהפוך אומה שלמה לפושעת זה דמוניזציה מהזן הנחות ביותר. במה בדיוק את שונה מהפרופגנדה של גבלס ?
 
במדינה פשיסטית :

סוכני המשטר היו מתחקים אחר כותב ההודעה (אחריך) ומעלימים אותך באיזה צינוק או באר מים חיים
 

Kovesh Tipesh

New member
ובמדינה דמוקרטית ונורמלית

היו מחנכים אותך לכבוד האדם, לזכויות אדם ולסבלנות כלפי השונה ממך.
 

EYהודית

New member
חברים בבקשה...

אני מניחה שכולנו נסכים שהכיבוש משחית, אבל בואו לא נגרר להכללות. לא כל העם הפלשתינאי צמא דמם הוא, כמו שלא כל העם שלנו שוחר מדון. החיילים במחסומים עומדים במבחן קשה ביותר יום יום, ולצערינו, לעיתים, יש בניהם מי שנכשל בואו לא נקיש מכך על התנהגות הכלל, ואל נהפכם לצבא אויב, ובוודאי שלא לצבא "ההוא"... אין אנו צריכים להיות תמימי דעות, אך חשוב שנתדיין בכבוד, וללא שימוש במילים ובהשוואות בוטות. אינני רוצה לשוב למסכת המחיקות...
 
מסכים

הרי לא נכנסתי לכאן שנה וחצי לאחר שהתקיים כאן דיון על אלימות מתנחלים בחברון ובו נערכו השוואות מיותרות ומטופשות. באנו לכאן בסך הכל בכדי להחליף רשמים, שירים,הגיגים של בני הדור השני והשלישי לאותה שואה איומה.
 
למעלה