המצאתי את עצמי מחדש!

Capelli Neri

New member
המצאתי את עצמי מחדש!

ראשית, תודה לכל הנשים שענו על ההודעה הקודמת שלי. נתתן לי חומר למחשבה כמו גם תקוה וקצת אומץ לחולל שינוי בעצמי. שנית, היום גיליתי שנפתחה חנות יד שניה בדירה בבניין הסמוך - וקניתי כמה דברים נחמדים במעט מאוד כסף. הבוקר הוזמנתי לאיזה אירוע, ובדיוק ניסיתי לחשוב מה ללבוש שיכול להיות חתיכי וקצת נועז, והנה - מצאתי ממש במקרה, ואני מרגישה שפשוט אני מוציאה גוון חדש לחלוטין של עצמי! ממש אודרי הפבורן! בדרך כלל מאפיין אותי סגנון קצת וינטג', ההשראות שלי הן פריז של שנות החמישים-שישים ואיטליה של שנות השבעים. אבל את זה הצלחתי לבטא עד כה רק בשמלות וחצאיות - ובלבוש שכולל מכנסיים זה היה יותר שנות השמונים (ג'ינס צמוד, חולצה קצת רחבה), או סתם משהו חסר הגדרה. אבל סופסוף הצלחתי להוציא מעצמי משהו חדש - גם שיקי, גם מחמיא, וגם נשי במופגן, שזה משהו שתמיד קצת מביך אותי. אז כבר הרביתי במילים, ואני פשוט מצרפת תמונות - רבות, יש לציין, כי נורא התלהבתי הן מהלבוש והן מהתמונות עצמן שיצאו נחמדות נורא. חולצה: יד שניה, מהיום מכנסיים: אמריקן-אפרל (נקנו הודות לידידה שהעניקה לי הנחה של 50%) נעליים: מפריז ואני מתכננת לשים קצת מסקרה ואודם אדמדם שינטרל את צבע הניוד (פשוט תגידו צבע גוף!). ויש לי גם קרדיגן ומעיל א-לה-ג'קי קנדי שילכו עם זה אם יהיה קר.
 

m i c h m i c h

New member
במילה אחת-וואו!

ממש אהבתי את השילוב ואיך שזה נראה עליך. ממש מחמיא לך לגוף (למרות שנראה לי שכל דבר מחמיא לו) וגם אהבתי את הפוני. אגב פוני, את מספרת לבד או הולכת לספר כל שבועיים?
 

Capelli Neri

New member
חברה עשתה לי אותו בפעם הראשונה

ואני מקצרת ומעצבת לבד. נראה לי ממש מיותר לשלם על זה. ותודה רבה, כיף לקבל כזאת תגובה :)
 

m i c h m i c h

New member
אני מפחדת שיצא לי עקום

לי ספרית עשתה אבל מאז הוא ארוך ואני מפחדת ליישר לבד...
 

Capelli Neri

New member
תעשי את זה בעדינות, בחלקים קטנים

ואמרת בעצמך - זה צומח תוך שבועיים, אז עדיף להסתכן מאשר לשלם.
 
הערת פוני...

גם אני מתחזקת פוני פרטי, נסיוני שלי הראה שלא משנה עד כמה אני ישרה ומוכשרת/ חברה שגוזרת עבורי, במספרה התוצאה תמיד תראה מוקפדת יותר. לגבי השבועיים- אם לא מהותי בעינייך שהפוני יהיה באורך אחד קבוע בלבד, את יכולה לעשות כמוני ולספר במספרה יותר מסנטימטר ואז לוקח לו זמן עד שהוא גדל. וגם, על הדרך, את זוכה להתהדר בפוני באורכים שונים. בעיניי זה כיף.
 

nowonder

New member
:) את מקסימה

(תזכרי שאני אמרתי את זה, אני יודעת על מה אני מדברת). אני מאוד אוהבת אופנת מוד, של סוף שנות השישים תחילת השיבעים. אני נהנית גם לחפור ולחפש (בעיקר באינטרנט, אין לי הרבה זמן לחנויות) בגדי יד שניה. אני מוצאת שהתפירה והבדים הרבה יותר איכותיים מאשר חיקויי המוד שעושים היום. התמונות והסגנון מעולות. יש תוכנית לתכשיטים לאאוט פיט הזה?
 

Capelli Neri

New member
אני לא כל כך אוהבת תכשיטים

הדבר היחיד שאני חושבת שיש לי ועשוי להיות ברוח הבגדים הוא דווקא צמיד חרוזים אדומים, משהו באמת קצת 50'יז/פופ-ארט. יש לך הצעות? ותודה, כמובן.
 

nowonder

New member
בדיוק משהו כזה

צמיד או שרשרת מחרוזים אדומים או לבנים.
 

לי וולף

New member
אחלה לוק!!

וממש מחמיא לך!
את צודקת...גם לי קשה להתרגל ללכתוב ניוד...
אבל אני בד"כ הולכת על הרגסה האנגלית NUDE
שבת שלום
 

Capelli Neri

New member
על אותו גל...

אחרי תקופה שבה לבשתי בערך את אותם 5 בגדים, אני מרגישה שנכנסתי למין רנסנס - פתאום כיף לי להתלבש ולהצטלם והאפשרות להעלות את התמונות לכאן ממש מדרבנת אותי. שכב לי כבר קרוב לשנה בארון איזשהו בגד גוף (עוד לפני שזה נהיה טרנדי כ"כ) שלא התאים לי - מצאתי סופסוף את הזמן לאלתר (מלשון alteration) אותו, ועכשיו הוא יושב עלי יפה. אני תוהה איזה מהקרדיגנים מתאים לו ביותר...מאחר שקצת חשוף לי ללבוש אותו בלבד, וגם כי אני מירושלים וכאן כידוע מסתובבים עם סוודר כמו שבריטים מסתובבים עם מטריה. נעליים שטוחות: ebay מכנסיים (מוצלחים, יש לציין): אמריקן אפארל בגד גוף: יד שניה, 5 ש"ח קרדיגן שחור: נדמה לי שמצאתי ליד איזה פח שרוולון עטלף ירוק: מגולף מהשנה שעברה קרדיגן כחול: יד שניה, 10 ש"ח משקפי שמש: היו של אחי, שהיה מתבגר אותנטי בשנות ה-90
 

Capelli Neri

New member
3

והקרדיגן הלבן, גם הוא מיד שניה ועלה בערך 10 ש"ח הוא נראה מתאים, בתמונה הזאת, אבל במציאות הוא קצת מזקין את כל המראה
 

לי וולף

New member
מאד יפה ומאד מחמיא לך!!

באופן אישי אוהבת יותר את הקרדיגן השחור, אבל בעיקר בגלל שהוא הכי נכון למידותייך (ולא בגלל שהא שחור..). כיף שאת משתפת אותנו ונחמד לדעת שהנוכחות שלנו מעוררת השראה
 

spike82

New member
מראה מקסים

לי צדקה , לגבי הסוודר השחור - הוא הכי מתאים למבנה גופך אבל היתי מגוונת עם הירוק דווקא - רק כדי לתת למראה הזה "הרמה" ממשהו צפוי למשהו שובב יותר.
 
למעלה