המעבדה - "אין כפל מבצעים"!!

המעבדה - "אין כפל מבצעים"!!

אנשים איזה באסה התקשרתי קבלתי פוסטר התקשרתי עוד פעם לקחת כרטיסים אבל הבנאדם אמר שאני לא יכול לקחת פעמיים Fuck למה לא?! מה אז הגעתי ראשון פעמיים אז מה<?! איך אפשר להשוות סוג כרטיסים לפוסטר שלקחתי בהתחלה יאלה חפיף אנשים תתקשרו רק למה ששוה באמת! ...
 
כן?! מה לא?

איתי הקלטתי את מי לא קנה??!! סופרים ולירון לאן אני מעלה את זה??
 
אחי לא קלטת יענו זכיתי פעמיים

אבל הוא ראה שאני אותו אחד שהתקשר למבצע הקודם קולט?
 

GreeCheeMan

New member
אם מישהו רוצה את הפריסטייל של לירון

וסופרים מהמעבדה ("מי לא קנה, מי בן זונה"), הוא יכוללהוריד את זה מהשרת שלי במירק בחדר #סאב ברשת ישראל.נט.
 
למעלה