כמובן...../images/Emo9.gif
עם כל הכבוד ליום הזה, אני, אישית, לא יושב כל היום בבית ובוכה בו... נכון, אני הולך לטקסים, ואף אולי משתתף באחד, וכשאני אהיה שם- אני אתנהג כמו ביום אבל, אבל הטקסים בבצפר שלי יהיו רק ביום שני, ועד אז, כשכל החנויות והמקומות סגורים- צריך להעביר קצת את הזמן. ותודה לכולם על ההמלצות