המפגש היום ברעננה היה המוני במיוחד מלאאאאאאאאאאא אנשים בעצם נראה לי שיש שם עדיין אנשים
U Uri Yurman New member 31/12/04 #1 המפגש היום ברעננה היה המוני במיוחד מלאאאאאאאאאאא אנשים בעצם נראה לי שיש שם עדיין אנשים
P poiboi New member 31/12/04 #2 אין... אחרי שלירן הלך לקנות גרעינים, נס, תומר ועמרם הלכו לקנות פיצה, וכל הלא מוכרים הלכו איתם... ואז אודי הלך...
אין... אחרי שלירן הלך לקנות גרעינים, נס, תומר ועמרם הלכו לקנות פיצה, וכל הלא מוכרים הלכו איתם... ואז אודי הלך...
U Uri Yurman New member 31/12/04 #5 הערה לא קשורה לגבי פינס מדהים שלפעמים אנשים ישקיעו ויקנו דיאבולו במחיר משכנתא אבל כדורים ביותר מ10 שקל לכדור נראה להם יקר
הערה לא קשורה לגבי פינס מדהים שלפעמים אנשים ישקיעו ויקנו דיאבולו במחיר משכנתא אבל כדורים ביותר מ10 שקל לכדור נראה להם יקר
א איציק אור New member 1/1/05 #7 אין ברירה אורי אם אתה רוצה להתפרנס כדאי שתוציא גיזרה מהפינס ותתחיל לתפור דיאבולו-ים. איציק.