המצב בשטח

מצב
הנושא נעול.
אני שמח שאתה מסכים איתי... אבל הייתי דיי
רציני בשאלה ששאלתי - אם תוכל לפרט מתי ומאיפה השאטלים האלו יוצאים, זה יעזור לי, כי יש לי השבוע לנסוע לת"א שוב
(או שצריך להפנות לשרשור ההכוונה ומודיעין?
)
יום שישי מ6 וחצי עד 14 וחצי
 

אוהד11

New member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.
שכחת את התקנה שמגבילה עשרה נוסעים בעמידה
מבלי שמשרד התחבורה נתן את דעתו לבעיות הנוצרות עקב כך, הן בקשר להשבתת הרכבת או כל סיבה אחרת. יש כאן "משולש" של אשמים - רכבת ישראל, סופרבוס ומשרד התחבורה, ולכל אחד יש חלק נכבד בבעיה
 

JayZed

New member
שכחת את התקנה שמגבילה עשרה נוסעים בעמידה
מבלי שמשרד התחבורה נתן את דעתו לבעיות הנוצרות עקב כך, הן בקשר להשבתת הרכבת או כל סיבה אחרת. יש כאן "משולש" של אשמים - רכבת ישראל, סופרבוס ומשרד התחבורה, ולכל אחד יש חלק נכבד בבעיה
לא שכחתי כלל.
בכ"א, גם אם התקנה הזו לא הייתה קיימת זה לא היה עוזר. ה-410 שיצא מת"א אכן לא קלט יותר מ-10 נוסעים בעמידה, אבל זה בזה שנסעתי לת"א היו הרבה יותר. אני מניח שהנהג קיבל אישור מהסדרן לקחת יותר נוסעים, אבל זה בטח לא עזר, כי מה שהיה צריך זה פשוט עוד אוטובוס שלם מאחוריו.
 

846

Active member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.

סופרבוס יכולים לתגבר ב 30%- ולא ב 10%! הרי הם בעצמם מקבלים כל יום (ולא רק בסופי שבוע) תגבור לקווי מודיעין עילית.......
 

stratomaximus

New member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.
זה סופרבוס חביבי
זו חברה שמשאירה חיילים בתחנות על בסיס יומי, ללא קשר לשום ביטול רכבות או בכלל. היא גם מוציאה ביחד קווים שונים עם חלק משותף גדול במסלול, כך שאם אתה צריך להגיע לנקודה שאליה מגיעים 2 קווים שונים שלה, אז כנראה ששניהם יגיעו ביחד, ואז תחכה חצי שעה לזוג האוטובוסים הבא....
 

אורי404

New member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.
מסכים בהחלט
לרבות עם הפסקה האחרונה.
 

אורי404

New member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.
כתבה בעניין
נוסעי הרכבת מאבדים סבלנות: "עד מתי נחכה?" לכתבה לא נותר אלא להקים וועדה, שתחקור את ההתנהלות בתוך "רכבת ישראל" סביב אירוע זה ועניינים אחרים
 

amit1270

New member
כתבה בעניין
נוסעי הרכבת מאבדים סבלנות: "עד מתי נחכה?" לכתבה לא נותר אלא להקים וועדה, שתחקור את ההתנהלות בתוך "רכבת ישראל" סביב אירוע זה ועניינים אחרים
איזה מצחיקולים...
לפני שבוע דרשו בדיוק באותו צהובון שהרכבת תשבית את כל הקרונועים באופן מיידי. עכשיו מתלוננים שאין רכבות...
 

easylivin

New member
איזה מצחיקולים...
לפני שבוע דרשו בדיוק באותו צהובון שהרכבת תשבית את כל הקרונועים באופן מיידי. עכשיו מתלוננים שאין רכבות...
בונים על זה שלקורא הממוצע יש זכרון של דג
ובצדק...
 

Rubim88

New member
המצב בשטח

אתמול נסעתי לתל אביב. נסעתי בתחילת שעות השפל, ז"א יצאתי מבית שמש עם האוטובוס של עשר (יוצא ב-9:40 מגבעת שרת), בתקווה להגיע לחזרה בת"א ב-11:30, במרחק הליכה מהתחנה המרכזית. האוטובוס הגיע מפוצץ בעמידה לתחנה שלי קצת לפני 10:20 (40 דקות מהגבעה עד לביג, במקום 20 כרגיל (!)), אני הייתי מבין ברי המזל האחרונים שנדחסו פנימה, 3 נוסעים בתחנה שלי נשארו בחוץ. כשהגענו לביג התחיל הקרקס האמיתי: ישנן 2 תחנות לאורך הביג, בראשונה היו כ-9 נוסעים ובשניה כ-12, כולם כמובן נשארו בתחנה, בעודם צועקים ומנופפים בידייהם. כל הנסיעה עמדתי, זה היה סיוט מתמשך - הגענו לת"א ב-11:29, מה שהשאיר לי דקה אחת להגיע ליעדי, שבמרחק הליכה של 10-12 דקות. כמובן שאיחרתי. בדרך חזרה ניסיתי לעלות על קו 410 שיוצא בחמש וחצי, אבל לא היה מצב. הוא יצא באיחור של שש דקות מלא בעמידה, ואני נשארתי לחכות ל-411 שיוצא אחריו - שם כבר תפסתי מקום, אבל גם הוא אחרי רמלה כבר היה עם 10 נוסעים עומדים... זה המצב שיצרה הרכבת עם ההשבתה המיותרת והמגוכחת של הקרונועים. בגלל הפוליטיקה של הארגון הנבזה הזה, הנסיעה לתל אביב הפכה בין לילה מקלה ונוחה לסיוט נורא. אני יכול רק לדמיין איזה בלאגן היה בשעות השיא, בבוקר, בשעות שהרכבות יוצאות מלאות עד 0 מקום. כמובן, חוסר המעש של חברת סופרבוס בנושא תגבור גם תורם לבעיה, אבל באמת ובתמים הפעם אני לא מאשים אותם. הם לא אגד, אין להם רזרבה של 30 אוטובוסים לזרוק לקו בגלל שהרכבת זה גוף מושחת שמחליט מהיום למחר לבטל 4 קווים. אם הרכבת עושה כזו פאשלה, הם צריכים לספק שירות חלופי בצורת העסקה של חברת אוטובוסים פרטית לבצע נסיעות בכל שעות הפעילות של הרכבת. אבל, כמובן, הם לא דאגו לכך, והשאירו אותנו, הנוסעים, במערב הפרוע, לחפש פתרונות עצמאית. לסופרבוס אין את הפתרונות האלו - יש להם X אוטובוסים להפעיל את הקו וזהו. גם אם נותנים להם שבוע הערכות, הם לא יוכלו לתגבר את הקו יותר מאשר באולי 10%, וגם זה מאד בספק. וכתוצאה מכך נוצרים מצבים כמו שראיתי היום באותה התחנה שלי כשחיכיתי שם בדרך לנסיעה לירושלים - כאשר שמונה נוסעים שהושארו בה לחפש את החברים שלהם הזמינו מהחאפרים ("מוניות העיר בית שמש", המפעילים את שרות ב"ש-י-ם) שרות בנסיעה מיוחדת לתל-אביב וחלקו בינייהם את העלות. עצוב מאד שבמדינה מתוקנת בשנת 2011 זה המצב. וזה גורם לי לתהות - למה אני בכלל מגן על הרקבת בטוקבקים המטומטמים של Y-Net? הגוף הזה לא מספק שרות הולם, וזה בלשון המעטה. הם יכולים להמשיך ולהאשים את העובדה שהמדינה הזניחה את הרכבת במשך כך וכך שנים, אבל תאכלס, אין לזה קשר לעובדה שהם לא יודעים לטפל בציוד הנייד של עצמם, ומשחקי כח ופוליטיקה בתוך הגוף המושחת הזה עדיין מתבצעים על גבם של הנוסעים, שהם בסופו של עניין הנפגעים היחידים.
בנוגע לשריפות IC3 בדנמרק
אתה טענת לפני כמה ימים שלא עלו באש קרנועים כאלו בדנמרק..בדקתי את זה קצת ומצאתי שדווקא היו שריפות. הנה כמה דיווחים(בדנית) 2005 http://politiken.dk/indland/ECE108497/brand-i-ic3-tog-ved-hoeje-taastrup/ 2009 http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/10/27/104920.htm 2009 http://www.fredericiaavisen.dk/site/da/Avis/news/show/2629 2008 http://jp.dk/indland/trafik/article1400969.ece ועוד דוחות על שריפות ב97 ו2002 http://www.trm.dk/graphics/Synkron-...-rapporter/rap02/041002_MF-brand_Bramming.pdf http://www.hclj.dk/graphics/Synkron-Library/hclj/rapp-redegor/JT-rapporter/rap97/971214_Ng_Br.pdf
 

david80

New member
בנוגע לשריפות IC3 בדנמרק
אתה טענת לפני כמה ימים שלא עלו באש קרנועים כאלו בדנמרק..בדקתי את זה קצת ומצאתי שדווקא היו שריפות. הנה כמה דיווחים(בדנית) 2005 http://politiken.dk/indland/ECE108497/brand-i-ic3-tog-ved-hoeje-taastrup/ 2009 http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/10/27/104920.htm 2009 http://www.fredericiaavisen.dk/site/da/Avis/news/show/2629 2008 http://jp.dk/indland/trafik/article1400969.ece ועוד דוחות על שריפות ב97 ו2002 http://www.trm.dk/graphics/Synkron-...-rapporter/rap02/041002_MF-brand_Bramming.pdf http://www.hclj.dk/graphics/Synkron-Library/hclj/rapp-redegor/JT-rapporter/rap97/971214_Ng_Br.pdf
מה שחיפשתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה