הממשלה החליטה לבזבז 30 מיליארד ברכבת לאילת
הממשלה החליטה לבזבז 30 מיליארד ש"ח ברכבת לאילת, התועלת מכך אינה ברורה חוץ מהרושם שיש לישראל תחליף לתעלת סואץ. רוב המומחים הכלכליים טוענים שאין לפרויקט הזה הצדקה כלכלית, אם כך לשם מה צריך אותו? אילת משמשת כעיר תיירותית לישראל, אחד הדברים הבולטים של העיר זה שונית האלמוגים, או מה שנותר ממנה לאחר שנפגעה אין ספור פעמים, כאשר אילת תהיה עיר נמל בהיקף בינוני, מספיק אוניה אחת שרב החובל שלה יחליט שהוא מתנקם במישהו ולא תהיה לאילת שונית אלמוגים, עוד כמה חכמים כמוהו וכל חופי אילת יהיו כמו מי הנמל בחיפה. מה שאילת צריכה זה כביש מודרני רחב ונוח,מגוש דן ועד לאילת, יש כביש כזה עד לפני באר שבע (כביש 6) הוא אמור להגיע עד לעיר ואף ואחריה, בהשקעה של מיליארד וחצי ש"ח ניתן להרחיב את הכביש לאילת שהיה ממוחלף כולו עם הרבה מחלפונים קטנים לאורכו, כך זמן הנסיעה לאילת יקטן בהרבה, והתיירות לאילת תגדל.
הממשלה החליטה לבזבז 30 מיליארד ש"ח ברכבת לאילת, התועלת מכך אינה ברורה חוץ מהרושם שיש לישראל תחליף לתעלת סואץ. רוב המומחים הכלכליים טוענים שאין לפרויקט הזה הצדקה כלכלית, אם כך לשם מה צריך אותו? אילת משמשת כעיר תיירותית לישראל, אחד הדברים הבולטים של העיר זה שונית האלמוגים, או מה שנותר ממנה לאחר שנפגעה אין ספור פעמים, כאשר אילת תהיה עיר נמל בהיקף בינוני, מספיק אוניה אחת שרב החובל שלה יחליט שהוא מתנקם במישהו ולא תהיה לאילת שונית אלמוגים, עוד כמה חכמים כמוהו וכל חופי אילת יהיו כמו מי הנמל בחיפה. מה שאילת צריכה זה כביש מודרני רחב ונוח,מגוש דן ועד לאילת, יש כביש כזה עד לפני באר שבע (כביש 6) הוא אמור להגיע עד לעיר ואף ואחריה, בהשקעה של מיליארד וחצי ש"ח ניתן להרחיב את הכביש לאילת שהיה ממוחלף כולו עם הרבה מחלפונים קטנים לאורכו, כך זמן הנסיעה לאילת יקטן בהרבה, והתיירות לאילת תגדל.