המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...

המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...
טווחי המרחק הדומים לאורך הקו הראשי, התלות המערכתית בקו מרכזי אחד (שתי מסילות מחושמלות בלבד) ואפילו אלמנטים גראפיים דומים בצבעי הקווים ("לולאת חולון רשל"צ" כחולה בקו כפול, צבעוניות דומה, וייצוג שמגמד שתי התפצלויות לקו ראשי אחד) יוצרים מפה שקל לתהות אם לא התבלבלו בשמות תחנותיה.

כמו במקרה של האוברגראונד מדובר בעבודות מסויימות בקטעי מפתח בלב המערכת שמאפשרים חיבור יעיל יותר של שלוחות קיימות ויצירת רשת בעלת זהות משלה. שלא כמו האוברגראונד שהיא מערכת עירונית עם שלוחה אחת קצת מעבר לגבול המוניציפלי אך בתוך האוטוסטרדה ההיקפית מדובר במערכת פרברית שקצותיה כמאה קילומטר מצפון ומדרום לבירה.

המערכת מבוססת על מנהרה שנפתחה בשנות השישים של המאה ה19 אך שירותי הנוסעים בה בוטלו בעת מלחמת העולם הראשונה ולא חודשו עד שמתכנני הרכבת "נזכרו" בשנות השמונים שיש מנהרה כזו. הרשת נפתחה ב1988 ומאז שנות התשעים יש תוכנית לשדרג אותה תוך סיפוח שלוחות קיימות. כדי לסבר את האוזן התוכנית נקראה במקור "טמזלינק 2000" אך תושלם כאמור ב2018. יש כיום עבודות להרחבת צוואר בקבוק מסילתי מסוייים בלונדון ברידג' (הרחבת ויאדוקט של תחנת רכבת עילית שנפתחה ב1836 ושוב - 1836 וזו אינה טעות הקלדה) כאשר הבנייה הידשה העיקרית היא מנהרה חדשה מהעשור שעבר בקצה הצפוני של הקטע המרכזי שמחברת את התחנה התת קרקעית החדשה בסט' פנקרס (2009 על תוואי שהיה קיים מ1866) לפינסברי פארק (כנראה פורטל באזור אצטדיון האמירויות של ארסנל).

מרבית התחנות של הקו במרכז העיר מחוברות לתחנות תחתית בעלות של דומה. יוצאת הדופן היא סיטי טמזלינק שאינה מחוברת לאף תחנת תחתית.

 
המפה באמת קצת דומה


המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...
טווחי המרחק הדומים לאורך הקו הראשי, התלות המערכתית בקו מרכזי אחד (שתי מסילות מחושמלות בלבד) ואפילו אלמנטים גראפיים דומים בצבעי הקווים ("לולאת חולון רשל"צ" כחולה בקו כפול, צבעוניות דומה, וייצוג שמגמד שתי התפצלויות לקו ראשי אחד) יוצרים מפה שקל לתהות אם לא התבלבלו בשמות תחנותיה.

כמו במקרה של האוברגראונד מדובר בעבודות מסויימות בקטעי מפתח בלב המערכת שמאפשרים חיבור יעיל יותר של שלוחות קיימות ויצירת רשת בעלת זהות משלה. שלא כמו האוברגראונד שהיא מערכת עירונית עם שלוחה אחת קצת מעבר לגבול המוניציפלי אך בתוך האוטוסטרדה ההיקפית מדובר במערכת פרברית שקצותיה כמאה קילומטר מצפון ומדרום לבירה.

המערכת מבוססת על מנהרה שנפתחה בשנות השישים של המאה ה19 אך שירותי הנוסעים בה בוטלו בעת מלחמת העולם הראשונה ולא חודשו עד שמתכנני הרכבת "נזכרו" בשנות השמונים שיש מנהרה כזו. הרשת נפתחה ב1988 ומאז שנות התשעים יש תוכנית לשדרג אותה תוך סיפוח שלוחות קיימות. כדי לסבר את האוזן התוכנית נקראה במקור "טמזלינק 2000" אך תושלם כאמור ב2018. יש כיום עבודות להרחבת צוואר בקבוק מסילתי מסוייים בלונדון ברידג' (הרחבת ויאדוקט של תחנת רכבת עילית שנפתחה ב1836 ושוב - 1836 וזו אינה טעות הקלדה) כאשר הבנייה הידשה העיקרית היא מנהרה חדשה מהעשור שעבר בקצה הצפוני של הקטע המרכזי שמחברת את התחנה התת קרקעית החדשה בסט' פנקרס (2009 על תוואי שהיה קיים מ1866) לפינסברי פארק (כנראה פורטל באזור אצטדיון האמירויות של ארסנל).

מרבית התחנות של הקו במרכז העיר מחוברות לתחנות תחתית בעלות של דומה. יוצאת הדופן היא סיטי טמזלינק שאינה מחוברת לאף תחנת תחתית.
המפה באמת קצת דומה

חוץ מהעבודה הפעוטה שלקווים האלה יש תחנות מעבר לעוד הרבה קווי רכבת בהרבה מהתחנות.
 

Ccyclist

Active member
הריבוע במקום ה"איילון" שלה קצת ממוסס את האפקט

המפה באמת קצת דומה

חוץ מהעבודה הפעוטה שלקווים האלה יש תחנות מעבר לעוד הרבה קווי רכבת בהרבה מהתחנות.
הריבוע במקום ה"איילון" שלה קצת ממוסס את האפקט
אם היו במקומו ארבע תחנות "מלאות" עם עיגול לבן על כל קו האפקט היה מלא.
&nbsp
אולי זה רעיון לר"י: "כל הרכבות עוצרות בכל תחנות תל-אביב: האוניברסיטה, סבידור-מרכז, השלום וההגנה."
 

easyJet

New member
אהבתי


המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...
טווחי המרחק הדומים לאורך הקו הראשי, התלות המערכתית בקו מרכזי אחד (שתי מסילות מחושמלות בלבד) ואפילו אלמנטים גראפיים דומים בצבעי הקווים ("לולאת חולון רשל"צ" כחולה בקו כפול, צבעוניות דומה, וייצוג שמגמד שתי התפצלויות לקו ראשי אחד) יוצרים מפה שקל לתהות אם לא התבלבלו בשמות תחנותיה.

כמו במקרה של האוברגראונד מדובר בעבודות מסויימות בקטעי מפתח בלב המערכת שמאפשרים חיבור יעיל יותר של שלוחות קיימות ויצירת רשת בעלת זהות משלה. שלא כמו האוברגראונד שהיא מערכת עירונית עם שלוחה אחת קצת מעבר לגבול המוניציפלי אך בתוך האוטוסטרדה ההיקפית מדובר במערכת פרברית שקצותיה כמאה קילומטר מצפון ומדרום לבירה.

המערכת מבוססת על מנהרה שנפתחה בשנות השישים של המאה ה19 אך שירותי הנוסעים בה בוטלו בעת מלחמת העולם הראשונה ולא חודשו עד שמתכנני הרכבת "נזכרו" בשנות השמונים שיש מנהרה כזו. הרשת נפתחה ב1988 ומאז שנות התשעים יש תוכנית לשדרג אותה תוך סיפוח שלוחות קיימות. כדי לסבר את האוזן התוכנית נקראה במקור "טמזלינק 2000" אך תושלם כאמור ב2018. יש כיום עבודות להרחבת צוואר בקבוק מסילתי מסוייים בלונדון ברידג' (הרחבת ויאדוקט של תחנת רכבת עילית שנפתחה ב1836 ושוב - 1836 וזו אינה טעות הקלדה) כאשר הבנייה הידשה העיקרית היא מנהרה חדשה מהעשור שעבר בקצה הצפוני של הקטע המרכזי שמחברת את התחנה התת קרקעית החדשה בסט' פנקרס (2009 על תוואי שהיה קיים מ1866) לפינסברי פארק (כנראה פורטל באזור אצטדיון האמירויות של ארסנל).

מרבית התחנות של הקו במרכז העיר מחוברות לתחנות תחתית בעלות של דומה. יוצאת הדופן היא סיטי טמזלינק שאינה מחוברת לאף תחנת תחתית.
אהבתי
 

davidfainshtein

New member
מנהל
באמת מפה דומה מאוד

המערכת שהכי מזכירה לי את רכבת ישראל מתרחבת...
טווחי המרחק הדומים לאורך הקו הראשי, התלות המערכתית בקו מרכזי אחד (שתי מסילות מחושמלות בלבד) ואפילו אלמנטים גראפיים דומים בצבעי הקווים ("לולאת חולון רשל"צ" כחולה בקו כפול, צבעוניות דומה, וייצוג שמגמד שתי התפצלויות לקו ראשי אחד) יוצרים מפה שקל לתהות אם לא התבלבלו בשמות תחנותיה.

כמו במקרה של האוברגראונד מדובר בעבודות מסויימות בקטעי מפתח בלב המערכת שמאפשרים חיבור יעיל יותר של שלוחות קיימות ויצירת רשת בעלת זהות משלה. שלא כמו האוברגראונד שהיא מערכת עירונית עם שלוחה אחת קצת מעבר לגבול המוניציפלי אך בתוך האוטוסטרדה ההיקפית מדובר במערכת פרברית שקצותיה כמאה קילומטר מצפון ומדרום לבירה.

המערכת מבוססת על מנהרה שנפתחה בשנות השישים של המאה ה19 אך שירותי הנוסעים בה בוטלו בעת מלחמת העולם הראשונה ולא חודשו עד שמתכנני הרכבת "נזכרו" בשנות השמונים שיש מנהרה כזו. הרשת נפתחה ב1988 ומאז שנות התשעים יש תוכנית לשדרג אותה תוך סיפוח שלוחות קיימות. כדי לסבר את האוזן התוכנית נקראה במקור "טמזלינק 2000" אך תושלם כאמור ב2018. יש כיום עבודות להרחבת צוואר בקבוק מסילתי מסוייים בלונדון ברידג' (הרחבת ויאדוקט של תחנת רכבת עילית שנפתחה ב1836 ושוב - 1836 וזו אינה טעות הקלדה) כאשר הבנייה הידשה העיקרית היא מנהרה חדשה מהעשור שעבר בקצה הצפוני של הקטע המרכזי שמחברת את התחנה התת קרקעית החדשה בסט' פנקרס (2009 על תוואי שהיה קיים מ1866) לפינסברי פארק (כנראה פורטל באזור אצטדיון האמירויות של ארסנל).

מרבית התחנות של הקו במרכז העיר מחוברות לתחנות תחתית בעלות של דומה. יוצאת הדופן היא סיטי טמזלינק שאינה מחוברת לאף תחנת תחתית.
באמת מפה דומה מאוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה