המפה החדשה של דן על הפנים

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
המפה החדשה של דן על הפנים../images/Emo70.gif

המפה החדשה של דן על הפנים

אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.
 

צחקן

New member
אבל עם המפה הזאת

המפה החדשה של דן על הפנים

אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.
אבל עם המפה הזאת
ב"ה הצלחתי להגיע מהשגרירות של ארה"ב- ל קו 66. בלעדי המפה לא היתי מוצא את הדרך. לכל אחד שנולד בת"א זה פשוט וקל, לפ"ת ממש ממש לא... .
 

אוהד11

New member
גם אני בדעה, שהמפה החדשה אינה

אבל עם המפה הזאת
ב"ה הצלחתי להגיע מהשגרירות של ארה"ב- ל קו 66. בלעדי המפה לא היתי מוצא את הדרך. לכל אחד שנולד בת"א זה פשוט וקל, לפ"ת ממש ממש לא... .
גם אני בדעה, שהמפה החדשה אינה
מוצלחת, ומוטב היה להכין מפה הפורמט הישן. יש בה אפילו טעות בפרטים של קו 43.
 

Image of me

New member
גם קו 90 נראה במפה כאלו הוא

גם אני בדעה, שהמפה החדשה אינה
מוצלחת, ומוטב היה להכין מפה הפורמט הישן. יש בה אפילו טעות בפרטים של קו 43.
גם קו 90 נראה במפה כאלו הוא
מחבר בין הרצליה פיתוח למרכז הרצליה, כאשר במציאות הוא מגיע רק להרצליה פיתוח.
 

mister K

New member
המפה הזאת מלאה טעויות!

המפה החדשה של דן על הפנים

אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.
המפה הזאת מלאה טעויות!
לדוגמה: ממתי קווים 64 ו-70 נוסעים דרך אלוף שדה?
 
מה שלא ברור לי

המפה החדשה של דן על הפנים

אני קצת בדיליי כי רק אתמול קיבלתי את המפה וראיתי מה יש בצד האחורי שלה. מה שהם עשו לכל ערי הסביבה - בת ים, חולון, פתח תקווה, ראש העין ועוד - זה פשוט בזיון. אין מפות שלהם, אלא רק תרשים של הערים ואיזה קו מגיע לאיזו עיר. האם פתח תקווה, מעוז של דן, לא ראויה למפה משלה? ובת ים? עוד דבר - אין סימון מיוחד לקווים שנוסעים בתדירות גבוהה, שזה דבר מצוין שהכניסו למפה הקודמת. בנוסף, המפה מלאה פרסומות, וזה הופך אותה זולה ומכוערת. אני מעדיף לשלם שני שקל ולקבל מפה בלי פרסומות, אבל מצד שני על מפה בזיונית כזאת לא ראוי לגבות שני שקל. הדלתות נפתחות לקראתך.
מה שלא ברור לי
כיצד משרד התחבורה נתן יד להפצת מפה של הקווים של מפעיל אחד בלבד? איזה מין שירות זה לציבור? במיוחד עכשיו שיש הרבה רישות משתלב של מפעילים שונים. מה אתם אומרים?
 

אוהד11

New member
דוד, למשרד התחבורה לא אכפת כיצד

מה שלא ברור לי
כיצד משרד התחבורה נתן יד להפצת מפה של הקווים של מפעיל אחד בלבד? איזה מין שירות זה לציבור? במיוחד עכשיו שיש הרבה רישות משתלב של מפעילים שונים. מה אתם אומרים?
דוד, למשרד התחבורה לא אכפת כיצד
ניתן השרות ומה ההסכמים ההדדיים בין המפעילים, העיקר שהוא עושה קופה מהזכיונות. ראה, לדוגמה, כיצד משרד התחבורה מגיב על ההשבתה במטרודן, "הוא עוקב".
 
אולי נוכל לעניין איזה עורך דין

דוד, למשרד התחבורה לא אכפת כיצד
ניתן השרות ומה ההסכמים ההדדיים בין המפעילים, העיקר שהוא עושה קופה מהזכיונות. ראה, לדוגמה, כיצד משרד התחבורה מגיב על ההשבתה במטרודן, "הוא עוקב".
אולי נוכל לעניין איזה עורך דין
ש"אכפת לו" (יש דבר כזה?), שיבדוק את התקנות המסדירות את פעילות משרד התחבורה ויגיש בג"ץ על אי-קיומן?
 
או פניה למבקר המדינה

אולי נוכל לעניין איזה עורך דין
ש"אכפת לו" (יש דבר כזה?), שיבדוק את התקנות המסדירות את פעילות משרד התחבורה ויגיש בג"ץ על אי-קיומן?
או פניה למבקר המדינה
או קריאה לממשלה (ע"י איזשהו חבר כנסת מתאים) להקים ועדת חקירה על כל המחדלים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה