המלצות על רואה חשבון

TheReverend

New member
המלצות על רואה חשבון

מעוניין בהמלצות על רואה חשבון, העדפות: * ישר ואמין! * איזור המרכז. * נסיון בעסקים בסביבת אינטרנט. * רקע מוכח בתכנוני מס אפקטיביים. מישהו המליץ לי על רו"ח רמי אריה מת"א מישהו מכיר? ד"א, מדובר על חברה בע"מ בשלבי הקמה
 

asp21

New member
שמעתי על כמה טובים:

ברייטמן אלמגור סומך חייקין המחירים שלהם גבוהים אבל השירות נהדר. כדאי לך. הקטנים סתם זבל לא יודעים כלום.
 
המצחיק בכל העניין הוא...

שעל הנייר זה נשמע מאוד יפה ונכון, אבל במציאות זה לא כך. מי שנותן לך את הליווי הצמוד במשרד גדול זה מתמחה שהתחיל לעבוד לפני חודשיים, ובמשרד קטן/בינוני זה רו"ח עם 10 שנות נסיון. כאחד שהיה 6 שנים במשרדים גדולים (קוסט וזיו האפט), אם אתה לא עסק ענק, אין לך מה לחפש שם. תשלם פי 4 מכל מקום אחר, ואת הליווי האישי שאותו אתה מחפש לא תקבל.
 
למוטי

מוטי !! בתור מנהל הפורום תגובתך לדעתי לא עניינית ופוגעת יש מקום ליותר רגישות וכמובן שיש משרדים קטנים מעולים !!!!!!!! אשר השירות היחס והמקצועיות עולים על המשרדים הגדולים כל דבר וכל אחד לגופו של עניין למה הכללות ??
 

mstern

New member
אירוניה!!!

האם האירוניה בדברי לא ברורה לגמרי? תאמין לי בתור יוצא משרד גדול והיום במשרד קטן שאני ממש לא חושב ככה. אגב, בפורום הזה אני לא מנהל...
 

רמי44

New member
בהחלט מומלץ משרד קטן בינוני

שילווה אותך בכל ההיבטים (לרבות הנהלת חשבונות),ליווי מקצועי בכל היבטי המס, במשרד גדול תשלם יותר ותקבל פחות יחס אישי.
 

TheReverend

New member
שאלת המשך

ראשית אני רוצה להודות לכל מי שענה. יש לי שאלת המשך, איך אני יכול לבדוק משרד? אם אני אבקש ממנו המלצות מן הסתם הוא יתן לי לקוחות מרוצים והלקוחות הלא מרוצים כבר עזבו אותו מזמן. קצת בעייה לא? :-\ חוץ מזה כשאתם רושמים משרד בינוני\גדול למה הכוונה? (10 זה בינוני או גדול?) איפה בערך עובר הגבול?
 
למעלה