המנהלת חוזרת..

שיווה100

New member
המנהלת חוזרת..

אמנם דורונצ'יק הקדים אותי אבל בכל זאת.. לאחר חודשים ארוכים בהם נעדרתי מהפורום בגלל השלמת תקשוב, סוף סוף לאחר ארבעה חודשים אפשר לברך ולהגיד מזל טוב
. הדרגות סג"מ על הכתפיים (לא ידעתי שכ"כ קשה לתקוע את הארון על הכותפת.. יצא עקום ממש, אני אצטרך ללמוד את האומנות הזו) וגם החוגר החדש בצבע ירוק בו כתוב "נושאת תעודה זו הינה קצינה בשירות סדיר בצבא ההגנה לישראל". היה טקס מרגש, אגב למי שמתעניין שובצתי כקצינת מחשוב בבה"ד 6 בצריפין ואני מרוצה.
 

Morena15

New member
אני לא אגיד מזל טוב

כי זה לא מזל, וגם לא טוב! בתור קצינה תיהיה לךהרבה עבודה :p אז בשעה טובה ותהני! :)
 
מוריד את הכובע

האמת שהייתי מגיע אם הייתי יודע, חבל שלא דיברת איתי. בר היקרה, אני חושב שאת בחורה באמת עם ראש על הכתפיים. דיברנו ממש בתחילת ההשלמה ואמרתי לך שהיא אחת ההשלמות הקשות בצה"ל מבחינה מנטלית. מהשיחות שלנו נוכחת לגלות כמה זה נכון, השבירה הנפשית בתקופה של ארבעה חודשים היא משהו שהוא כמעט על בסיס יום יומי. אבל בסופו של דבר מגיע הדובדבן שבקצפת, עברת את זה כמו גדולה (לא שהיה לי ספק) ואת עם דרגות כתף והחרב ששזורה בעלי זית על גבי הצווארון. גאווה גדולה לך ולאוכלוסייה שלמה שעומדת מאחורייך. למרות שזה נשמע קלישאתי, להיות קצין תקשוב בצבא זו גאווה גדולה. בדיעבד אני יכול לומר שהיה לי פספוס בזמנו שלא נלחמתי על עניין הקצונה וויתרתי. לא שאני מצטער על השירות הסדיר אבל קצונה עדיין ממותגת בגדול - ובצדק. עכשיו מגיע הדבר האמיתי, אל תצפי ללקק דבש כי קל זה לא יהיה. אבל אני סומך עלייך בעיניים עצומות כי את מוכשרת ואת תצליחי. אשמח להיות איתך בקשר גם בעתיד ולשמוע מה קורה איתך בהמשך הדרך. כל עזרה ,בקשה או סתם כדי לקשקש אני אשמח לשמוע תמיד. מאחל לך המון בהצלחה בהמשך. אגב, אני מקווה שלא תהיי רעה עם החיילים שלך כמו המפקדים שהיו לך בטירונות...
 

שיווה100

New member
אביעד.. המפקד והאגדה

צה"ל צריך להצטער שלא הפכת לקצין, בזבוז אדיר. הלוואי שאהיה מפקדת מוצלחת כמוך, לקחתי ממך המון כאדם וכמפקד, והיתה לי הזכות להיות חיילת שלך למשך חמישה ימים. כרגע אני עדיין לא יודעת אפילו כמה חיילים יהיו לי, צריכים להיות בין 3-4 ל-10, אם הם יעריכו אותי חצי ממה שאני מעריכה אותך אני אהיה מסודרת. אתה מפקד שהחיילים שלו היו הולכים אחריו באש ובמים, ממש בזבוז למערכת שלא נהיית קצין אבל אני בטוחה שתממש את היכולות האלו גם באזרחות ובכל מקום שתרצה. כמובן שאעדכן אותך מה קורה אתי, בינתיים מה קורה איתך אזרח?
 

LordNor

New member
מזל טוב בר../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הרמטכ"לות מחכה לך
בהצלחה.
 

שיווה100

New member
תודה רפי ../images/Emo13.gif

לא נסחפנו, הא?
אם כבר אולי לך היא מחכה..... בהצלחה גם לך! לכמה זמן אתה עוד חתום?
 
תיקון טעות

למיטב ידיעתי לקצינים אין "חוגר" אלא תעודת קצין משום ש"חוגר" זה דרגה של חייל (טור' רב"ט סמ"ל סמ"ר) לא קצין שזה דרגות זרוע "דרגות חוגרים" ואילו לקצינים יש "דרגות כתף". אני צודק ,נכון?
 
למעלה