המממממ....

Super Max

New member
המממממ....

מעניין מה זווית ההשכבה עד הרגליות של הדבר הזה, עם סט הצמיגים הנכון....
 

34TK

New member
אני משער שפחות או יותר כמו הרייסינג והדגמים

החדשים יותר. בלית ברירה חייבים להשאיר תנוחת רכיבה שתתן מענה לרכיבה בישיבה והן בעמידה כולל המעבר בין התנוחות שצריך להיות קליל ולא מעייף לאורך זמן. מה ששונה בהוסאברג לעומת כל שאר אופנועי השטח שאנו מכירים זה מרווח הגחון האדיר. כדי להגיע לכזה מרווח גחון בWR450 למשל יהיה צורך להגביהה את המושב ליותר ממטר ועשרים .
 

Dr XR

New member
איך הגעת למטר עשרים?

1.02 מ' אם כבר. אבל מרווח הגחון פה הוא פחות משמעותי מהמרווח שנוצר בחלק הקדמי התחתון של השלדה.
 

34TK

New member
צודק דוקטור,אך עצם העובדה שהמנוע יותר קטן

לעומת הWR למשל מאפשרת לא רק את המרווח הגדול שנוצר בחלק הקדמי תחתון של השילדה ,זה נוצר כי ניתן להציב את המנוע יותר אחורנית לעומת דגמים מקבילים. פא המנוע גם יותר "נמוך" ממנועי הקונקורנציה כך שהוא מותקן גם מעט יותר למעלה בשילדה ובכך ניתן ל"הגביהה"את קורות השילדה התחתונות ולקבל עוד קצת מרווח גחון כללי. הבעיה היא שתנוחת הרכיבה מכתיבה "משולש" (רגליות,מושב,כידון)די קבוע ועקב כך לא ניתן יהיה להגביהה את הגחון יותר.(כמובן שגם חלוקת משקל אופטימלית מחושבת). קח בחשבון את מהלך המיתלה האחורי 335 מ"מ שמתאפשר עי "קיצור" השילדה בחלקה התחתון אך עדיין מוגבל ע"י "משולש" התנוחה. אם תשים לב בWR426F נלחצ החולם מכך שגובהה המושב שם הוא 990 מ"מ כמעט מטר שלם. על אותו בסיס שילגה אך עם מנוע 2T בYZ250 ,גובהה המושב המוצהר היה 1001 מ"מ. גבוהה למדי למרות קומפקטיות המנוע הדו פעימתי(לתכנן שילדה שונה יותר יקר) רק בכדי לאפשר מהלך מיתלים ארוך יותר לMX2T . אם תעמיד את שתי הדוגמאות על סטנד באותו גובהה ,מושב הWR יהיה גבוהה יותר ממנוע ההוסאברג. אפשר להשוות גם מול הKTM-ים החדשים.
 
למעלה