הממסד מבקש מאיתנו להפגין

שרוף

New member
הממסד מבקש מאיתנו להפגין

חוסן לאומי. הבנתם את זה. הממסד ימשיך לגנוב לחמוס את קופת האוצר ואנו צריכים חוסן לאומי. מישהו יכול לומר לי איפה אפשר לקנות חוסן לאומי וכמה חצי קילו קילו?
 

אלי.

New member
זה הממסד שכרגע קיים

אתה צודק בקשר לאוילות שבבקשה, אבל: מה הקשר בין הרקבון האתי של הממסד (גניבות וכדומה) ובין חוסר המעש שלו ? האם ממסד לא יכול להיות גם מיליטנטי וגם רקוב ? האם המשטרים הצבאיים שהונהגו פה ושם ברחבי העולם לא היו מושחתים, אולי אפילו יותר מהמשטר הנוכחי שלנו ?
 

שרוף

New member
אני אסביר לך

ממסד רקוב הוא לא ממסד מיליטנטי. אין להם זמן ואין להם רצון להלחם. זמן: שלושים משרדים של חיבור מים ואש אי אפשר לחבר מים ואש ושרון צריך להיות עסוק כל הזמן בשמירה על הגב שלו. רצון,הקופה הציבורית והכסף מעביר את הממסד על דעתו שס תמרר לשרון את החיים כל החלטה בממשלה תתקל באיום משס כסף= רשת ביטחון אי מתן כסך= הפלת הממשלה.
 

אלי.

New member
אז אתה מדבר רק/בעיקר על ש``ס

17 מנדטים מתוך קצת פחות מ-80. יותר מדי, אבל לא סוף העולם. בכל אופן, מה שאני מנסה להגיד זה שאין משטר מושלם, לא ליברלי ולא פאשיסטי, וצריך לנסות ולקדם את האלמנטים היותר ``תקינים`` במה שיש (שינוי למשל). בקשר למשפט הראשון שלך (ממסד רקוב הוא לא מיליטנטי) - הרשה לי לחלוק עליך - יש דוגמאות לא כ``כ רחוקות מהעבר, וגם בהווה, בדרום אמריקה.
 

a-s-inv

New member
בוקר טוב אליהו

המדינה מתנהלת ככה כבר יותר מחמישים שנה מה התעוררת היום? אז הם ביקשו מה שביקשו צריך להתייחס לכל בקשה? טוב שלא ביקשו ממך לקפוץ מהגג מעניין מה היית עונה אז?
 

hreuven2

New member
טקיטוס והשלטון

טקיטוס אמר לפני אלפי שנים: תאוות השלטון היא הנוראית שבתשוקות האדם. בעולם מודרני כאשר נהנתנות רבה בצידה כל דברי המנהיגים הם להג ולעג לציבור
 
למעלה