המפגש היום ברעננה היה המוני במיוחד

Uri Yurman

New member
המפגש היום ברעננה היה המוני במיוחד

מלאאאאאאאאאאא אנשים בעצם נראה לי שיש שם עדיין אנשים
 

poiboi

New member
אין...

אחרי שלירן הלך לקנות גרעינים, נס, תומר ועמרם הלכו לקנות פיצה, וכל הלא מוכרים הלכו איתם... ואז אודי הלך...
 

Uri Yurman

New member
הערה לא קשורה

לגבי פינס מדהים שלפעמים אנשים ישקיעו ויקנו דיאבולו במחיר משכנתא אבל כדורים ביותר מ10 שקל לכדור נראה להם יקר
 
אין ברירה אורי

אם אתה רוצה להתפרנס כדאי שתוציא גיזרה מהפינס ותתחיל לתפור דיאבולו-ים. איציק.
 
למעלה