עם הגעתו לארץ (שבועות?) תחת הכותרת: "ישראל - חברה חולה במצב סופני" כל ההכנסות ייתרמו לנאווה ברק כדי שתוריד כבר את דגל הדיו המפגר שמפריע לנהוג ליד הארובות של חדיירע
כשעוד עבדתי באיזה עיתון... זה היה לפני זמן רב... היינו פותחים את הבוקר עם אלמה, ווינטער ומוישה על קפה ומאפה - צ'וח היה מצטרף... נועם... עדכונים... היה נעים! והיום? נועם התמכר לקילער אני לבד כל הבוקר כולם עוד מעולפי שיפודי פרגית וחומוס... חבל
לראות את המלך. כל כך בשוק, שלא העזתי להגיד לו שלום(למוח לקח 5 דקות להבין שעבדו עלי) אחרי נפילת האסימון אמרתי " עוד מעט יריב יופיע ואחריו תרוץ אלמה..." להלן דרישתי מאלמה ויריב:צלמו תמונה עכשוית(כולל תאריך שיופיע בעיתון מקומי) עד השעה 16:00. מסוגלים?
בגודל מגרש כדורייגעל מול הארובות של חדיירע - הרעיון הוא למלא אותו באורות באמצעות שליחת אס.אם.אס, או אס אנד אם, או אם אנד אם, או סוכריות אקסטזי - אנא עארף? לנאווה ברק מכל האנשים... עכשיו צא ולמד...