Image of me
New member
המפה החדשה של דן על הפנים../images/Emo70.gif
המפה החדשה של דן על הפנים
אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.
המפה החדשה של דן על הפנים
אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.