המלצות...

שיראלוש

New member
המלצות...

יש לי גוון עור בהיר ואני לא רוצה להשרף עם השמש הבעייתית שיש לנו בקיץ ויתר על כן יש לי עור שקשה לו הרבה זמן לעמוד בשמש.. רציתי שתמליצו לי על קרם הגנה שאני יכולה למרוח בפנים, חוץ מקרם פנים שיש לי שיכול לשמור לי על הגוון. רק שלא יהיה קרם הגנה דביק שמיועד למריחה בפנים... מחכה להמלצותיכם ותודה מראש.
 

טוטס

New member
אני משתמשת בקרם של ד"ר פישר

לגוף גם על הפנים - יש אחד עם מקדם של 30 ללא שמן וזה נספג בעור באופן הכי טוב יחסית. אם אין לך רגישות מסוימת - את יכולה להשתמש בזה גם. מעבר לזה את יכולה לעשות חיפוש המליצו פה רבות על כל מיני מקדמי הגנה טובים לפנים
 
סיטי בלוק

של קליניק. לא שמן אבל גם לא מייבש - מרקם נעים ועושה גם מראה זוהר אבל לא מבריק. קצת יקר אבל שווה את זה
 
מדידרם

קרם לחות+ מקדם הגנה 30 לא שומני בכלל! מעולה!! עמדתי יום בשמש אחרי מריחה שלו, בפנים לא היה לי שינוי (אני ממש ממש בהירה) אבל הכתפיים המסכנות שלי שנמרחו בנדיבות בקרם הגנה שומני ומגעיל נשרפו ועכשיו כואב לי!
 
לחות והגנה!

קניתי בסופרפארם בעיקבות קופון שהיה במקום 60 ש"ח ב15 ש"ח!! (לפני חודש) הפנו אותי לקחת אותו מהבית מקחת.... הוא שווה גם את המחיר של 60 ש"ח (אם נחשב שאת הקרם לחות הרגיל שלי הייתי קונה בסביבות ה50 ש"ח והוא מכיל פחות מהמדידרם) רק אני מזהירה אותך שהוא לא סמיך אז כדאי להשתמש בו כשהפתח כלפי מעלה והוא לא מבושם (אבל בכלל לא מסריח,ריח לא רציני שנעלם מהר)
 

tokit

New member
אם אין לך בעיית תקציב,

טיי המליץ בחום על VU EXPERT של לנקום ועל הקרם של שיסיידו.
 
רק לא את של ד"ר פישר!!!!

תמרחי אותו וכל מי שתתקרבי אליו ירחרח עם האף וייתקף בדז'וו של בריכה בבית מלון... האיכות של ד"ר פישר מעולה, וגם האולטרסול שלהם. אבל למה לעזאזל ריח כזה דומיננטי? יש קרמים מגינים עם ריח עדין שלא מרגישים שמרחת והםע עדיפים.
 

טוטס

New member
מצטערת - אבל אני הייתי חודשיים עם

ד"ר פישר - ומעולם אף אחד לא הריח ממני שום ריח רע. יש דבר כזה שנקרא מקלחת את יודעת
לי אישית לא הייתה בעיה עם הריח גם במריחה אבל גם במידה ויש כאלה שחושבים שהריח לא נעים הוא עובר אחרי כמה שעות - זה לא שאתה סוחב איתך את הריח כל הזמן שאתה משתמש בתכשיר. זה ממש שטויות!
 

טוטס

New member
אויש-כ"כ תתעלמי מהתגובה שלי :)

התייחסתי בכלל לקרם משזף שלהם ולא להגנה. זה מה שקורה שעונים וחושבים על הבחינה הענקית שיש לי מחר במקום על השרשור עצמו :)
 

1מטקה

New member
היי ממליצה על סבוקאלם טריפל

הוא בא עם מעט צבע שנותן אחידות לפנים לא שמנוני וההגנה שלו היא מספר 29.הוא באמת נחמד ואת יכולה לבקש דוגמית שלו לפני הקניה (הם שולחים בדואר) כך שתוכלי להתנסות בו .
 
למעלה