resh0 ידידי
השימוש במונח הנדון, גם אם אינו מוצא חן בעינינו - אין בו פסול, לדעתי. השימוש במונח (ואנחנו הרי מכירים אותו כבר שנים, פרי יצירתה של סילבי קשת) נועד לבטא בקצרצרה את הדעה הפוליטית הלגיטימית של השמאל ולא דעה פלילית, כפי שאולי יכול להשתמע ממנו. מותר לי להגיד מתנחל - תסכים אתי. מותר לי להגיד שעצם ישיבתו של מישהו במקום מסויים מחבלת במאמצי השלום (גם אם הוא לא אשם ישירות, וישיבתו שם יותר מלגיטימית) - תסכים אתי, אולי. ומותר לחבר את שני אלה. אני עצמי, כמו שנוכחת, לא משתמש בביטוי הזה, אבל לא אוקיע את מי שכן.