הממששת המחורבנט הזאת הולכת לדפוק את הילדים עד הסוף 😢

דיברגנט חדש

Well-known member
מדהים שלקשישים היה תו ירוק של חצי שנה בין המנה השנייה לשלישית ולילדים שהם הכי פחות צריכים את החיסון, מקצרים במתווה החדש שיחל משבוע הבא, את הזמן ל-4 חודשים בשביל לאלץ אותם להתחסן במנה השלישית ואח"כ יש |טמבל|, לרבות כאן בפורום שטוענים שזאת לא כפיית חיסונים 🤔

קבינט הקורונה החליט: התו הירוק יחול רק ב"אירועים בסיכון גבוה" כמו שמחות ומסיבות​

אתמול | 17:31
הדפסהמצאתם טעות? דווחו לנו


האזינו לכתבהפחות מדקה

https://policies.google.com/privacy
קבינט הקורונה החליט על עדכון מתווה התו הירוק, שיכנס לתוקף ביום ראשון הבא. התו המעודכן יחול רק באירועים בסיכון גבוה, כמו שמחות ומסיבות, ויוכלו להחזיק בו מחוסנים בשתי מנות אשר לא חלפו ארבעה חודשים מהמועד בו קיבלו את המנה השנייה, מחלימים אשר לא חלפו ארבעה חודשים ממועד החלמתם ומחוסנים בשלוש וארבע מנות, ללא הגבלת זמן. כמו כן עודכנו תקנות היציאה והכניסה מנתב"ג, והוחלט כי תבוטל חובת הבדיקה ליוצאים מישראל למי שאינו מחוסן או מחלים. בני גנץ וזאב אלקין הצביעו נגד, בעוד שגדעון סער, יפעת שאשא-ביטון ועמר בר-לב נמנעו.
(איתמר אייכנר)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לראשונה אחרי שלושה שבועות, תקופה שבה שיאי המאומתים נשברו מדי יום, התכנס היום (שלישי) קבינט הקורונה. השרים החליטו לצמצם דרמטית את המתווה שיחול כעת בעיקר על אירועים עם התקהלות גדולה בלילה שבין ראשון לשני. לפי המתווה, מחלימים ומחוסנים בשתי מנות זכאים לתו ירוק למשך ארבעה חודשים, מחוסנים בשלוש מנות ויותר זכאים לתו ירוק ללא הגבלת זמן.
 
למעלה