הממ חיטטתי לבתי רק קצת במועדפים

הממ חיטטתי לבתי רק קצת במועדפים

שלה,לראות על מה היא כותבת בבלוגים השונים. אל תטיפו לי בבקשה רק תקראו מה היא כתבה, החבר עזב אותה עם הודעה סתמית בפון,:דרך אגב,ניפרדנו". היא ניפגעה מאד וכתבה שיר כל כך עדין(היא בת 15). נזכרת בך כשנזכרת בך, שוב עולים געגועים, זכרונות ורגשות על אותם הימים. עד כמה היינו מאוהבים ומאושרים, עם שמחה בלב וחיוך על הפנים. עכשיו, אני כמו אוויר בשבילך, אבל שתדע.. אני עדיין לא שכחתי אותך.. חושבת עלייך כל יום בלילות, ואת עיניי מציפות לאט לאט הדמעות, קשה לשכוח את מי שאוהבים, קשה לסלוח אחרי שנפגעים, קשה לעבור, לא להביט לאחור, קשה לחייך ולהמשיך ולזכור, את הסיפור השטותי, הטיפשי המפגר, הסיפור השטותי, שלא ייגמר. מה דעתכם?
 

טאKילה

New member
אוףףףףףףףף........../images/Emo178.gif

קודם כל לא מטיפה לך, גם לי מסקרן לבדוק לאן הילדים שלי גולשים, וזה בסדר מותר לך, כי במדיה הזו יש גם שועלים מסוכנים. אז הגעת לשיר נוגה, וכן זה כואב לדעת שהבת סוחבת כאב בלב, ואת הכל יכולה, האמא הקוסמת שלה הפעם כבולה. כי מול האהבה את לא תוכלי, תרגישי נוח גם את פעם היית בגיל הזה. מתאהבים כואבים מתרסקים, ושוב קמים לאהבה חדשה. היא כותבת ניפלא..
 
היא שיתפה בסיפור והשתמשה בכתף

של אמא.לא ידעתי שהיא כותבת כל כך יפה. אני יכולה להתגאות בה
נכון?
 

טאKילה

New member
בהחלט כן...

היא מקסימה..תתגאי בה
הגיל מוכר לי היטב, יש לי בת בגילה
 
היא כותבת מקסים ../images/Emo70.gif ../images/Emo103.gif

תמסרי לבת שלך שאני הכי < נו, טוב, כמעט ..> אוהב את אמא שלה
 
יאאאאא עשית לי לבכות../images/Emo70.gif ממש../images/Emo70.gif

היא כותבת נהדר.... גמני התחלתי ככה בגיל 15! אם את יכולה ככה בלי שהיא תדע שהיצצת לה.... לעודד אותה לכתוב עוד! כי זה פשוט מקסים.... וחייבת לציין שזה גם מאוד עוזר לנפש!
 
אני לא אסתיר ממנה,אשתף אותה../images/Emo9.gif

ואראה לה את הכתוב כאן. מעניין איך היא תגיב.
 

טאKילה

New member
אני זוכרת שאחותי חיטטה לי

ביומן שהיה לי בגיל העשרה, ביום שידעתי שנוגעים לי הפסקתי לכתוב בו, בכל מריבה שלי עם אחותי [המנוולת] היא צוטטה חלקים מהיומן שלי, זה פגע בי מאוד. קרעתי את כל הדפים שליוו את היום יום שלי, אני מצטערת שקרעתי, אבל באותה תקופה זה נראה לי נכון. עכשיו כשאני חושבת כמו אז, כן אולי היא תרגיש שמציצים לה בפרטיות.
 
כל עניין כתיבת השירים....

התחיל כתהליך הסוואה בעקבות טראומת ילדות שהיתה לי.... בגיל 12 כתבתי יומן חיים.... ואבא שלי (ז"ל) היה איש קשוח וקפדן....לא רק ש"הציץ ונפגע" אלא גם הודה בזה ועוד קיבלתי עונש על מה שכתבתי.... לקח לי עוד 3 שנים ובסתרי סתרים....לחזור לכתיבה... אז טלוש.....העיקר שאת יודעת מה עובר עליה....זה מספיק! היא גם ככה פגועה מהמצב ....יש בזה מומנט השפלה!
 
עד שלא תנסי לא תדעי....אבבבבבל

מהתגובות של הבנות שלי ... אני לא ממליצה לך לעשות זאת.... אני רק בטעות נכנסתי לתיקיות שלהן לקחת תמונה..... אל תשאלי איזה היסטריה היתה כאן!
 

נשואה1

New member
טל מתוקה ../images/Emo18.gif

אל תפתחי תיבות פנדורה. פרטיות היא אחד הערכים החשובים ביותר ועוד בגיל ההתבגרות. לעולם לעולם אל תודי בפניה שחיטטת. כן, גם אני חיטטתי, אולי כדי להבין "אותה" טוב יותר. אבל מעולם לא רמזתי ולו ברמז הדק ביותר שפתחתי דברים אינטימיים כמו יומן וכד'. אל תעשי זאת. אם תדעי לא להראות ולו במעט שאת יודעת מה היא כותבת בסתר, היא תתוודה בפנייך לבד. תחשבי הפוך: את היית רוצה שמישהו יפתח לך דברים אישיים שכתבת? לא. לא.
 
זה קצת יותר פשוט ממה שאתן חושבות

הפורום שלי פתוח לפניה,ואני לא ניכנסתי לתיקיה או משהו אישי,אלא ראיתי במועדפים של שתינו אתר, ניכננסתי ושם זה היה בעמוד הראשון.לא התאמצתי לחפש. (למרות שזה נחשב חיטוט)היא רואה חופשי את כל התמונות שלי, וגם את התכתובות בפורום סטוצים.לא מסתירה ממנה. משוחחות המון על מה שכואב.תמיד ידעתי שהיא מוכשרת רק לא ידעתי עד כמה.
 
קיבלתי ממנה נשיקה,והיא הבטיחה../images/Emo9.gif

להמשיך לכתוב.אולי תתן לי מדי פעם לפרסם ברשותכם את השירים שלה כאן. עכשיו אני בוכה,כל כך גאה בקשר שלנו.
 
למעלה