המפגש הבא ייערך לכבוד יריב

המפגש הבא ייערך לכבוד יריב

עם הגעתו לארץ (שבועות?) תחת הכותרת: "ישראל - חברה חולה במצב סופני" כל ההכנסות ייתרמו לנאווה ברק כדי שתוריד כבר את דגל הדיו המפגר שמפריע לנהוג ליד הארובות של חדיירע
 
אחחחחחחח, אני זוכר את הבקרים

כשעוד עבדתי באיזה עיתון... זה היה לפני זמן רב... היינו פותחים את הבוקר עם אלמה, ווינטער ומוישה על קפה ומאפה - צ'וח היה מצטרף... נועם... עדכונים... היה נעים! והיום? נועם התמכר לקילער אני לבד כל הבוקר כולם עוד מעולפי שיפודי פרגית וחומוס... חבל
 
קרס, אחי, אני ../images/Emo24.gif אותך מאד מאד!

בוקר טוב לך, קרס, אחי!
 

yariv71

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

ואולי גם אלמה לא ערקה לניו-יורק ואני לא נטשתי לאנגליה ולגרמניה?! ואולי לא היו הדברים מעולם
 
מצחיק אותך יריב??? אתמול הייתי בשוק

לראות את המלך. כל כך בשוק, שלא העזתי להגיד לו שלום(למוח לקח 5 דקות להבין שעבדו עלי) אחרי נפילת האסימון אמרתי " עוד מעט יריב יופיע ואחריו תרוץ אלמה..." להלן דרישתי מאלמה ויריב:צלמו תמונה עכשוית(כולל תאריך שיופיע בעיתון מקומי) עד השעה 16:00. מסוגלים?
 

yariv71

New member
../images/Emo12.gif

בשמחה, באושר וברינה, דגל דיו, חדיירע?!, על מה אתה מדבר?
 
הקימו איזה דגל (אי)דיו(טי)

בגודל מגרש כדורייגעל מול הארובות של חדיירע - הרעיון הוא למלא אותו באורות באמצעות שליחת אס.אם.אס, או אס אנד אם, או אם אנד אם, או סוכריות אקסטזי - אנא עארף? לנאווה ברק מכל האנשים... עכשיו צא ולמד...
 
כמו שאמר אי.טי לאיינשטיין:

"איך זאל דיך זען אויף איין פוס, און דו מיר - מיט איין אויג"
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifקרס,לא נעים,אני קורא זאת בערב

ומתפקע ממך,דוקא בשעה זו
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifבתחילה חשבתי כי חברת החשמל

הכינה אותו למחר, כמו עזריאלי
 
למעלה