המפה הבאה מוקדשת למיילעכס

אסף עטר

New member
המפה הבאה מוקדשת למיילעכס

התחזית שלי לתחילת ינואר - קר גשום וסוער והרבה שלגגגגגג (לא לעצבן אותי בפעם הבאה)
 
הרום די התקלקל בעדכון הזה לדעתי

(בשבוע השני של ינואר) אבל ברור שיש עוד הרבה מקום לשיפור וזגזוג חזרה - כי הרמה הקטלנית באירופה לא נעלמת.
 

גל שון

New member
../images/Emo150.gifשמישהו יקשור לו את הידיים,

יחסום את פיו ויכלא אותו דחוף, לעשרת הימים הקרובים! אחרת הוא ידפוק לנו את הסיכוי לבר מצווה בינואר ונקבל במקום זה קור של מינוס 5 בלילות בלי טיפה אחת של גשם!
 
למעלה