המלצו ליום ראשון בתוכנייה
אז ככה:אני לא אפרט ורק אכתוב מה ההמלצות שלי לידס - פורטסמות' X2 , בירמינגהאם - וולבס 2 ברור,ניוקאסל - צלס'י 1 ניוקאסל תותחים בבית,אינטר - לאציו 1 לאציו גרועים בחוץ,יובנטוס - לצ'ה 1 ואין צורך להסביר,אודינזה - מילאן X2 אודינזה היא הקבוצה היחידה העונה שניצחה את מילאן וחוץ מזה המשחק בביתה,טוטנהאם - ארסנל 2,בוכום - ורדר ברמן 2,ביירן מינכן - מינכן 1860 1 , ויאריאל - מורסיה 1 ברור,בטיס - סוסיאדד X1,סלטה ויגו - אוסאסונה 2 סלטה גרועה בבית וחוץ מזה יש לי הרגשה,סראגוסה - סביליה 1 סביליה גרועה בחוץ,ויאדוליד - מאיורקה 1X2 הכל יכול לקרות כאן למרות שהייתי הול על 1,סנטנדר - אלבסטה 1X, בשיקטאש - פנרבחצ'ה 2 הרגשה שלי,פאוק סלוניקי פנתאנייקוס 2,פ.ס.ז' - מארסיי 1,ריאל - בארסה 2 הרגשה, בילבאו - ולנסיה 1X2 הכול יכול לקרות
אז ככה:אני לא אפרט ורק אכתוב מה ההמלצות שלי לידס - פורטסמות' X2 , בירמינגהאם - וולבס 2 ברור,ניוקאסל - צלס'י 1 ניוקאסל תותחים בבית,אינטר - לאציו 1 לאציו גרועים בחוץ,יובנטוס - לצ'ה 1 ואין צורך להסביר,אודינזה - מילאן X2 אודינזה היא הקבוצה היחידה העונה שניצחה את מילאן וחוץ מזה המשחק בביתה,טוטנהאם - ארסנל 2,בוכום - ורדר ברמן 2,ביירן מינכן - מינכן 1860 1 , ויאריאל - מורסיה 1 ברור,בטיס - סוסיאדד X1,סלטה ויגו - אוסאסונה 2 סלטה גרועה בבית וחוץ מזה יש לי הרגשה,סראגוסה - סביליה 1 סביליה גרועה בחוץ,ויאדוליד - מאיורקה 1X2 הכל יכול לקרות כאן למרות שהייתי הול על 1,סנטנדר - אלבסטה 1X, בשיקטאש - פנרבחצ'ה 2 הרגשה שלי,פאוק סלוניקי פנתאנייקוס 2,פ.ס.ז' - מארסיי 1,ריאל - בארסה 2 הרגשה, בילבאו - ולנסיה 1X2 הכול יכול לקרות