המלצו ליום ראשון בתוכנייה

קאנטונה

New member
המלצו ליום ראשון בתוכנייה

אז ככה:אני לא אפרט ורק אכתוב מה ההמלצות שלי לידס - פורטסמות' X2 , בירמינגהאם - וולבס 2 ברור,ניוקאסל - צלס'י 1 ניוקאסל תותחים בבית,אינטר - לאציו 1 לאציו גרועים בחוץ,יובנטוס - לצ'ה 1 ואין צורך להסביר,אודינזה - מילאן X2 אודינזה היא הקבוצה היחידה העונה שניצחה את מילאן וחוץ מזה המשחק בביתה,טוטנהאם - ארסנל 2,בוכום - ורדר ברמן 2,ביירן מינכן - מינכן 1860 1 , ויאריאל - מורסיה 1 ברור,בטיס - סוסיאדד X1,סלטה ויגו - אוסאסונה 2 סלטה גרועה בבית וחוץ מזה יש לי הרגשה,סראגוסה - סביליה 1 סביליה גרועה בחוץ,ויאדוליד - מאיורקה 1X2 הכל יכול לקרות כאן למרות שהייתי הול על 1,סנטנדר - אלבסטה 1X, בשיקטאש - פנרבחצ'ה 2 הרגשה שלי,פאוק סלוניקי פנתאנייקוס 2,פ.ס.ז' - מארסיי 1,ריאל - בארסה 2 הרגשה, בילבאו - ולנסיה 1X2 הכול יכול לקרות
 

valeranga

New member
איזה חכם אתה היית מחכה שפורסמות

ינצחו ואז היית ממליץ חחחחחחחחחח 2X אלק אחרי שהם מובילים במחצית מה אנחנו מפגרים??????
 

קאנטונה

New member
בחיי שלא ראיתי שהם מובילים

אחרת לא הייתי כותב חשבתי שהמשחקים מתחילים ב- 14:00
 

valeranga

New member
מה אתם אומרים על הטור הבא:

סאטנדר 1 סאראגוסה 1 פנא 2 אוסאסונה 2 נירנברג 1 גימאריש 1 שיטה 5/6 תגובות בבקשה!!!!!!!!!! אני מתלבט רק על ראסינג שהם משוגעים מה אתם אומרים?
 
כן ראסינג לא משהו

חוץ מראסינג נראה לי טור זוכה במיוחד עם השיטה 5\6. בהצלחה אחי
 

קאנטונה

New member
אז ככה:

לפי דעתי:ראסינג קשה,סראגוסה תופס פנא תופס, אוסאסונה תופס ואת השתיים האחרות אני לא מכיר
 

קאנטונה

New member
חוץ מזה

אם אני מנסה לעבוד עליכם אז למה שיניתי את ההמלצה שלי שכתבתי בירמינגהאם - וולבס 2 ואז שיניתי ל- 1 יכולתי להישאר עם ההמלצה המקורית שלי וחוץ מזה valrenga אל תוציא עליי את העצבים והתסכול שלך בגלל שבירמינגהאם מפגרים בשער
 
למעלה