צודק דוקטור,אך עצם העובדה שהמנוע יותר קטן
לעומת הWR למשל מאפשרת לא רק את המרווח הגדול שנוצר בחלק הקדמי תחתון של השילדה ,זה נוצר כי ניתן להציב את המנוע יותר אחורנית לעומת דגמים מקבילים. פא המנוע גם יותר "נמוך" ממנועי הקונקורנציה כך שהוא מותקן גם מעט יותר למעלה בשילדה ובכך ניתן ל"הגביהה"את קורות השילדה התחתונות ולקבל עוד קצת מרווח גחון כללי. הבעיה היא שתנוחת הרכיבה מכתיבה "משולש" (רגליות,מושב,כידון)די קבוע ועקב כך לא ניתן יהיה להגביהה את הגחון יותר.(כמובן שגם חלוקת משקל אופטימלית מחושבת). קח בחשבון את מהלך המיתלה האחורי 335 מ"מ שמתאפשר עי "קיצור" השילדה בחלקה התחתון אך עדיין מוגבל ע"י "משולש" התנוחה. אם תשים לב בWR426F נלחצ החולם מכך שגובהה המושב שם הוא 990 מ"מ כמעט מטר שלם. על אותו בסיס שילגה אך עם מנוע 2T בYZ250 ,גובהה המושב המוצהר היה 1001 מ"מ. גבוהה למדי למרות קומפקטיות המנוע הדו פעימתי(לתכנן שילדה שונה יותר יקר) רק בכדי לאפשר מהלך מיתלים ארוך יותר לMX2T . אם תעמיד את שתי הדוגמאות על סטנד באותו גובהה ,מושב הWR יהיה גבוהה יותר ממנוע ההוסאברג. אפשר להשוות גם מול הKTM-ים החדשים.