הממשלה עוד לא קמה וכבר נתניהו מפר את ההסכם הקואליציוני

אני כתבתי את דעתי על סידורי הג'ובים והמשרדים המיותרים

בדו-ממשלה הזו. בבוא העת כשאוכל לעשות משהו עם דעתי, אפעל בבחירות הבאות גם בהתאם לדעתי בנושא הזה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כתבת "תנסו להעביר כל חוק שתרצו...", אז בוא נראה אתכם מונעים

את הקיצוץ לטובת לשכות לשרים החדשים שנבעו מהסחטנות של גנץ. &nbsp אני אתמוך בכם, אם תצליחו, אז צאו לדרך ...
 
בשביל זה צריך רוב בכנסת. אם חברי כנסת מהמפלגה שבחרת

בה יתנגדו לזה ולא יתמכו, לא יהיה רוב לזה בכנסת. השאלה מה תעשה אם כל חברי הכנסת מהמפלגה שאתה תומך כן יתמכו בזה? האם תעניש אותם על כך? צא לדרך בשכנוע חברי הכנסת מהליכוד להתנגד לכך. אגב, רוב המשרדים המומצאים החדשים לא נובעים מהסחטנות של גנץ, אלא מהסחטנות של חברי הליכוד. גנץ המציא משרד אחד חדש. הליכוד ונתניהו המציאו חמישה משרדים חדשים (ההשכלה הגבוהה, המים, חיזוק וקידום חברתי, ההתיישבות, הסייבר והדיגיטל), שניים מתוכם עבור שר אחד (ההשכלה הגבוהה והמים). אתה מתנגד לכך? צא לדרך בהתנגדות לליכוד ולנתניהו. בהצלחה!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ממש לא, גנץ רצה 18 שרים לגוש שלו וזה חייב את ביבי להמציא

משרדים חדשים. &nbsp אתה כל הזמן, חוזר על המנטרה שאתם באופוזיציה לא תתנו לממשלה לעשות ככל העולה על רוחם ושתטרפדו כל דבר שלא יראה לכם, אז היכן מילתך? בשביל מה הבוחרים שלכם צריכים אתכם, אם אתם רק יודעים לנבוח?
 
גנץ מינה רק 15 שרים. נתניהו מינה 19...

נתניהו מינה 8 סגני שרים, גנץ מינה אפס סגני שרים... אני לא כתבתי שהאופוזיציה תוכל למנוע כל דבר. אבל כחול לבן שבקואליציה לא תתן לגוש נתניהו לעשות ככל העולה על רוחו. ומה זה "הבוחרים שלכם"? אני בוחר, לא נבחר. לי אין בוחרים. כפי שלך אין בוחרים. אני בוחר בדיוק כמוך, אבל אני, בניגוד לך, מעניש נבחרים שפועלים כנגד מה שאני מאמין בו ולא מחוייב לאף נבחר ולא נמצא בכיס של אף אחד. האופוזיציה שווה בכך שהיא מונעת מהקואליציה להיות כל יכולה. מה אתה רוצה? שאני אתן את קולי ואחזק קואליציה שאני מתנגד לה? בעצם...בגישת השחור לבן שלך זה מתאים. או להצביע לקואליציה או לוותר על הקול בכלל. לתמוך בכל מחיר בשלטון או להתבטל לגמרי... זו לא הגישה שלי. מה שאני יכול לעשות כדי לחזק איזונים ובלמים ולא לתת לשלטון כוח בלתי מוגבל וללא מעצורים, זה שווה המון. ברור שלאנשי דיקטטורת שחור - לבן גישה כזו היא לצנינים. אני לא מתומכי שלטון ללא מעצורים שבלי להניד עפעף מוכנים לבטל זכויות פרט, כמו תזכיר הצעת החוק שהממשלה פירסמה בערב שבועות בשושו ובחטף שמטרתו לתת לשלטון כוח בלתי מוגבל להתעמר בחיי הפרט במדינת ישראל. נגד זה אני איאבק עד הכלא או עד הקבר. אם השלטון יפגע במילימטר מהחירות שלי, הוא יצטרך או לאסור אותי או להרוג אותי ואחר כך לנאום נאומי קרטונים בעצרת האו"ם שמפארים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שלהם, לא שלכם.

יפה, בתגובתך, בעצם, התוודת שגנץ הוא האופוזיציה האמיתית ולא יהיר ליפיד שמשמש אך ורק ככלב נובח.
 
ממש לא. ללא לפיד, יעלון וליברמן, לגנץ לא תהיה שום מוטיבציה

להיות אופוזיציה לגוש הליכוד בממשלה. האם גם בשנים 2006-2008 חשבת שנתניהו הוא כלב נובח? האם בגין היה עשרות שנים כלב נובח? אתה מראה מה אתה בעצם חושב על קיום הכנסת ועל קיום אופוזיציה בכנסת. דמוקרט אמיתי... טוב, לא מפתיע שגם אתה דוגל בגישת הרשות האחת במדינה. עד עכשיו לא הייתי בטוח, אבל מסתבר שגם אתה ימין פופוליסטי שהפרדת רשויות מבחינתו זה רק מה שנוח לו.
 
חחח...אפילו חברי מפלגתו לא יכולים להסתיר את שקרנותו הכרונית:

https://www.mako.co.il/news-politics/2020_q2/Article-80cda0a12d22271026.htm " חוטובלי מכחישה: לא הסכמתי להתמנות לשגרירה בעוד 3 חודשים עד כה נודע כי לחברת הכנסת מטעם הליכוד הוצע תפקיד לכהן כשגרירה בלונדון בעוד שלושה חודשים אולם כעת היא מכחישה את השמועה ומבהירה: "מה שנתניהו אמר על הדוכן הוא לא היה הנוסח שסוכם" ברקע השבעת הממשלה הצפויה היום (ראשון), השרה ציפי חוטובלי מכחישה את דבריו של נתניהו בדבר הסכמתה לכהן כשגרירת ישראל בלונדון בעוד כשלושה חודשים ולוותר על המינוי הנוכחי שלה כשרה לענייני התיישבות. בנוסף, נודע ל-N12 שכחול לבן הסכימו למינוי השר הנוסף במידה ויכהן כשלושה חודשים בלבד. אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, חוטובלי תושבע היום לתפקיד השרה לענייני התיישבות וכדי לפנות מקום לשר ללא תיק, צחי הנגבי, הוצע לה לאייש את תפקיד השגרירה בלונדון בעוד כשלושה חודשים. אולם כעת מתברר כי חוטובלי מצהירה שייתכן ולא תסע ללונדון: "קיבלתי הצעה, אני שוקלת, יש מצב שאשאר בישראל", מסרה חוטובלי. "מה שנתניהו אמר על הדוכן הוא לא היה הנוסח שסוכם בינינו". " לא עומד בהסכם קואליציוני עם כחול לבן לא עומד בסיכום עם ציפי חוטובלי יש עדיין ספקות לגבי נטיית נתניהו להפר אמונים? האם צריך כתב אישום ובית משפט בשביל להבין שהפרת אמונים זה שם נרדף לבנימין נתניהו? כל אדם חף מפשע עד שמוכחת אשמתו. הפרות האמונים של בנימין נתניהו הוכחו כבר כל כך הרבה פעמים... נכון, הפרות האמונים הללו לא פליליות, אבל הן עדיין הפרות אמונים. מבחינה ציבורית - השאלה הזו כבר קיבלה מספיק פעמים תשובה: נתניהו מפר אמונים סדרתי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איזון על אורלי לוי שמבחינת עמדותיה הפוליטיות

שייכת לגוש של כחול לבן.
 
זה לא ממש נכון. עמדות פוליטיות בתחומים שונים חוצים גושים

מבחינה כלכלית-חברתית היא שמא אבל מבחינה מדינית היא ימין. הנדל והאוזר מבחינה מדינית הם ימין אבל מבחינת ממלכתיות ויחס למוסדות המדינה הם בחרו להשתייך לגוש כחול לבן. אפשר להתפלפל עד אין קץ - אבל ההסכם מגדיר בדיוק רת הקריטריונים לחלוקת הגושים ואת הזיקה. הזיקה של אורלי לוי-אבקסיס היא לנתניהו. נתניהו מינה אותה, יצר משרד מומצא עבורה ויכול לפטר אותה. לא יעזור - נתניהו מינה 19 שרים בגוש הליכוד בניגוד להסכם הקואליציוני. נתניהו הפר את ההסכם הקואליציוני עוד לפני שהממשלה הוקמה.
 
דבר נוסף, אורלי לוי חתמה על הסכם קואליציוני עם הליכוד

לא עם כחול לבן. המחוייבות שלה היא לליכוד. וגם די מצחיק לטעון שצחי הנגבי מהווה איזון לאורלי לוי-אבקסיס.
 
למעלה