המנהלים של הבריתות הבאות...

המנהלים של הבריתות הבאות...

ברית TGH התחילה לגייס וכרגע היא בשלום+ שיתוף פעולה עם הבריתות הבאות: הסכם שלום+שיתוף פעולה מלא עם הבריתות הבאות: כל ההסכמים האלו יכללו את החוקים הבאים: 1)הסכם שיתוף פעולה מלא כולל הצבעות באו"ם + התקפות משותפות + מלחמה משותפת בתוקפים של הברית. 2)הסכם שלום כולל אי התקפה של ברית אחת ע"י השנייה + במקרה של תקיפה שלמרות זאת התרחשה יהיה פיצוי או סילוק של המדינה התוקפנית מהברית שבה היתה חברה: WOW MGH NATO omeroz SaxyTeam GOAD RRA-רון TheEnd-ברית END IDT LaFamilya AUIA ThePuma TheHappyChef URI DeathAbove SHADOWS RaW רק שלום: AFAC MGAMERS ועל מנת ליצור ביטחון של 100% לחברי הברית שלנו אנו מעוניינים בשלום עם הבריתות הבאות: (מי שלא יודע TGH זאת AOG מדורגת 17 במשחק ) TheCatholicAgenda PRiDE IDF2 SND TheMafia DavidS ARENA אני מעוניין עם כל הבריתות הנ"ל בשלום (אפשר גם שיתוף פעולה מלא). אבקש מכל מנהלי הבריתות ליצור איתי קשר גם עם לא מעוניינים בשלום (תמיד טוב ליצור עוד יחסים). ברית TGH יכולה להוכיח עצמה תמיד וכבר עשתה זאת. אנחנו מעוניינים להתמקד רק ברשימה השחורה כרגע ובגלל זה אנחנו צריכים את כל הסכמי השלום שלנו. תודה מראש.
 
צריך לעשות חוק נגד שלום.

זה משחק מלחמה או לא? צריך שלכל מדינה יהיה טיימר של תקיפות והיא תהיה חייבת לבצע תקיפה לפני שהוא מתאפס. אם היא לא מבצעת תקיפה היא נענשת בתורים אדמה צבא כסף... מי שבעד שיעשה ככה
 
אין לי מושג מה גורם לך..

להפוך את הנושא הזה לסקר. אבל הרעיון שלך מוצא חן בעניי. המשחק הוא אכן משחק מלחמה אבל אנחנו מעדיפים להתמקד ברשימה השחורה שלנו אני לא פועל בדיקטטורה אני מעדיף דמוקרטיה ודעת הברית. הברית שלי מעדיפה להימנע ממלחמות מיותרות. לילה טוב. נ.ב אהבתי את הרעיון.
 
הייתה פעם ברית שרצתה להימנע

ממלחמות מיותרות קראו לה tun ת.נ.צ.ב.ה יש לה עוד חודש אזכרה וגילוי מצבה. אין מה לעשות, רבים וטובים ישבו בשקט ובנו מפעלים בחשאי תוך שמירה על פרופיל נמוך עד אפסי ובכל זאת הושמדו. בניית מפעלים בחשאי ללא הפרעה לסביבה איננה ערובה להתרחקות מדפי ההיסטוריה. נכון שיש פה קטע מסריח רציני ביותר שלוקח חודשים לבנות מפעלים ולוקח שניות להשמיד אותם ואת זה צריך לשנות, אבל לא להפוך את זה למשחק של שלום למשל בוור ארמי לא משמידים לך מיבנים אלא רק גורמים להם נזק או פציעה וגם מגיעים לשלב מסויים שכבר אי אפשר לתקוף אותך, כך שאין מצב שתושמד כי הרי ברור שמי שמושמד כב מיואש ולא לוקח את המשחק ברצינות שהוא לקח בהתחלה וזה הופך להיות סתם משחק של מתאבדים עם תומך ( כמוני) אני לא יבזבז תורות על בנייה של תעשיה, בשביל מה? לא חבל?
 

tonkey

New member
סתם שאלה

בקשר למה שרשמת ואני יביא ציטוט "1)הסכם שיתוף פעולה מלא כולל הצבעות באו"ם + התקפות משותפות + מלחמה משותפת בתוקפים של הברית. " אממממ התוקפים של הברית ? במה שכתבת רשמת כמו 90% מהאלפייה חחחחח אז אם יהיה אויב מה90% האלה.. מה עושים ? כנראה שכל ההסכמים האלה לא שווים הרבה אה ?
 
אייל כנס.

דיברתי עם סרג'יו והשלום שלנו אושר. סרג'יו הוא מנהל SexyTeamEmprie מוכר? אשמח ליצור איתך קשר ולפתח עוד יחסים. דבר איתי במסנג'ר. יום טוב.
 

EyALSexyLand

New member
אני מודע לשיחה שלך עם מוטי הוא

חבר שלי בכיתה הוא מעדכן אותי כל הזמן הוא גם ראש ברית אמפייר כפי שציינת לכן אני מכבד את ההסכם אבל עדיין אני צריך לדבר איתך :)
 
כנס בבקשה.

אני גם בקשר עם יוני. עם אני לא טועה הוא המנהיג של הברית שלכם. שלום אוכל לעשות גם איתכם אבל כרגע אלו הם הבריתות שאני מתמקד בהם. תודה ויום טוב.
 
למעלה