המפה של יוסף פריזצל-האוסטרי השטן

ענבר70

New member
המפה של יוסף פריזצל-האוסטרי השטן

שכלא את בתו במרתף 24 שנה, אנס והתעלל בה והיא ילדה לו 7 ילדים. אין לי שעת לידה... מעניין מה יש לאמר על זה. מהכתבות עליו אני מבינה שאמו התעללה בו והביאה אותו לעולם רק כדי להוכיח לבעלה שהיא לא עקרה. מטורף העולם הזה
 

ענבר70

New member
כמה הערות

האם למבנה המפוזר יש חלק בכך שהצליח לנהל חיים כפולים? הוא עבד כמפתח נדל"ן וחי עם אשתו ושבעת ילדיהם הביולוגים חיים נורמטיבים כביכול, אך בחייו האחרים הוא התעלל ואנס את בתו והתעלל בילדיהם (מבתו). הוא גם ישב בכלא הרבה לפני שכלא את בתו על אונס צעירה ושם, לדבריו, תכנן את בניית המרתף, כדי לתת לרשעות שלו ביטוי אך להמשיך לחיות נורמלי (כך הוא מתוודה). דברו והעירו, ממש מעניין אותי לשמוע...תודה! משולש מאתגר בין פלוטו מרס שמש נראה לי נתן ביטוי לאלימות והכוחניות שלו. הירח בסרטן מצד אחד לא מסתדר לי, מצד שני-הוא איש משפחה, עם כל הסרקסטיות-14 ילדים, אשה אמיתית שלה לא סיפר דבר ובעצם הגן עליה מהאמת.
 

nomi12

New member
לא בטוח שהירח שלו בסרטן משום שהשעה היא

12 בצהריים, אם הוא נולד כמה שעות קודם הירח בתאומים. אני לא בטוחה שהוא בסרטן.
 

ענבר70

New member
צודקת נומי...הרבה יותר הגיוני כנראה

ואז זה אומר שהוא נולד בין 00:00 ל-3:30 בבוקר, מה שקצת יותר ממקם את המפה, לא?
 

Salanit

New member
מקרה נורא...

ירח בסרטן- זה נשמע אירוני אפילו....אבל זה רק מוכיח כמה הדברים הם לא שחור ולבן... לפי הכתבות פריצל סיפר שאמו הייתה דמות מסרסת ושתלטנית(ועם זאת נערצת ומושא לפנטזיות מיניות) ולכן אני חושבת שנוצרה לו תפיסה כה מעוותת של מושג "המשפחה" ,הוא גם טען שרצה להגן על ביתו אליזבת מ"חברה רעה" בכך שכלא אותה במרתף, וכך כביכול הגן עליה מהטיפוסים הרעים שאורבים לה בעולם שבחוץ, כאשר האיש שהסב את הנזק המירבי לבתו היה הוא עצמו. ופלוטו הזה בבית 12 עם שלל זוויות ממש מתקשר למילים "שלדים בארון". 24 שנים החזיק את בתו במרתף בשקט, ללא כל הפרעה וחשד,אפילו של אשתו שחיה עימו.
 

Salanit

New member
אה, בעצם אין שעת לידה...

למרות שמאוד קורץ לשים את פלוטו דווקא בבית 12... אבל הירח בסרטן דווקא מאוד נראה לי מתאים.... זה מראה את הקצה השלילי הקיצוני שיכול להיות למיקומים לכאורה "נורא חיוביים".
 

nomi12

New member
יש לו הרבה פלוטו לאיש הזה.

לטוב ולרע, כל דבר קיצוני אצלו. כמובן שאינני בטוחה שהירח בתאומים, אך בלי שעת לידה אף פעם לא נדע אם הירח בסרטן או בתאומים.
 

kuponkup

New member
ה שבולט הוא המבנה של המפה ביחס ל

נקודות ראש וזנב הדרקון הפלוטו בזנב בגרנד סקוור לאורנוס ושמש ומרס - שליט מזל השמש אוראנוס ב90 לראש ושנב הדרקון וישלו סטורן נפטון מולות180 דגים ובתולה דווקאהמשולש הגדול 120 תמיד נותן איזה אשליה שלמשהו טוב בפמות כאלה רק מחזק אתהאסון ובכלמקרה האורנוס כאן הופך אתהמפה למפלצתכי הוא הכוכב הפעיל ב90 לראש ושנב זאת אורמת החלק הלא מודע ביותר שלו שאינו מצליח להתמודד איתו המוזרות של מעשיו יש עוד הרבה לומר אבל זה לא המקום וגם די מגעיל להתעסק אם מקרה כזה
 
למעלה